Перетворення звичайних дробів у десяткові

Про матеріал
Розробка уроку математики в 6 класі "Перетворення звичайних дробів у десяткові"
Перегляд файлу

Клас 6           Дата________                 Тема Перетворення звичайних дробів у десяткові

Мета: створити умови для розвитку та самореалізації учнів при застосуванні змісту дробу, як результату ділення чисельника на знаменник  до перетворення звичайного дробу на десятковий, сприяти удосконаленню вмінь застосовувати ці правила в нестандартних ситуаціях, висловлювати власну точку зору, вести навчальний діалог, робити висновки та оцінювати власну діяльність

І. Організаційний момент. Привітання. Готовність. Налаштування. Повідомлення теми і мети уроку, плану оцінювання.

 

Девіз: Коли починаєш справу, спитай себе:»Що я маю зробити?», після закінчення:»Що я зробив?»   Піфагор

 

ІІ. Перевірка ДЗ (наявність, відповіді на запитання учнів)

Зошити зібрати для перевірки, учні виконують №437 на аркушах   

Перевірка теоретичних знань  (картка)          

КАРТКА        

Прізвище ________________

Назвіть компоненти ділення

_____________________________________

_____________________________________

Назвіть число на яке не можна ділити _____

Як знайти невідоме ділене?

_____________________________________

_____________________________________

Як знайти невідомий дільник?

_____________________________________

_____________________________________

 

КАРТКА         

Прізвище ________________

Назвіть компоненти ділення

___________________________________

_______________________________________

Назвіть число на яке не можна ділити ______________

Як знайти невідоме ділене?

_______________________________________

_______________________________________

Як знайти невідомий дільник?

_______________________________________

_______________________________________

 

ІІІ. Актуалізація знань.   

Як ми сприймаємо звичайний дріб? (як частину цілого і як результат ділення)

Виконайте ділення:   ; ;  ; ;       

ІУ. Вивчення нового матеріалу

Що ми отримали? Як можна назвати дію, яку ми виконували? (перетворення)

Сформулюйте алгоритм перетворення звичайного дробу на десятковий

Чи може статися так, що ділення не можна закінчити?  Так. Тож отримаємо нескінченний десятковий дріб.

Робота з підручником : Знайдіть, що називають нескінченним десятковим дробом? Періодичним?

У. Закріплення      Виконання вправ № 475  учні ланцюжком підходять до дошки, розв’язують вправи, коментують.      ( до 6б )

УІ. Домашнє завдання п.11, № 476, 478

УІІ. Підведення підсумків 

Підрахунок балів, оцінювання

Що нового дізналися на уроці?

Що допомагало в роботі?

Що принесло задоволення?

Над чим потрібно ще попрацювати?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 січня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку