Перевірна робота по темі " Слово. Речення. "

Про матеріал

Перевірна робота по темі «Речення. Слово. »

  • 1.Що таке речення?
  • А) текст; Б) кілька слів; В) слова, що виражають закінчену думку
  • 2. Із поданих слів скласти речення.
  • Гайок, зеленіє, річкою, за.
  • 3.Підкреслити головні слова в реченні.
  • Бабуся приготувала смачну вечерю.
  • 4.Поділити текст на речення. Поставити потрібний розділовий знак.
  • Багато пташок залишається у нас зимувати чи знаєш ти цих пташок а як допомагаєш їм узимку за цю допомогу пташки віддячать навесні.
  • 5.Дай відповідь на запитання.
  • Як звати твою подругу?
  • Як звуть твою вчительку?
  • 6.Встанови зв'язок слів у реченні.
  • Сонячне проміння торкнулось землі.
  • Проміння (що зробило?) ;
  • проміння (яке?) ;
  • торкнулось (чого?) .
  • 7.Записати назви багатьох предметів.
  • Один: голуб, заєць, ведмідь, дуб, дощ.
  • Багато:
  • 8.Підкресли слова, що відповідають на питання хто?

Пролісок, учень, конвалія, дівчинка, соловей, фіалка, гриб, білка, комар.

  • 9.Підкресли клички тварин.
  • Олена, Орлик, Сашко, Рябуха, Сірко, Сергій, Пушок, Оксана.
  • 10.Утвори імена, додаючи літеру.
  • … еонід, … льга, … ван, … алинка.
  • 11.Кожній групі предметів дай загальну назву.
  • Соловей, жайворонок, дрізд – це .
  • Помідори, огірки, буряки – це .
  • Гладіолуси, жоржини, айстри – це .
Перегляд файлу

Перевірна робота по темі «Речення. Слово. »

  1. Що таке речення?

А) текст; Б) кілька слів; В) слова, що виражають закінчену думку

2. Із поданих слів скласти речення.

Гайок, зеленіє, річкою, за.

                                                

  1. Підкреслити головні слова в реченні.

Бабуся приготувала смачну вечерю.

  1. Поділити текст на речення. Поставити потрібний розділовий знак.

Багато пташок залишається у нас зимувати  чи знаєш ти цих пташок а як допомагаєш їм узимку за цю допомогу пташки віддячать навесні.

  1. Дай відповідь на запитання.

Як звати твою подругу?

                                                

Як звуть твою вчительку?

                                                

  1. Встанови зв'язок слів у реченні.

Сонячне проміння торкнулось землі.

Проміння (що зробило?)           ;

проміння (яке?)                  ;

торкнулось (чого?)              .

  1. Записати назви багатьох предметів.

Один: голуб, заєць, ведмідь, дуб, дощ.

Багато:                                            

                                                

  1. Підкресли слова, що відповідають на питання хто?

Пролісок, учень, конвалія, дівчинка, соловей, фіалка, гриб, білка, комар.

  1. Підкресли клички тварин.

Олена, Орлик, Сашко, Рябуха, Сірко, Сергій, Пушок, Оксана.

  1. Утвори імена, додаючи літеру.

… еонід,        … льга,       … ван,        … алинка.

  1. Кожній групі предметів дай загальну назву.

Соловей, жайворонок, дрізд – це                    .

Помідори, огірки, буряки – це                  .

Гладіолуси, жоржини, айстри – це                    .

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
2475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку