Перевірочна тестова робота. В.Короленко. «Сліпий музикант»
1.Вкажіть, де і в якій родині народився Короленко:
А Бердичеві, в сім’ї учителя; Б Житомирі, в сім’ї судді; В Рівному, в сім’ї судді.
2.Із ініціативи Короленко в Полтаві в 1919р. було організовано:
А Фонд допомоги безпритульним; Б Інтернат для безпритульних дітей; В Лігу порятунку дітей.
3. Визначте жанр твору Короленка «Сліпий музикант»:
А повість; Б оповідання; В новела.
4. Кому із героїв твору належать ці слова: «Цей малий буде ще більше нещасніший, ніж я»:
А Йохиму; Б Єгорію; В дядькові Максиму.
5. Петрусеві подобалася музика. А саме:
А класична; Б народна; В естрадна.
6. Яку пісню Йохима із захопленням слухав Петрусь?
А «Ой там на горі та й женці жнуть»; Б «Ой у гаї, при Дунаї…»; В «Ой ти, дівчино, з горіха зерня… ».
7. Доньку сусіднього посесора, яка подружилася з Петрусем, звати:
А Емілія; Б Амалія; В Евеліна; Г Єва.
8. Зі сліпими дзвонарями Єгорієм і Романом Петро познайомився в:
А Почаївській лаврі; Б N-ському монастирі; В Софіївському соборі.
9. Кому із героїв належать ці слова: «Чортенят упустили»:
А Роману; Б Єгорію; В Петру.
10. Кого дзвонар Роман називає «Пташенята Божії»?
А прихожан монастиря; Б сліпих подорожніх; В дітей.
11.Єгорій заздрить і злиться на Романа тому, що…
А той бачив свою матір; Б йому дають більшу милостиню; В він має друзів.
12.Про кого так говорить дядько Максим «Це ті самі щасливці, яким ти недавно заздрив»:
А дзвонарі Єгорій і Роман; Б сліпі жебраки; В мандрівні кобзарі.
13. Петро після мандрівки до Почаївської лаври зрозумів:
А за свою долю потрібно боротися; Б фізичну ваду можна перемогти силою духу; В сліпі теж мають право на гідне життя.
14. Духовною метою Петра Попельського стала:
А щаслива родина; Б музика; В подорожі.
15. Петро Попельський умів грати на музичних інструментах. Назвіть, на яких саме:
А скрипка і дудка; Б дудка і фортепіано; В дудка і бандура.
16. Дядько Максим, дивлячись на Петра, заявляє: «Він прозрів, так, це правда, - він прозрів». Що має на увазі Яценко?
А до Петра повернувся зір; Б він навчився розуміти і людське горе,і радість; В юнак зрозумів, що всі бажають йому тільки добра.