Клас 6 Дата________ Тема Перетворення звичайних дробів у десяткові
Мета: створити умови для розвитку та самореалізації учнів при застосуванні змісту дробу, як результату ділення чисельника на знаменник до перетворення звичайного дробу на десятковий, сприяти удосконаленню вмінь застосовувати ці правила в нестандартних ситуаціях, висловлювати власну точку зору, вести навчальний діалог, робити висновки та оцінювати власну діяльність
І. Організаційний момент. Привітання. Готовність. Налаштування. Повідомлення теми і мети уроку, плану оцінювання.
Девіз: Коли починаєш справу, спитай себе:»Що я маю зробити?», після закінчення:»Що я зробив?» Піфагор
ІІ. Перевірка ДЗ (наявність, відповіді на запитання учнів)
Зошити зібрати для перевірки, учні виконують №437 на аркушах 2б
Перевірка теоретичних знань (картка) 2б
КАРТКА Прізвище ________________ Назвіть компоненти ділення _____________________________________ _____________________________________ Назвіть число на яке не можна ділити _____ Як знайти невідоме ділене? _____________________________________ _____________________________________ Як знайти невідомий дільник? _____________________________________ _____________________________________
|
КАРТКА Прізвище ________________ Назвіть компоненти ділення ___________________________________ _______________________________________ Назвіть число на яке не можна ділити ______________ Як знайти невідоме ділене? _______________________________________ _______________________________________ Як знайти невідомий дільник? _______________________________________ _______________________________________
|
ІІІ. Актуалізація знань.
Як ми сприймаємо звичайний дріб? (як частину цілого і як результат ділення)
Виконайте ділення: ; ; ; ; 2б
ІУ. Вивчення нового матеріалу
Що ми отримали? Як можна назвати дію, яку ми виконували? (перетворення)
Сформулюйте алгоритм перетворення звичайного дробу на десятковий
Чи може статися так, що ділення не можна закінчити? Так. Тож отримаємо нескінченний десятковий дріб.
Робота з підручником : Знайдіть, що називають нескінченним десятковим дробом? Періодичним?
У. Закріплення Виконання вправ № 475 учні ланцюжком підходять до дошки, розв’язують вправи, коментують. ( до 6б )
УІ. Домашнє завдання п.11, № 476, 478
УІІ. Підведення підсумків
Підрахунок балів, оцінювання
Що нового дізналися на уроці?
Що допомагало в роботі?
Що принесло задоволення?
Над чим потрібно ще попрацювати?