14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Педсовет «Дорога в 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності » (часть 2)

Про матеріал
Педрада «Дорога в 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності » Успіх адаптації залежить від здатності педагогів брати до уваги індивідуальні особливості дітей. Безумовно, у великій школі зробити це не просто. Презентация в Microsoft PowerPoint
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: «Дорога в 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності »

Номер слайду 2

Словник Адаптація – пристосовування організму дитини до умов, які змінилися, попередження перенавантаження , процес звикання. Дезадаптація – неможливість пристосування та звикання людини до умов, які змінилися, незахищеність від перенавантажень. Наступність – дидактичний принцип, який передбачає засвоєння учнем понять в їх логічному зв’язку і взаємо зв’язку. Здоров’я – фізичне, духовне, соціальне благополуччя, благо людини, необхідна умова для успішного навчання та роботи.

Номер слайду 3

Рекомендації вчителям - предметникам у роботі з п’ятикласниками: 1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів. 2. Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку. 3. Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал. 4. Налагоджуйте емоційний контакт з класом. 5. На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів ( дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання), листопад 2018р. 6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей. 7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів. 8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню. 9. Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня ( не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора ). 10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі. 11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально. 12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня. Бажаємо успіху!

Номер слайду 4

Єдині педагогічні вимоги 1. Після дзвоника всі мають бути в класі. 2. Запізнення на уроки не допускаються. 3. Ніколи не перебивайте ні вчителя, ні учня. 4. Якщо ти хочеш щось сказати, обов’язково підніми руку. 5. На парті повинні бути необхідні учбові приладдя. 6. Додержуйтесь правил оформлення зошитів (наявність полів, запис дати, «Класна робота», «Домашня робота»). 7. Якщо ти хворієш, не приходь до школи на контрольні роботи. 8. Телефонуйте та допомагайте учням, які хворіють. 9. Проявляйте повагу один до одного.

Номер слайду 5

Про що необхідно пам’ятати на перехідному етапі? - Про вікові та індивідуальні особливості учнів. - Гуманізацію відносин з учнями. - Вдосконалення самого педагога у процесі роботи. - Те, що порушення гігієнічних вимог до уроку погіршує здоров’я учнів та педагогів. - Необхідність підтримання тісного контакту з родиною учня.

Номер слайду 6

способи стимулювання домашньої роботи учнів 1. Школьный день заканчивать тогда, когда домашнее задание выполнено. 2. Назначать специальное штрафное время. 3. по материалу домашней работы проводить контрольные работы. 4. Обсуждать с учащимися домашнее задание. 5. Проверять, как записано задание на дом. 6. Начинать выполнять задание вместе с учащимися. 7. Помогать ученикам планировать будущую работу. 8. Оценивать выполненное домашнее задание. 9. Подводить итоги успехов школьников. 10. Выработать систему домашних заданий. 11. Создать поощрения для всего класса. 12. Давать группам учеников общее задание. 13. Проводить собрания, посвященные ситуации с домашней работой в классе.

Номер слайду 7

5А клас: 19 учнів Х 22 дні = 418 малюнків. До школи Після школи  301 <20  321  63 <8  71  54 >28  26 5Б клас: 26 учнів Х 22 дні = 572 малюнків. До школи Після школи  440 <20  460  110 >30  80  22 <10  32 5В клас: 22 учнів Х 22 дні = 484 малюнків. До школи Після школи  132 <9  141  328 >11  317  4 =  4

Номер слайду 8

5А клас 1. Я вчуся в 5 – му класі. У мене гарні оцінки. Вчителя в нас теж чудові. 2. У мене все гарно . Тут я краще навчаюся. Мені подобаються уроки. 3. В мене нові предмети, вчитися стало трохи важче, але мені подобається у 5 – му класі. Вчителі дуже чудові. На уроках цікаво дізнатися щось нове. До нас прийшла нова дівчинка Олеся. Вона гарна та мила, я вже потоваришувала з нею. 4. Всі уроки дуже цікаві. 5. У 5 класі все дуже добре. Багато цікавих предметів додалося. Дуже гарні вчителі. Взагалі мені дуже подобається 5 клас. 6. У мене чудові оцінки. Вчителі в нас також, чудові. Зараз пишу вам, а Влад у мене списує, але він мені завжди допомагає, ми з ним найкращі друзі.. 7. У мене є нові предмети та вчителі. Ми буваємо в різних кабінетах. 8. У нас новий клас мені він теж, подобається. 9. У нас з’вилося багато різних вчителів, предметів. Вони мені дуже подобаються. 10. Я так скучив за вами, що був би радий повернутися до першого класу. Ми з Родіоном їдемо на змагання. Сподіваюсь, ми займемо перше місце для рідної школи № 25. А ще у старшому звіні дуже весело,але не так, як у першому. Мій улюблений предмет залишається фізкультура, а коли немає моєї любимої вчительки, можна зовсім з’їхати з глузду. 11. Я вже у 5 класі. Стараюся навчатися, але в мене не дуже виходить. Пам’ятаю, як ви вели уроки. Я знаю, я поводив себе погано, не робив домашніх завдань, я б з радістю повернув час назад, щоб виправитись. У нас на кожен урок новий вчитель, ми ходимо по різних класах. 12. Ми вивчаємо нові теми з математики, з української мови, з основ здоров’я. У старшому корпусі дуже весело, можна знайти нових друзів. 13. Мені не подобається, що треба бігати по класах після кожного уроку. 14. В мене справи йдуть добре. Я зустрів нових друзів, учителів. Я вважав, що в старших класах буде легко, але набагато важче, ніж я уявляв. 15. Я вчусь гарно. Вас не підводжу.

Номер слайду 9

5Б клас 1. Мені подобаються всі уроки. 2. На уроках все гаразд. У мене є улюблені – математика, англ., укр.. Нові теми вивчати теж цікаво. Усі учителі добрі, ввічливі. Мені гарно у 5-му класі. 3. Мені подобається 5 клас. У нас красива класна кімната. За вікном велике та красиве дерево. Коли виходиш з класу, то почуваєшся як в музеї. 4. Життя в середній школі важке, але мені подобається. 5. Мені подобаються всі предмети. 6. Мені подобається у п’ятому класі. Вчителі гарно відносяться до нас і гарно пояснюють матеріал. Тільки вчителька малювання буває іноді не в настрої. 7. Мені цікаво у 5 класі. У нас з’явилось багато нових уроків. 8. Всі вчителі дуже добрі. Не подобаються уроки трудового навчання і малювання, тому що вчителі суворі. Ми вчимося на 3-му поверсі. Там дуже багато сонця та тепла. 9. У п’ятому класі вчителі всі добрі та справедливі. 10. Мені подобається бути учнем багатьох учителів, але у вас мені подобалось більше. 11. Ми повинні урозуміти, що ми стали дорослими і треба гарно вчитись, як ви нас навчали. 12. Я вчуся у 5-му класі. Мені тут гарно, мені подобаються тут усі вчителі. 13. Пройшов лише місяць, але мені сподобалось у 5-му класі. Дуже цікаво, але я сумую по маленькій кімнаті 4Б класу. 14. А в теперішньому моєму житті ще багато незвичайного, нового – буває, що й не зрозумілого, я не звик, що вчителів багато, що вони міняються. Звичайно, тепер більше часу потрібно на підготовку до занять, але я встигаю і спортом зайнятися і на вулиці побігати. 15. Мені подобається бути п’ятикласником.

Номер слайду 10

5В клас 1. У п’ятому класі дуже цікаво. У ньому є свої плюси і мінуси. 2. В п’ятому класі ми вже не бігаємо. Ходить рядом завуч. Тут багато вчителів. В класі у нас красиво. Тут інші правила. Порції ми їмо. 3. Зараз я в п’ятому класі. Тут дуже гарно. Вчителі тут гарні. Мене ображають тільки дві дитини. Імена називати не буду. 4. В п’ятому класі дуже складно. Багато зошитів та книжок. Нові вчителі. Я ще не дуже привикла. Дуже багато задають. Я не встигаю все робити, тому що я ходжу на різні кружки. 5. Я вважаю, що п’ятий клас це дуже відповідально, з нами не будуть нюнькатися, як ви. Хвилюємось ми дуже. Нам треба завоювати повагу вчителів. Нам складно, але ми впораємося. 6. Учителі ставляться до нас добре. Вони не дуже сварять. В п’ятому класі дуже багато задають. 7. У старшому корпусі мені дуже подобається. Особливо мої вчителі. Вчусь я гарно. 8. Як добре мені в п’ятому класі. 9. Мені дуже подобається п’ятий клас. Я переживаю за мої майбутні оцінки. Сподіваюсь, в майбутньому вчителі будуть такі ж добрі, як зараз. 10. Ще у нас з’явилось багато нових предметів. Я дуже полюбляю деякі предмети , а деякі – ні. 11. У п’ятому класі дуже гарно, але набагато складніше. Тепер різні вчителі. Я вважала, що п’ятий клас це дуже страшно, але тепер зрозуміла, що це не так. Наш клас майже самий перший. Нас усі вчителі хвалять, але говорять, що треба трошки старанніше бути. 12. Нові вчителі мені не дуже подобаються. Але не всі! Мені подобається вчитель з української мови та , звісно, з історії. 13. У нас дуже гарні вчителі. Предметів стало більше. 14. Тепер у нас багато різних вчителів

Номер слайду 11

Визначення особистісної адаптованості школярів.

Номер слайду 12

Різні види роботи Відвідування уроків у 4-х класах для спостереження за дітьми(квітень,кл.керівники) Бесіди з учнями про майбутній перехід до 5-го класу та можливі труднощі(січень-квітень,вчителі 4-их класів) Ознайомлення п’ятикласників з вчителями – предметниками,які працюватимуть у п’ятих класах(серпень,кл.керівники) Організація семінару для батьків про вікові психологічні особливості молодших підлітків,причини можливої дезадаптації дітей у школі другого ступеня,способи їх попередження та надання допомоги в подолання труднощів у кризовий період(березень; травень). Оформлення паспорту класу (травень, кл.керівники четвертих класів 2018-2019 н.)

Номер слайду 13

Необхідні бурі, грім і блискавка теж потрібні. Вони розбудили б душу пшениці.

ppt
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку