26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Самопідготовка з української мови "Зимове королівство".

Про матеріал

Даний матеріал допоможе учням закріплювати вивчений матеріал про подовжені м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати турботливе ставлення до птахів.

Перегляд файлу

Тема. Зимове королівство…

Мета: закріплювати вивчений матеріал про подовжені м’які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати турботливе ставлення до птахів.

Обладнання: ноутбук, навчальна презентація, індивідуальні картки.

Хід самопідготовки

  1. Організація учнів, перевірка дітей до готовності виконання домашнього завдання.
  1. Психонавіювання. Слайд 1.

Самостійно ми працюєм,

Помилок не буде, факт!

Ми уважно помудруєм,

Вийде добрий результат.

  1. Повторення вивченого, мотивація до виконання домашніх завдань. Слайд 2-3.
  • Що ви вивчали сьогодні на уроці української мови?
  • До нас прилетіла сніжинка, а на ній завдання «Зробіть звуко-буквений аналіз слова опалення».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Звуковий аналіз слова.
  • Скільки букв у слові?
  • Скільки звуків у слові?
  • А складів?
  • Назвіть голосні звуки.
  • Назвіть приголосні звуки у слові.
  • Пригадайте, приголосні звуки поділяються на дзвінкі та глухі. За допомогою таблиці визначте, які звуки відносяться до дзвінких?
  • E:\самопідготовка\зимове корліство\0025-017-.jpgНазвіть глухі звуки.
  1. Створення ситуації зацікавлення. Слайд 4.
  • Ви помітили, що завдання ми отримали на сніжинці. Як ви думаєте, хто б міг прислати нам це завдання?
  • Так, це Снігова Королева.
  • Тож, сьогодні ми зануримося у зимове королівство і будемо виконувати завдання, які для нас приготувала наша гостя.
  1. Підготовка для виконання домашнього завдання, тренувальні вправи.
  1. Гра «Шифрувальник». Слайд 5-6.
  • Снігова Королева подула крижаним подихом і розсипала сніг повсюди. На одній із сніжинок є завдання. Це гра «Шифрувальник». Маємо декілька наборів букв. Ви повинні розшифрувати дані слова.

а

з

м

и

4

1

3

2

р

о

м

з

о

3

4

1

5

2

л

я

а

к

и

н

2

1

6

5

3

4

 

н

и

а

к

с

3

5

2

4

1

  1. Гра «Хто (що)заховалося?» Слайд 7-9.
  • Снігова Королева пропонує нам пограти у гру «Хто (що) заховалося?». У нас заховалися малюнки предметів, і на зворотній стороні малюнка описані ознаки предмета, який заховано. Я буду зачитувати вам ці ознаки, а ви відгадувати.
  1. Стрімкий, залізний, точний… (годинник).
  2. Працьовитий, рідний, старенький… (дідусь).
  3. Хижий, маленькій, сіренький, безхвостий, колючий… (їжак).
  4. Чорні, однакові, шкіряні… (черевики).
  5. Коричнева, солодка, шоколадна… (цукерка).
  6. Легкий, дерев’яний, кольоровий… (олівець).
  1. Зміни літеру. Слайд 10-17.
  • Повіяла метелиця і одна з сніжинок потрапила до нас на вікно. Поглянемо, що ж там.
  • Це наше наступне завдання. Потрібно замінити одну літеру іншою так, щоб утворилося нове слово, або відняти одну букву (кит – кіт, ніч – піч, сім – сом, коза – лоза, козуля – зозуля, квіти – віти, гриби – риби).
  1. Ознайомлення із завданням вправи.
  1. E:\самопідготовка\зимове корліство\2k-ukrmovazaxariych12-53-1024.jpgРобота з малюнком. Слайд 18-19.

 

  • Наступна сніжинка принесла нам малюнок. Давайте розглянемо його.
  • Що вирішили зробити друзі?
  • Куди віднесли хлопчики годівничку і повісили її?
  • Як ви думаєте, чим пригощали друзі пташок?
  • Що «відповіли» пташки дітлахам?
  1. Усне складання розповіді за малюнком. Слайд 20.
  • Тепер давайте за запитаннями складемо розповідь користуючись даним малюнком.

Фізкультхвилинка «Танці зігріванці». Слайд 21.

  1. Самостійна індивідуальна робота учнів. Слайд 22.
  • А зараз Снігова Королева пропонує нам записати дану розповідь у зошити. Тож відкрийте свої зошити і запишіть:

14 листопада

Домашня робота

Вправа 3

  • І далі кожен записує свою розповідь у зошити (4-5 речень).
  1. Індивідуальна допомога учням, які потребують допомоги.
  2. Використання малюнка і запитань до даної вправи. Слайд 23
  3. Використання індивідуальних карток.
  1. Контроль за виконанням домашнього завдання.
  1. Самоперевірка.
  • Прочинайте напівголоса кожен сам свою роботу.
  1. Взаємоперевірка в парах.
  • А зараз помінялися із своїм сусідом по-парті зошитами і напівголоса прочитали розповідь один одного.
  1. Вибіркова перевірка вихователя.
  • Дайте мені будь-ласка зошити (3 учнів).
  1. Підсумки самопідготовки. Слайд 24.
  • Снігова Королева дуже задоволена співпрацею з вами. Ви сьогодні молодці, плідно попрацювали. Чекайте в гості на Снігову Королеву з приходом зими.

1

 

docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
1002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку