МЕТА : створення умов для формування в учнів здоров'язбережувальних компетентностей, вивчення правил пожежної, мінної безпеки та
цивільного захисту, ознайомлення з алгоритмом дій у разі
виникнення надзвичайних ситуацій, формування навичок надання
домедичної допомоги.
ВЕД.: Добрий день! Всіх вітаємо щиро, зичимо щастя, здоров’я і миру Ведуча:Україна сьогодні переживає складні часи - війну, тому основне завдання нашої країни - це збереження головної цінності - її громадян, їхнього здоров’я та життя.
Ведуча. Кожен громадянин України має знати правила безпечної поведінки та дотримуватися їх.
Ведуча Тому за рекомендацією МОН за підтримки _____________________ сьогодні у нашому закладі відкривається «Клас безпеки».
Ведучі запрошують до пере різання стрічки
Ведуча:Запрошуємо офіційно відкрити та перерізати стрічку ……, ……
Вчитель Дорогі діти, шановні вчителі та гості запрошуємо вас у наш новий клас
Вчитель Наш кабінет безпеки – це новий крок розвитку закладу, який спрямований на підготовку учнів до неочікуваних небезпечних ситуацій.
Вчитель . Ми запрошуємо вас полинути у цікаву подорож в країну під назвою Безпека , дізнатися більше про осередки безпеки.
вчитель. Клас розділений на кілька навчальних осередків та обладнаний інвентарем. Тут учні зможуть в теорії і на практиці в ігровій формі навчатися основ пожежної та протимінної безпеки, правил поведінки під час сигналу «Повітряна тривога», правил надання домедичної допомоги, а також для школярів створене місце психологічного розвантаження.
Ведучий . 1 наша Зупинка осередок безпеки життєдіяльності, де
ми зможемо ознайомитися з правилами дорожнього руху; навчитися користуватися цими правилами в різних життєвих умовах, зокрема в умовах воєнного стану; розуміти дорожні знаки; формувати звичку не порушувати правила дорожнього руху; виховувати відповідальність за своє життя та життя інших людей.
1.Вулиця міста широка і гарна,
Діти ідуть, як і слід, тротуаром,
А тротуар далі взяв і скінчивсь:
Як же іти – пішохід розгубивсь.
2.Треба всім знати і ти теж послухай:
Зліва слід стати, на зустріч йти руху.
В навушниках, хлопчику, ти не ходи,
Бо не почуєш своєї біди.
3.Тримай же за руку міцно сестричку:
Пустує вона, бо іще невеличка;
Ти покажи друга їй, світлофора,
Хто з ним не дружить – біду має, горе.
4.Світло червоне – звичайно, стоїш,
Жовте – увага, зелене – хутчіш!
На ковзанах по дорозі не слід
Кататися дітям: є ковзанка – лід.
5.І для скейтбордів проїжджа частина
Не буде безпечною. Слуха хлопчина –
Влітає в одне, виліта в інше вухо;
Та це не для правил дорожнього руху!
6.Прослухати мало – їх треба ще й знати.
Ти встиг якнайбільше запам’ятати?
ВЕД. .2 зупинка осередок мінної безпеки .
Наша країна увійшла до переліку країн, найбільш забруднених мінами. Приблизно 30% її території є потенційно небезпечними. Нова реальність, в якій ми живемо , вимагає нових знань. Ми повинні постійно дбати про безпеку, вміти розпізнавати вибухонебезпечні предмети і знати правила поведінки з ними.
В осередку мінної безпеки знаходиться вся необхідна інформація та матеріали для безпечної поведінки у разі мінної загрози.
1.Чужі портфелі, сумки, згортки,
Підозрілі валізи, мішки, коробки
Ніколи ти не бери у руки,
Бо вибухне пристрій,
Тобі-біль і муки.
2.Із сумки щось цокає, чути здалека.
Можливо, у сумці лежить небезпека?
Цей звук враз підозру хай викличе в тебе.
Торкатись до сумки нікому не треба.
3.Батарейку мотузка на предметі тримає,
Дріт чи стрічка пакуночок чийсь обгортає?
Торкнешся до нього й немає життя,
Хай знає дорослий і знає дитя.
4.У дворі машина, що довго стояла,
Недарма увагу людей привертала?
Можливо, тут пристрій лежить вибуховий,
Авто тут поставили не випадково?
5.Запах незвичний від знахідки йде,
Зовсім не пахне тобі так будь-де?
Про те, що знайшов, ти дорослим скажи,
Від вибуху так ти людей вбережи.
ВЕД. Окремий куточок, а саме осередок психологічного розвантаження та ігровий, де учні можуть знайти спокій та зосередитися тут можна провести свій вільний час.
пісня
Ведучий 1. Наступна зупинка осередок пожежної безпеки – тут є всі необхідні інструменти та матеріали для безпечного виходу в разі виникнення пожежі.
Вогонь може бути другом людини або її ворогом. Особливо небезпечні пожежі в громадських приміщеннях, зокрема в школі, де одночасно перебуває багато людей. Безпеку школи перевіряють пожежники. Та всі їхні зусилля будуть марними, якщо учні поводитимуться необачно, створюватимуть небезпечні ситуації, а в разі їх виникнення діятимуть неорганізовано. Щоб цього не сталося, ми з вами продовжуємо вивчати правила пожежної безпеки.
Вед.Я хочу запросити наших гостей до гри «Кольори безпеки» для цього ми пропонуємо вам обрати по два кубики лего
Хід гри: я буду зачитувати запитання, які стосуються теми, ви відповідати на ці запитання піднімаючи у відповідь-колір.
Запитання:
1.Якого кольору вогонь? (червоний, помаранчевий, жовтий).
2.Колір рідини, якою найчастіше гасять пожежу (блакитний, синій).
3.Колір пожежної машини (червоний).
4.Якого кольору проблисковий маячок на машині, який вмикають під час пожежі? (синій, блакитний).
1.Пожежна безпека – важливий є фактор
Для нас повсякденно у нашім житті.
Добробуту нашого є індикатор,
Захищеніть наша від бід в майбутті.
2.Адже це кругом: на усіх підприємствах,
У школах, в садочках і в клубах усіх,
Де люди задіяні у виробництві,
Чи так - відпочинок, гуляння якісь.
3.Якщо ми дотримаємось правил безпеки
І засоби захисту матимем всі,
То нам не страшні вже усі небезпеки,
Які нам приносять пожежі оці.
4.Для нас головне – пам’ятати вказівки,
Інструкції й правила, щоб не забуть.
Тоді у безпеці всі будуть домівки,
Де люди спокійно працюють й живуть.
ВЕД. 4 зупинка осередок безпечний інтернет
Зараз в Україні майже 22 млн користувачів інтернету, питання безпеки в мережі більш ніж актуальне. У цьому контексті турбота про дітей набуває більших масштабів. Якщо раніше треба було говорити з дітьми про їх безпеку поза домом тощо, то вже давно має сенс застерігати їх від негараздів під час перебування в інтернеті.
Безпечний Інтернет
Не можу уявити
Життя без Інтернету,
Що всі куточки світу
Заплів в свої тенета.
Лиш кнопку я натисну –
Відкриються в вікні
Новин велика збірка
І правила, й статті.
Встають переді мною
Найвищі в світі гори.
Ліси стоять стіною,
Хлюпочуть хвилі моря.
Я побуваю в шахті
І в космос піднімуся.
З подругою в контакті
Я легко поділюся.
Та є у «павутині»
Картинки не хороші,
І сайти підозрілі,
Настроєні вороже.
А є й такі там сайти,
Мов вовк в овечій шкурі –
Поки їх розпізнаєш,
Вони тебе обдурять.
Учись добру в мережі,
Шукай знання й новини,
А сайти злі, що брешуть,
Обходить ми повинні.
Всі разом: - Будьте обережні в Інтернеті!
Вчитель . Одне з пріорітетних місць - осередок домедичної допомоги – тут знаходяться матеріали для першої допомоги. Пропонуємо ознайомитися з доступною та корисною інформацією щодо надання першої домедичної допомоги.
Домедична допомога
Це всьому наука
Адже себе врятувати
Це така ще штука
Поріз, вивих, рана, або ж кровотеча
Знати, що коли робити повинна малеча
Як до лікаря дійти ти не маєш змоги
Для початку є аптечка першої допомоги
Вчитель Отже, ми віримо, що цей клас допоможе нашим учням зберегти своє здоров'я та навчить їх самостійних дій в небезпечних ситуаціях.
Вчитель Нехай цей клас безпеки стане місцем, де кожен зможе вчитися, досліджувати та розвиватися .
На завершення, хочемо подякувати усім, хто долучився до створення класу безпеки та приєднався до нашої ініціативи над запобіганням небезпеки та підтримки безпеки у нашому навчальному закладі.
ВІДКРИТТЯ
КЛАСУ
БЕЗПЕКИ