ПРОТОКОЛ №2
засідання педагогічної ради гімназії
від 24 жовтня 2024 року
Голова засідання: директор гімназії.
Секретар: вчитель історії.
Присутні: 19 членів педагогічної ради.
Відсутні: 2
Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності
до самооцінювання.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1.Про виконання рішень попередньої педради.
2.Про використання у роботі педпрацівників нових рекомендацій МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти (Наказ МОН№1093 від 02.08.24р.
3.Про особливості заповнення класних журналів 5-7 класів відповідно до вимог рекомендацій МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти (НаказМОН №1093) в редакції від 02.08.2024р.
4.Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання
1.СЛУХАЛИ:директора про виконання рішень попередньої педради.
Ухвалили: 1.1.Продовжити системну роботу над методичною проблемою “ Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму ”.
1.2.Продовжувати формувати у здобувачів освіти навички і потреби самостійної роботи.
1.3. Продовжувати педагогам займатися самоосвітньою роботою, знайомитися з передовою педагогічною думкою стосовно виховання учнівської молоді.
2.СЛУХАЛИ: директора про використання у роботі педпрацівників нових рекомендацій МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти (Наказ МОН № 1093 від 02.08.24р). Директор ознайомила присутніх із новими рекомендаціями МОН.
УХВАЛИЛИ: 1. Взяти до уваги та використовувати у роботі нові рекомендації МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти (Наказ МОН України від 02.08.№1093 ).
Постійно
Педагогічні працівники 5-7 класів
3.СЛУХАЛИ: ЗНВР про особливості заповнення класних журнілів5-7 класів відповідно до вимог рекомендацій МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти. Дала орієнтовну характеристику варіантам запису сторінок журналу із індексами НУШ, проаналізувала варіанти моделей МОН запису сторінок журналу з групами результатів.
УХВАЛИЛИ: 1.Здійснювати заповнення класних журналів 5-7 класів відповідно до вимог рекомендацій МОН України щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Держстандарту базової середньої освіти(Наказ МОН № 1093 від 02.08.2024р.) з обов’язковим виставленням індексів НУШ(за Моделями №1,2,3, рекомендованими МОН) 2. Враховувати поточне оцінювання з виставленням індексів НУШ в підсумкове оцінювання.
Впродовж навчального року
Педагогічні працівники 5-7 класів
4.СЛУХАЛИ: ЗНВР про спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до само оцінювання. Дала орієнтовну характеристику критеріїв самооцінювання. Використання взаємооцінювання сприяє партнерській взаємодії між здобувачами освіти,за такої методики оцінювання учні допомагають одне одному покращувати свої результати у навчанні. Розуміючи технологію оцінювання власної роботи , учні з її допомогою можуть ефективніше навчатися і прогресувати. Використання самооцінювання вимагає також індивідуального підходу, співпраці вчителів, класних керівників, спрямованих на формування розуміння учнями цінності освіти, здатності учнів самостійно оцінювати власний прогрес.
ВИСТУПИЛИ: Атаманюк О.П.- розповіла про деякі дієві поради, що допоможуть навчити учнів критично оцінювати свої досягнення, певний алгоритм дій. А результатом цих дій є те , що діти самостійно співвідносять власні результати, аналізують їх. Ефективним є також використання експрес- карток, де кожен учень максимально об’єктивно зміг оцінити власний поступ.
Бідак О.О., яка розповіла про роль і значення формувального оцінювання в молодших класах через педагогічні спостереження за навчальною діяльністю,аналіз портфоліо учнів,прийомів зворотнього зв’язку, само оцінювання та взаємооцінювання результатів навчальної діяльності учнів.
Вовк Г.В.- про активність учнів щодо розуміння самооцінювання і взаємооцінювання; учні в більшості дають правильну оцінку своїм знанням.
Дудар В.С.- ознайомив з особливостями само оцінювання на уроках фізичної культури. Основні види оцінювання- практичне ( динаміка розвитку фізичних вправ), цифрове (онлайн-тестування, використання крокоміру, гаджетів), відео зйомка, лист контролю, підсумкове( індекси НУШ).
УХВАЛИЛИ:
1. Формувати у здобувачів освіти свідоме та відповідальне ставлення до власної освітньої діяльності.
Впродовж року
Вчителі-предметники
2. Сприяти самооцінюванню та взаємооцінюванню серед здобувачів освіти.
3. Проводити внутрішній моніторинг, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.
До 10.01.2025р; 10.06.2025р.
ЗНВР
4.Оприлюднити критерії оцінювання , правила та процедури оцінювання навчальних досягнень на стендах предметних класів.
До 04.11.2024р.
Класні керівники.
5.Більшу увагу приділяти учням , що мають низький рівень знань, через індивідуальні завдання, роботу на канікулах.
Впродовж навчального року
Вчителі предметними.
6.Враховувати поточне оцінювання при виведенні балу підсумкового оцінювання.
7.Поновоти Свідоцтва досягнень учнів5-7 класів НУШ.
Класні керівники.
Голова педагогічної ради
Секретар