Перетворення многочленів

Про матеріал
Урок "Математичний Майстер-шеф". Застосування формул скороченого множення у перетворенні многочленів
Перегляд файлу

Алгебра 7 клас

 

Тема: Застосування формул скороченого множення у перетворенні многочленів

Цілі уроку:

  •   створити умови для здобуття учнями знань з теми «Формули скороченого множення»;
  • сприяти розвитку вміння учнів застосовувати формули скороченого множення  у перетворенні многочленів; вміння висловлювати власну думку, навичок спілкування;
  • стимулювати інтерес здобувачів освіти до вивчення математики

Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок.

 

Форма проведення: урок – гра «Математична кав’ярня»

 

Обладнання: роздавальний матеріал (картки з завданнями, рецепти страв, набір паперавого чайного посуду)

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

 Тематика нашого уроку досить незвична для уроку алгебри. Але її  ви повинні вгадати самі, розгадавши ребус.

ребус  Кулінарія

 

  • Як саме математика пов’язана з кулінарією? (Відповіді учнів)

Оскільки в кулінарії і алгебри стільки спільного, то запрошую вас до математичної кав’ярні.

2.Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

Встановити відповідність (робота в парах) 

Засервірувати стіл. На чашці, блюдці і серветці записані назва і частини формул скороченого множення.   Наприклад:

 

 

 

 

 

  1. Розв’язування задач і вправ

Завдання 1

Меню. В будь-якій кав’ярні має бути меню. А в математичній кав’ярні - математичне меню. Перед вами інгредієнти математичних тверджень. Тож розставте їх на свої місця. 

  •  Рівність, яка є правильною для всіх значень змінних, що входять до неї, називають ____________________________
  • У виразі ап    число а називають __________________, а число п -___________________________________
  • Добуток чисел, змінних та їх степенів називають ____________________
  • Одночлени, у яких однакові буквені вирази, називають _________
  • Вираз, який є сумою кількох одночленів називають ____________

 

Завдання 2

Розв’яжіть приклади, а з літер що позначають відповідь складіть назву страви.

 1. Подайте вираз Eqn004 у вигляді двочлена.

А Eqn004  В Eqn004

Б Eqn004  Г Eqn004

2. Подайте вираз Eqn004 у вигляді многочлена стандартного вигляду.

К Eqn004

Б Eqn004

О Eqn004

Г Eqn004

3. Який із наведених виразів є тотожністю?

Л Eqn004

Д Eqn004

Ж Eqn004

Г Eqn004

4. Подайте вираз Eqn004 у вигляді двочлена.

Ц Eqn004   Т Eqn004 

Ж Eqn004   У Eqn004

5. Подайте вираз Eqn004 у вигляді многочлена стандартного вигляду.

А Eqn004

Б Eqn004

В Eqn004

Г Eqn004

6. Який із наведених виразів є тотожністю?

Щ Eqn004

Ш Eqn004

Ц Eqn004

Г Eqn004

            7.  Зведіть подібні члени многочлена  3b-2a-4b-3a

                Ю 7b+5a         І  -b-5a    Д 5a - b                  З   b – 5a

Завдання 3

Які ваші улюблені страви? А хто полюбляє піцу?

Ви гарно попрацювали, тому заслуговуєте на комплімент від шефа.

Отримайте  рецепт піци від Ектора Хіменеса Браво. Для деяких інгредієнтів відсутня їх кількість. Виконайте перетворення і заповніть пропуски:

 


Піца домашня: рецепт тіста

C:\Users\Альона\Desktop\pizza-dominos-pizza-small.jpgПродукти:

  • Вода (тепла) 1 ст.
  • Яйце куряче 1 шт.
  • Дріжджі сухі 1 ч.л.
  • Сіль 1/2 ч.л.
  • Цукор 1 ст.л.
  • Олія ​1 ст.л.
  • Борошно ___ склянки
  • Кетчуп 3 ст.л.
  • Майонез ___ ст.л.
  • Цибуля ріпчаста 1 шт.
  • Помідор свіжий 1 шт.
  • Перець солодкий 1 шт.
  • Ковбаса копчена 150-200 г
  • Сир твердий ___ г

 

  Сир                   (х+7)(х2-7х+49)-х3-43=__________________________________________________

 

Борошно           (х-3)(х+3)-х2+11=______________________________________________________

 

Майонез          (а+1)2+(а-1)2-2а2+1+____________________________________________________

  1. Підсумок уроку.

Учні враження від уроку записують на дошку скарг і пропозицій. Оцінювання відбувається шляхом вручення символічних фартушків  відповідних кольорів:

«Білий» - високий рівень

«Зелений» - достатній

«Синій» - середній

«Чорний» - початковий

  1. Домашнє завдання

Виконати: ст.137 (В. 1) (Алгебра 7 клас Тарасенкова Н. А.)

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку