Педагогічний портрет вчителя для участі у конкурсі "Вчитель року"

Про матеріал
Зразок оформлення педагогічного портрету вчителя для участі у конкурсі "Вчитель року". Основні аспекти роботи.
Перегляд файлу

Я – Попфалуші Олеся Андріївна, вчитель початкових класів та практичний психолог. Педагогічний стаж -26 років; категорія – «вчитель вищої категорії», звання - старший вчитель.

Свою педагогічну діяльність розпочала в 1992 році після закінчення Мукачівського педагогічно училища. В 2002 році здобула вищу освіту в Прикарпатському національному університеті ім. В.Стефаника за спеціальністю вчитель початкових класів. в 2007 році закінчила Міжрегіональну академію управління персоналом за напрямком «Практична психологія».  Маючи великий багаж знань і бажання працювати повністю віддалася творчій педагогічній діяльності . Творчій , бо кожен день роботи з юними вихованцями потребує відваги , креативності, новизни і нестандарту, тому й обрала тему для вивчення

 «Розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи шляхом поєднання традиційних форм навчання та інтерактивних технологій»

Моє педагогічне кредо «У кожній дитині – цілий світ».

У своїй роботі з дітьми керуюсь такими основними заповідями :

  • Любити дитину
  • Вірити в дитину
  • Знати дитину
  • Поважати дитину
  • Розуміти дитину

Ось уже третій рік у нашій школі відкрито інклюзивні класи. Вважаю це надзвичайною можливістю для особливих діток соціалізуватися , а всім іншим учням – вчитися жити  поруч і не бути байдужими до чужої біди. Добре розумію,  що Інклюзивний  підхід означає надавати індивідуальну підтримку всім учням, там, де це потрібно і коли потрібно.

Поширеною є думка, що інклюзивне навчання – це лише навчання дітей із певними діагнозами, захворюваннями. Проте ця думка є хибною. Адже, до категорії таких осіб можуть підпадати не тільки учні з інвалідністю, а й внутрішньо переміщені особи, діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту, учні з особливими мовними освітніми потребами тощо.

Сьогодні кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.

  Адже, кожна дитина заслуговує на можливість отримувати якісну освіту, можливість спілкуватися з однолітками та бути «звичайним учнем».

Світ глобалізується , а зміни проходять все швидше і швидше. Ці зміни впливають не тільки на нашу роботу, а і на юне покоління, яке сьогодні ми навчаємо і виховуємо. Сучасні діти  виросли зі смартфоном в одній руці і планшетом в інший, тому розумію, що маю знаходити методи, які будуть дієвими саме сьогодні і саме в цей час.

Використання мультимедійних технологій є дієвим  як для роботи з особливими дітьми,  сприяє їх  інтеграції до освітнього простору та й для роботи з усіма категорія учнів.

Враховуючи, що   Інтернет для дітей виступає новим культурним знаряддям, яке впливає на формування психічних функцій, на своїх уроках обов’язково нові відомості пов’язую з тим , де це можна знайти  в Інтернетмережі, як використати, з чим порівняти . Дієвими є застосування методів  «складання та читання асоціативного куща», «Мікрофон», «Ажурна пилка» .

  Для активізації уваги учнів, при вивченні нового матеріалу , дозую його, розбиваю на «порції», додаючи візуальні картинки , відео, презентації, застосовуючи метод «реклами».

      Особливого  значення надаю розвитку комунікативних навичок учнів, складанню діалогів, розповіді вигаданих та справжніх історій, цьому сприяє участь учнів у виставах, програвання різних сюжетів, де найкраще можуть проявитися особливі дітки. Тут я продумовую всі деталі щоб їм було комфортно і затишно.

 Спостергіючи за учнями часто помічаю, що вони бувають самотніми та невпевненими.  Тут на допомогу приходить застосування технік партнерської взаємодії.

Техніка «Я-висловлювання»

 «Я хотіла б , щоб ви (навчили, опанували, запам’ятали)

Техніка надихання

« Я вірю , що ти знайдеш у собі сили і виконаєш ці завдання»

Техніка схвалення

«Я така задоволена, що всі ми працювали сьогодні дружно і злагоджено»

Техніка спонукання

А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і спробуйте вловити основну думку»

Техніка відновлення віри учня у власні сили.

- «Давай спробуємо ще раз. Попередню спробу сприйми як досвід , а не невдачу. Зосередься і повір у себе…»

Для  створення продуктивного середовища в класі обов’язково встановлюємо разом правила, які діти добре розуміють і мають внутрішню потребу в цьому.

А для того , щоб мотивувати учнів

1. Завдання ставлю конкретно і детально.

3. Активно хвалю , «лайкаю»,

4. Роботу даю таку, яка їм цікава, і де вони можуть проявити креативність,

5. Залучаю до командної та групової роботи,участь у флешмобах до  участі в соціальних проектах. Адже вони щиро хочуть врятувати світ. І рятують його!

    Так, у своїй роботі  я   надаю перевагу ІКТ але поза тим не забуваю про традиційні методи навчання розповідь, бесіда, повідомлення, показ малюнків, схем, які в сукупності дають хороший результат .

Мої учні призери різних конкурсів

Районного рівня

 « Знай і люби свій край» 2016 рік – Лях Василина.-І м, 2018 рік  Вербіщук Ксеня – І м, Лецак Тетяна – ІІІ м

«Податки очима дітей» 2015 рік- Лях Всилина  -ІІ м

«Захисники  Батьківщини: історія і сьогодення» 2017 рік  - Фанта Наталія – ІІІ м, 2018 рік   _ Терембець Михайло –ІІ м    

«Лелека» 2015 рік – Зейкан Єлізавета – I м

«Безпека у житті – життя в безпеці» 2016рік - Ісак Аліна – I м

«Малюнок, лист до мами» 2017 рік - Кинів Євгенія – ІІІ м  2018 рік – Терембець Михайло – ІІ м

 Обласного рівня

«Національний банк майбутнього» - 2014 рік - Фанта Наталія – ІІ місце

«Годівничка» 2015 рік – Фанта Наталія – I місце

Всеукраїнського рівня

«ІІ міжнародний міждисциплінарний конкурс -2017 . Голодомор» 2017          Вербич Олена – лауреат конкурсу

Працюю  над вдосконаленням власного досвіду.

  • Пройшла курси з арттерапії, піскотерапії, казкотерапії .
  • Отримала сертифікати від українського освітнього проекту EDERA

Недискримінаційний підхід у навчанні

Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами

Онлайн-курс для вчителів початкової школи

Охоче ділюся власним досвідом роботи. Мої розробки друкувалися в 

  • Журнал «Мистецтво в школі» №6, червень 2009.
  • Журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»№2 лютий 2015
  • на відкритому педагогічному форумі «На урок», за що отримала сертифікати про публікації. 

 Приймаю участь у педагогічних радах ,батьківських зборах, семінарах для вчителів, роводжу консультації для батьків.

Звичайно, використання інноваційних технологій в процесі навчання оптимізує процес викладання  Проте, навіть найдосконаліша інноваційна навчальна програма не замінить УЧИТЕЛЯ. Тому насамперед намагаюся бути людяною та терплячою до моїх вихованців.

В своїй діяльності іду не торованим шляхом, а куди немає стежини, щоб залишити свій неповторний слід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переваги інклюзивної освіти:

для дітей з особливими освітніми потребами:

-          Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.

-          Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

-          Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

-          Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.

-          У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

для інших дітей:

-          Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.

-          Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.

-          Діти вчаться співробітництву.

-          Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

для педагогів та фахівців:

-          Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.

-          Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

-          Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) починають сприймати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на життєві ситуації очима дітей.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
1556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку