Засідання № 4. Серпень
Інструктивно-методична нарада
Тема: Про підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2019-2020 н.р. та перспективи діяльності на 2020-2021 н.р.
Мета:
№ |
Питання для обговорення |
Форма проведення |
Відповідальний |
Організаційні питання |
|||
2 |
Опрацювання листа Міністерства освіти і науки України “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2020/2021 навчальному році” |
Обговорення |
Члени МО |
3 |
Нормативно – правова база організації навчально – виховного процесу у 2020-2021 н.р.. |
Інформація |
Заступник директора з НВР Верес Л.І. |
4 |
Про наслідки державної підсумкової атестації з математики, ДПА та ЗНО з біології, хімії, фізики, географії за 2019-2020 навчальний рік. |
Інформація |
Вчителі-предметники
|
6 |
Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах «Бобер», «Левеня», «Кенгуру», «Колосок», … |
Інформація |
Мелешко Н.І. |
7 |
Затвердження модулів з фізичної культури |
Інформація |
Горбась А.В. |
8 |
Охорона праці на уроках під час освітнього процесу |
Інформація |
Терещенко О.А. |
Методичні питання |
|||
1 |
Впровадження методичних розробок щодо соціалізації учнів у викладанні навчальних предметів |
Обговорення |
Члени МО |
2 |
Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі |
виступ |
Мелешко Н.І. |
3 |
Реалізовувати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, передбачені державними стандартами освіти, об’єктивно оцінювати навчальні досягнення учнів
|
Обговорення |
Члени МО |
Завдання членам МО
|
Засідання № 5 Жовтень
Засідання круглого столу
Тема: Ефективність роботи вчителів природничо-математичного циклу для забезпечення соціалізації особистості в громадському суспільстві.
Мета: визначити шляхи удосконалення викладання предметів природничо-математичного циклу.
№ |
Питання для обговорення |
Форма проведення |
Відповідальний |
Організаційні питання |
|||
1 |
Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу |
Обговорення |
Члени МО |
2 |
Обговорення плану проведення предметних тижнів |
Обговорення |
Члени МО |
3. |
Організація пошуково-творчої діяльності учнів на уроках географії |
Інформація |
Москаленко С.В. |
Методичні питання |
|||
1 |
Використання міжпредметних зв’язків під час вивчення предметів природничо-математичного циклу для забезпечення соціалізації учнів |
Доповідь |
Їжаченко О.С. |
2 |
Педагогічна компетентність сучасного вчителя в умовах соціалізації учнів |
Обмін досвідом |
Москаленко С.В. |
3 |
Система роботи над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у знаннях і вміннях учнів |
Виступ |
Мелешко Н.І. |
Завдання членам МО
|
Засідання № 1 Січень.
Педагогічні обговорення
Тема: Становлення особистості учня – важливий компонент уроків природничо-математичного циклу
Мета: Проаналізувати стан викладання дисциплін природничо-математичного циклу у 2020 році та визначити пріоритетні напрямки в роботі МО у поточному навчальному році, детально ознайомитись з різними технологіями навчання на уроках природничо-математичного циклу, розглянути можливості використання, оцінити значення
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
||
Організаційні питання |
|||||
1 |
Затвердження : плану роботи та завдань МО на 2020 р., аналіз роботи МО за 2019 р. |
Обговорення |
Мелешко Н.І. Члени МО |
||
2 |
Аналіз семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-11 класів з дисциплін природничо-математичного циклу за результатами І семестру |
Інформація |
Заступник директора з НВР |
||
3 |
Аналіз результатів шкільної та районної олімпіади з дисциплін природничо-математичного циклу. |
Інформація |
Василинка С.П. |
||
4 |
Пробне ЗНО |
Інформація |
Мелешко Н.І. |
||
5 |
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики та економіки |
Інформація |
Фесун Т.В. Москаленко С.В. |
||
Методичні питання |
|||||
1 |
Розробити моделі уроків з елементами екологічної освіти учнів |
Виступ |
Бойко О.О. |
||
2 |
Впровадження наскрізного навчання з використанням інноваційних технологій |
Виступ |
Фесун Т.В. |
||
3 |
Обговорення «Закону про освіту» від 16.01.2020 |
Обговорення |
Члени МО |
||
|
Завдання членам МО
|
||||
|
|||||
Засідання № 2. Березень.
Педагогічна майстерня
Тема: Проблема розвитку творчості вчителів та учнів в умовах соціалізації особистості.
Мета: Розглянути методи підвищення ефективності уроку, створення умов для самореалізацій, самовдосконалення, самоосвіти дитини.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальний |
Організаційні питання |
|||
1 |
Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників 9 і 11 класів у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання |
Підготовка матеріалів |
Члени МО |
2 |
Обговорення рівня навченості учнів з предметів, що виносяться на ЗНО та ДПА |
Обговорення |
Члени МО |
3 |
Методичний банк «Огляд новинок методичної літератури |
Обговорення |
Члени МО |
Методичні питання |
|||
1 |
Краєзнавчий підхід у викладанні предметів природничо-математичного циклу. |
Доповідь |
Члени МО |
2 |
Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничо-математичного циклу |
Обмін досвідом |
Члени МО |
3 |
Проведення навчальних екскурсій – важлива складова у викладанні предметів природничо-математичного циклу |
Виступ |
Вовк Н.О. |
Завдання членам МО
|
|||
|
|
Засідання №3 Травень.
Інформаційна скринька
Тема: Робота учителя в новій українській школі.
Мета: обговорення роботи вчителів в контексті НУШ
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні. |
Організаційні питання |
|||
1 |
Аналіз участі учнів в різноманітних конкурсах природничо-математичного циклу. |
Виступ |
Мелешкот Н.І. |
2 |
Аналіз роботи МО природничо-математичного циклу за 2018-2019 н.р. |
Обговорення |
Мелешко Н.І. Члени МО |
3 |
Аналіз проведених предметних тижнів |
Обговорення |
Члени МО |
4 |
Впровадження в процес навчання STEM підходів |
Обговорення |
Члени МО |
5 |
Впровадження інтерактивної підтримки до підручників |
Обговорення |
Члени МО |
Методичні питання |
|||
1 |
Формування компетентностей учнів, які є наскрізними лініями програми предметів природничо-математичних дисциплін, через продуктивну творчу діяльність |
Виступ |
Члени МО |
2 |
Оновлення змісту й форми роботи вчителя в контексті НУШ |
Виступ |
Члени МО |
3 |
Звіти вчителів про самоосвітню діяльність |
Виступ |
Члени МО |
Завдання членам МО
|