Великого значення в Концепції набуває аспект педагогіки партнерства між всіма учасниками освітнього процесу. «Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський.
Номер слайду 3
Епідеміологічна ситуація, а потім воєнний стан, що склалися в Україні, змусила активно залучити дистанційні форми навчання до освітнього процесу у навчальному закладі. Дистанційне навчання – це нова форма організації освіти закладу, яка ґрунтується на поєднанні традиційних з інноваційними інформаційно-цифровими методами викладання матеріалу, що дає можливість здобувати повноцінну якісну освіту або підвищувати кваліфікацію в умовах віддаленого навчання або роботи. Завдяки правильній організації методичної роботи в навчальному закладі, яка зосереджена на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам закладу, вдосконаленні їх медіаграмотності щодо впровадження в освітньому процесі інформаційно-комунікативних технологій, учителі-предметники змогли гідно прийняти неочікуваний виклик - роботу у віддаленому режимі.
Номер слайду 4
Кожний шкільний день, кожний урок повинен бути осмислений педагогом як подарунок дітям. Кожне спілкування дитини зі своїм педагогом має вселяти в неї радість та оптимізм. Ш. Амонашвілі Головною метою використання технологій дистанційного навчання в навчальному закладі стало забезпечення постійного доступу здобувачів освіти до електронних освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж.
Номер слайду 5
Перевага № 1: дистанційне навчання відкрило кордони Сьогодні діти надають перевагу візуальній інформації. Робота з презентаціями, відеоматеріалами, перегляд відеоуроків задовольняють ці потреби.
Номер слайду 6
Перевага № 2: дистанційка зробила нас гнучкими Зараз здобувач освіти може вчитися будь-де, де є якісний Wi-Fi і смартфон.
Номер слайду 7
Перевага № 3: використання різних методів та прийомів Для досягнення відмінного результату поєднуються стандартні методи із цифровими технологіями.
Номер слайду 8
Перевага № 4: досвід іншого спілкування Коли всі на навчаються дистанційно, то учні спілкуються не менше, тільки інакше: встигають переписуватись у десятках груп.
Номер слайду 9
Перевага № 5: збільшує відповідальність та мотивацію Дистанційне навчання має досить чітку структуру, водночас дає дітям достатньо свободи: учень перед екраном комп’ютера сам несе відповідальність за свою зосередженість.
Номер слайду 10
Перевага № 6: Комфорт Діти можуть отримувати знання в зручній та затишній обстановці (наприклад, можуть сидіти в улюбленому кріслі та читати, тримаючи кота на колінах), серед знайомих речей, іграшок та знаходитись у тиші. Домашній одяг більш зручний, ніж шкльний.
Номер слайду 11
Перевага № 6: Зручність Діти навчаються у зручний час (можуть вибрати оптимальний час для навчання, коли б було найкраще зробити завдання залежно від стану здоров’я). Під час слухання вчителя можуть попити води, походити. Почувають себе більш розкутими.
Номер слайду 12
Перевага № 7: Самоконтроль Дитина сама веде контроль за всіма виконаними роботами та можливістю виправити помилки та покращити результат.
Номер слайду 13
Навчання повинне бути цікавим, яскравим, емоційно – образним. «Нудні уроки тільки й можуть, що викликати неповагу до викладача і до того, що викладається.» (Ж. Ж. Руссо) Проведення нестандартних уроків по - перше, зацікавлюють майже всіх учнів; по - друге, базуються на грі, яка розряджає напружену обстановку, допомагає створити атмосферу невимушеності та веселий настрій у дітей; по - третє, стимулюють до розвитку творчих задатків учнів: кмітливості, логічного мислення, уяви. «Хай дитина шукає, аби не заблукала, хай борсається, аби не впала, хай корчує, аби не поранила рук, хай бореться, тільки обережно...» - писав Януш Корчак.