Урок з української мови в 2 класі "Ми - сильні і спритні"

Про матеріал

Урок з української мови вчить учнів аналізувати вчинки дійових осіб, відпрацьовуються навички правильного і свідомого читання, учні вчаться інтонаційно правильно відтворювати діалог героїв; збагачується словниковий запас учнів, розвивається вміння визначати головну думку, логічне мислення; виховується наполегливість.

Перегляд файлу

 

Тема. Мисильні і спритні

Мета: навчити учнів аналізувати вчинки дійовихосіб, відпрацьовувати навички правильного і свідомого читання, вчити інтонаційно правильно відтворювати діалог героїв; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати вміння визначати головну думку, логічне мислення; виховувати наполегливість.

 

Слова для засвоєння: харчування, долати труднощі, міцний, наполегливість, вантаж, лінощі.

 

Хід уроку

І. Організаційний    момент

 

  • Діти, я гадаю, що сьогодні ми з вами добре попрацюємо і  прийшла до вас на урок з гарним настроєм. Покажіть, будь ласка, за допомогою карток, який настрій у вас.

                                  http://festival.1september.ru/articles/549311/img1.gif

  • Я сподіваюсь, що до кінця уроку ваш настрій покращиться, адже урок рідної української мови не може залишити нас з вами байдужими.

 

Сіли, діти, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли,

Працювати почали!  

Девіз нашого уроку :

Думати швидко.

Виконувати чітко.

Творчо працювати.

Уважно  читати.

Інтерактивна вправа « Очікування»

  • Чого кожен з вас очікує від уроку?
  • Подивіться на екран і доповніть речення своєю думкою

 

  • Я очікую, що ….
  • На цьому уроці я вивчу ….
  • Цей урок навчить мене ….

 

  • Я теж хочу висловити свої очікування:
  • Ви будете активно і злагоджено працювати;
  • Будете точно  висловлювати свої думки;
  • Зумієте переконати, що знаєте і любите рідну мову

 

•• Робота над чистомовкою.

 

Ай-ай-ай – Україна – рідний край.

Іль-іль-іль  - Україна  - хліб і сіль.

На-на-на  - люба рідна сторона.

Би-би-би  - Україну ти люби.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

••Перевірка домашнього завдання

  • На попередньому уроці ви знайомились з віршем Віталія Косовського  «Цього не можна не знати»
  • Згадайте, які поради дав Віталій Косовський у вірші ?
  • А  яких правил гігієни ви дотримуєтесь?

 

•• Читання складових таблиць

  • Читаємо  хором склади по рядках.
  • Зараз читаємо склади стовпчиками по черзі.

 

ЧИТАЄМО   СКЛАДИ

http://psyxologiya.ru/wp-content/uploads/2010/12/ot-igry-k-uchebe.jpg

А

О

У

І

И

М

МА

МО

МУ

МІ

МИ

Л

ЛА

ЛО

ЛУ

ЛІ

ЛИ

С

СА

СО

СУ

СІ

СИ

Н

НА

НО

НУ

НІ

НИ

Р

РА

РО

РУ

РІ

РИ

Г

ГА

ГО

ГУ

ГІ

ГИ

П

ПА

ПО

ПУ

ПІ

ПИ

К

КА

КО

КУ

КІ

КИ

Д

ДА

ДО

ДУ

ДІ

ДИ

 

 

  • А тепер читаємо склади самостійно напівголосно

Таблиця 2

 

А

О

У

И

І

Е

Я

Ю

Є

КВ

ква

кво

кву

кви

кві

кве

квя

квю

квє

КЛ

кла

кло

клу

кли

клі

кле

кля

клю

клє

КМ

кма

кмо

кму

кми

кмі

кме

кмя

кмю

кмє

КН

кна

кно

кни

кні

кне

кне

кня

кню

кнє

КР

кра

кро

кру

кри

крі

кре

кря

крю

крє

РВ

рва

рво

рву

рви

рві

рве

рвя

рвю

рвє

ТК

тка

тко

тку

тки

ткі

тке

ткя

ткю

ткє

 

•• Робота над скоромовкою

  • Тепер попрацюємо над скоромовкою. Спочатку будемо вимовляти тихо, потім голосніше, потім – ще голосніше.
  • Давайте спробуємо разом.

 

Чапля в чорних черевичках

                                          Чапля чапа до водички

 

•• Музична фізкультхвилинка

 

ІІІ. Оголошення   теми   і завдань уроку

 

•• Вступна бесіда

Ви ростете. Щороку стаєте вищими і важчими, стаєте витривалішими, тому можете довше працювати, швидше бігати. Щоб і надалі зростати і розвиватись, досягати успіхів, вам необхідно загартовувати свій організм, виконувати фізичні вправи, займатися спортом,активно відпочивати на свіжому повітрі, правильно харчуватись.

Не менш важливо розвивати силу духу.

Що таке сила духу? Що це і з чим її їдять?

Сила духу — це здатність людини змусити себе щось робити через «не можу». Саме вона є основним рушійним фактором у досягненні поставленої мети. Саме вона часто стає причиною останнього зусилля для досягнення перемоги, коли вже стандартні фізичні можливості повністю вичерпані.Найголовніше при вихованні сили волі і сили духу — починати з малого. Примусьте себе встати рано вранці і пробігтися 500 метрів. Завтра — 600, післязавтра — 700 і т. д. З часом у вас зміцнюють воля і м’язи, і ви будете це робити без особливої

напруги. Пам’ятайте, будь-яке тренування починається з малих навантажень. Якщо ви почнете з великих, ви можете не тільки назавжди втратити бажання цим заняттям, але і істотно зашкодити своєму здоров’ю. Долайте  труднощі, відкиньте лінощі, наполегливо працюйте — успіх буде за вами!

  • Отже, тема нашого уроку – «Ми  - сильні і спритні»

 

ІV. Робота над новим матеріалом.

 

•• Робота за підручником (с. 88, 89)

 

  • Відкрийте підручники на сторінці 88

 

- Перед читанням тексту, ми з вами попрацюємо над словами в завданні «Вимовляй правильно»

- Давайте всі разом прочитаємо ці слова

                     Сила, силач, сильний, богатир.

  • Наголос падає на перший склад…
  • А яку людину можна назвати богатирем?
  • Пропоную з одним  із слів скласти речення.

 

1. Читання тексту «Помилка» вчителем

 

  • Зараз я прочитаю вам текст «Помилка». Уважно послухайте і подумайте:  за жанром цей текст   - казка чи оповідання?
  • Чому? Доведіть свою думку.

 

2. Словникова робота за підручником.

 

Я гадаю, що в казці вам були незрозумілі деякі слова .

  • Я поясню іх значення.

 

        Ікла – клыки                                      жах - страх

        Прохання – просьба                       захеканий -

         Затремтів – задрожал                 хутчіше – швидше, быстрее

 

  • А які  ще незрозумілі слова ви зустріли?

 

3. Самостійне читання тексту «Помилка» (за С. Михалковим)

напівголосно.

 

  • Зараз я пропоную вам самостійно напівголосно прочитати казку.
  • Я вам даю 2 хвилини для читання .

 

4. Бесіда за змістом прочитаного.

 

— Чому зайцю не допомогли левові  ікла?

Скільки дійових осіб в казці?

А хто  бере участь в діалозі?

Знайдіть розмову Зайця та Журавля.

  • Я пропоную вам попрацювати в парах і прочитати розмову Зайця і Журавля.
  • Спочатку слова Зайця будуть читати хлопці, а слова Журавля – дівчата, потім – навпаки.
  • Починайте.

Давайте прочитаємо розмову за дійовими особами для всіх.

Слова Зайця буде читати….

Слова Журавля  буде читати….

 

5. Читання  казки за особами.

 

Фізкультхвилинка для очей

 

V. Закріплення та осмислення знань

- Я пропоную вам пограти в гру «Єдналочка».

- Візьміть на парті картки.

- На них написані слова у два стовпчики.

- Дівчата прочитають перший стовпчик слів.

- Хлопці читають другий стовпчик слів.

 

•• Гра «Єдналочка»

(Робота на картках).

Поєднайте слова, протилежні за значенням.

 

слабий                     млявий

спритний               хоробрий

боягузливий         сильний

 

 

•• Мовна вправа «Закінчи речення».

• Міцний, як ... .

• Спритний, як ... .

• Швидкий, як ... .

• Сильний, як ... .

• Здоровий, як ... .

 

••Оцінювання учнів

  • Ви добре сьогодні попрацювали на уроці, але найбільш активними були….

 

 

VІ. Рефлексія

 

Інтерактивна гра «Мікрофон»

- Сьогодні я на уроці  дізнався…

- Сьогодні я на уроці  навчився…

- Сьогодні я на уроці  намагався…

- Найкраще мені вдалося…

- Хто хоче поділитися своїми враженнями?

 

 

І. Домашнє   завдання

 

  • Відкрийте щоденники, запишемо домашнє завдання.
  • Нагадайте мені, будь ласка, в який день неділі укр.мова
  • Отже, записуємо на вівторок  завдання

 

Стор.88-89, читати  казку за особами , повторити вивчені слова.

Виконати письмове завдання, за бажанням скласти речення з  одним із поданих  слів

 

1

 

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку