Перевірочна контрольна робота "Вступ. Національна економіка та світове господарство"

Про матеріал
Контрольна робота з географії для учнів 9 класу з теми"Вступ. Національна економіка та світове господарство" Можна використовувати як перевірочну самостійну роботу
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

з географії

учня/ учениці 9- класу

Прізвище Ім`я

Варіант 1 (хлопці)

1 рівень

1.Що з переліченого відноситься до послуг?

а) видобування корисних копалин б) демонстрація кіно в) лікування зубів

в) висаджування квітів

2.Оберіть, що відноситься до первинного сектору виробництва?

а) заготівля лісу б) добування золота в) збір врожаю г) розведення худоби

3.Розвиток виробництв, на яких сформувались найкращі умови- це

а) індекс людського розвитку

б) спеціалізація території

в) внутрішній валовий дохід

4.Назвіть країни, для яких характерна традиційна економічна система

а) Бельгія, Люксембург б) Україна, Польща в) країни Африки, Азії

5.До країн G-7 відносять:

а) Велика Британія, США, Японія, Німеччина, Франція, Італія, Канада

б)Велика Британія, США, Японія, Нідерланди, Франція, Італія, Канада

в)Велика Британія, США, Японія, Німеччина, Індонезія, Італія, Канада

6.Дайте визначення поняттям: індекс людського розвитку, вторинний сектор виробництва, послуги

7.. Виберіть головні чинники розміщення виробництва:

А сировинний

Б постіндустріальний

В паливно-енергетичний

Г дисперсний

Д централізований

Е багаторівневість світового господарства

Є транспортний

8.Установіть відповідність між формами суспільної організації виробництва та їхніми характеристиками.

1    Концентрація     А    Встановлення виробничих зв’язків між різними спеціалізованими підприємствами
2    Спеціалізація     Б    Зосередження виробництва різних видів продукції на одному підприємстві
3    Кооперування    В    Утворення тісних зв’язків між підприємствами на основі спільної інфраструктури
4    Комбінування     Г    Зосередження виробництва на великих підприємствах
                             Д    Виробництво підприємством певного обмеженого асортименту продукції

9.Назвіть найбільші ТНК, що мають філії та підприємства на території України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1

з географії

учня/ учениці 9- класу

Прізвище Ім`я

Варіант 2 (дівчата)

1 рівень

  1. Який показник свідчить про  обсяг продукції, яка виробляється й споживається?

а) ІЛР б) ООН в) ВВП г) ВНД

2.Оберіть, що  відноситься до третинного сектору виробництва?

а) збирання врожаю б) продаж м`яса та риби в) кредит г) купівля будинку

3. Карта, на якій зображені країни, їх столиці та кордони- це

а) загальногеографічна карта б) політична карта в) карта природних ресурсів

4.Оберіть країни, які відносяться до планової економічної системи

а) Польща, Угорщина б) Китай, Узбекистан в) країни Африки та Азії

5.До переселенських країн відносять:

а) ПАР, Ізраїль, Австрія, Нова Зеландія

б)Велика Британія, США, Японія, Німеччина, Франція, Італія, Канада

в)Італія, Ізраїль, Австрія, Словаччина

6.Дайте визначення поняттям: міжнародний географічний поділ праці, глобалізація, третинний сектор виробництва

7. Укажіть, що є предметом вивчення соціально-економічної географії:

А населення

Б територіальна організація виробництва

В географічна оболонка

Г господарство

Д суспільство

Е техносфера

Є сукупність господарських об’єктів

8.    Установіть відповідність між термінами і їх визначеннями:

1    Спеціалізація     А    Організація виробничих зв’язків між  підприємствами для випуску певної продукції

2    Комбінування     Б    Сукупність розміщених і поєднаних між собою підприємств в одному місті

3    Кооперування    В    Поєднання на одному підприємстві кількох виробництв

4    Концентрація     Г    Випуск однорідної продукції

                             Д    Зосередження виробництва на великих підприємствах

 

9.Наведіть приклади найпотужніших ТНК світу. На чому вони спеціалізуються?

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
2923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку