Підготувала вчитель початкових класів. Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. № 51 Литвинова Людмила Ярославівна“Перевернуте навчання”, як інтерактивна форма організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики
Номер слайду 2
Математика – справа не лише розуму, а ще також і фантазії... Ф. Клейн
Номер слайду 3
Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету - створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів.
Номер слайду 4
Основні позитивні риси інтерактивних методів:створюють комфортні умови для навчання;індивідуальний внесок учасника у загальну справу;рівність усіх учасників навчального процесу;кожен має змогу розвивати свої індивідуальні здібності;формуються навички співробітництва, відчуття роботи в команді. Слабкі учні почуваються більш комфортно;існує можливість обмінюватися знаннями, ідеями, способами діяльності;сприяють розвитку критичного мислення.
Номер слайду 5
«Перевернуте навчання»Перевернуте навчання - це форма активного навчання, яка дозволяє “перевернути” звичайний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео-фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку. Учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Номер слайду 6
Як відбувається “переворот”Діти вдома знайомляться з матеріалами, виконують завдання, формують запитання. Учні отримують, як домашнє завдання навчальне відео або електронний освітній ресурс для вивчення нового матеріалу. На уроці вчитель організовує освітню діяльність учнів на основі опрацьованого ними матеріалу. Вчитель за допомогою веб-камери, або спеціальних програм записує пояснення нового матеріалу. Вчитель розміщує матеріали, наприклад в класрумі, де діти можуть з ними ознайомитися
Номер слайду 7
Переваги “Перевернутого навчання” {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Учень. Учитель1. Підвищення мотивації для навчання2. Працює у своєму темпі3. Матеріали уроку доступні у будь-який час4. Розуміння важливості командної роботи5. Навчання поза класом в зручний час6. Відповідальність за своє навчання7. Критично оцінюють джерела інформації 8. В разі виникнення запитань, може вирішити їх на уроці1 . Виступає в ролі координатора2. Індивідуальний підхід у навчанні3. Змінює організацію навчальної діяльності4. Легкий спосіб діагностики якості знань5. Можливість залучення батьків до навчального процесу
Номер слайду 8
Недоліки. Учень не може поставити запитання вчителю безпосередньо у той момент, коли воно виникає;учень більше часу проводить за комп'ютером;не всі діти мають рівні можливості доступу до інтернету;деякі діти можуть не виконувати домашнє завдання і тому повноцінно не працюватимуть на уроці.
Номер слайду 9
Наприклад. При вивченні таблиці множення на 6: Діти можуть переглянути вдома навчальне відео, вивчити таблицю, а на уроці відтворити набуті знання через творчі завдання, приклади та задачі.
Номер слайду 10
Наприклад. При вивченні площі фігури та ознайомлен- ні з квадратним сантиметром діти переглядають вдома навчальне відео. Знайомляться з поняттям площі, квадратним сантиметром та виконують завдання запропоновані в ньому. А на уроці відтворюють набуті знання через виконання вправ і завдань, запропонованих вчителем. Діти можуть задати запитання, які виникнули у них вдома і вже всі разом знайти відповіді на них.