Урок 4 ВИВЧЕННЯ КАЗКИ О. УАЙЛЬДА “ХЛОПЧИК-ЗІРКА” Бути на Землі Людиною.

Про матеріал
Урок 4 ВИВЧЕННЯ КАЗКИ ОСКАРА. УАЙЛЬДА “ХЛОПЧИК-ЗІРКА” Бути на Землі Людиною наш обов'язок чи поклик серця
Перегляд файлу

СИСТЕМА УРОКІВ ПО ВИВЧЕННЮ КАЗКИ О. УАЙЛЬДА  “ХЛОПЧИК-ЗІРКА”. 5 КЛАС.

 

УРОК 4

Тема: Бути на Землі Людиною.

 Письмовий твір-характеристика героя казки “Хлопчик-зірка”.

Мета: вчити письмово висловлювати свої думки, характеризувати художній

 образ; розвивати навички складання простого плану розповіді, побудови

 власного тексту, цитування та аргументації свого погляду;

 виховувати любов до матері, уміння розрізняти добро і зло, бачити

 прекрасне в художньому творі та в житті.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Методи й методичні прийои: творча робота на літературну тему та на основі

 життєвих вражень.

 “Душа людини – в її ділах”    Г. Ібсен

 ХІД УРОКУ

Вступне слово учителя. Повідомлення теми та мети уроку.

Бесіда за текстом.

 Які епізоди казки неможливо обминути, характеризуючи Хлопчика-зірку?

 Чи завжди він вам подобається?

 Чи збігається зовнішня краса героя з його вчинками?

 Який з вчинків Хлопчика-зірки, на ваш погляд, найганебніший?

 Як був покараний герой?

 Що йому допомогло повернути йому красу?

 Як ви розумієте вислів Г. Ібсена: “Душа людини – в її ділах”?

Як писати твір? Пам’ятка учневі.

Як писати твір

 Вибирай не легку тему, а ту що тобі близька й зрозуміла..

 Продумай головну думку твору та висновок, до якого ти прийдеш.

 Продумай і запиши на чернетці план твору.

 Слідкуй, щоб твоя робота не перетворилась на хаотичний безсистемний набір думок.

 Вступ і заключна частина повинні бути логічно зв’язаними з головною думкою та темою твору.

 Цитати використовуй в міру й доречно.

 Суворо дотримуйся плану.

 Не бійся висловити власну думку!

Характеристика літературного героя (пам’ятка)

 Хто такий літературний герой? Його місце в творі.

 Портрет.

 Головні риси характеру.

 Як розкриваються ці риси характеру у вчинках героя, його поведінці, у ставленні до інших героїв?

 Мова персонажу.

 Авторське ставлення до героя.

 Висновок.

Колективне складання плану характеристики героя.

 Моє знайомство з казкою.

 Місце Хлопчика-зірки в повісті.

 Зовнішній вигляд.

 Риси характеру, вчинки.

 Стосунки з іншими персонажами твору.

 Моє бачення героя.

 Над чим змусила мене замислитись ця казка?

Усна розповідь за планом.

Робота над твором на чернетках.

Домашнє завдання: написати твір-характеристику образу

Хлопчика-зірки за казкою О. Уайльда.

Методичні зауваження

 Ідейно-художній аналіз казки доцільніше проводити на спарених уроках.

 Хтось може дорікнути: чи не забагато російських текстів на уроці. Чи потрібні вони взагалі? Глибоко переконана: потрібні! Російська мова – це мова великого Пушкіна, Гоголя, Толстого. Російську поезію ми можемо читати й в оригіналі, вона несе в собі велику енергетику. Та й хто ж познайомить дітей з російськими поетами, як не зарубіжник!

 

 

docx
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку