Перевіряємо свої досягнення

Про матеріал
Мета: Навчальна: узагальнити знання учнями матеріалу теми «Народна музика»; перевірити рівень знань і вмінь учнів, знання основних понять; Розвиваюча: розвивати розуміння учнями музичної мови, співацькі та слухацькі навички; Виховна: продовжувати прищеплювати любов до музичного мистецтва
Перегляд файлу

Урок  16

Тема: Перевіряємо  свої  досягнення

Мета:

Навчальна: узагальнити  знання  учнями матеріалу  теми  «Народна  музика»;  перевірити  рівень  знань  і  вмінь  учнів, знання  основних  понять;

Розвиваюча: розвивати  розуміння  учнями  музичної  мови, співацькі  та  слухацькі  навички;

Виховна: продовжувати  прищеплювати  любов  до  музичного  мистецтва

Музичний  матеріал: твори  та  пісні, які  слухали  та  вивчали  впродовж  семестру.

Наочні посібники: нотки, криптограма, таблиці.

Обладнання: ТЗН; фонохрестоматія

Тип  уроку: урок  узагальнення  знань, умінь  і  навичок.

Форма  проведення  уроку: урок-гра

Хід  уроку

Учні  входять  до  класу під  музичний  супровід (щедрівка «Добрий  вечір  тобі, пане  господарю!»)

1.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ

Перевірка  готовності  класу  до  уроку. Музичне  вітання.

2.     МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні  у  нас  заключний  урок  семестру, який  ми  проведемо  у  вигляді  гри, що має  назву  «Музичні  старти». Під  час  її проведення  ви  продемонструєте  свої  знання, уміння  та  навички  в  музичній  галузі, які  ви  сформували  впродовж  семестру. За  кожну  правильну  відповідь  ви  отримуватимете  нотки, зображені  на  папері. Одна  нотка  дорівнює  одному  балу. Яка  команда  назбирає  більше  ноток – та і перемогла  у  змаганні!

         Учні  класу  об’єднуються  у  дві  команди, кожна  з них  обирає  капітана.

3.     ОСНОВНА  ЧАСТИНА

Завдання № 1. Криптограма

         Розвязати  криптограму: як  поетично  називають українську  народну  пісню. 

Команда, яка  першою  виконає  завдання, отримає  3  бали (3 нотки).

 

 

 

 

 

 

 

 1

16

4

8

3

10

16

 

 

 

 

 

17

20

15

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

19

4

16

13

10

6

Відповідь: Чарівна  душа  України

        Художник, чия  картина  може  проілюструвати  твір  К.Дебюссі «місячне  сяйво» з «Бергамської  сюїти»  (Куїнджі)

 

 

 

 

 

 

 

19

20

13

10

17

7

8

 

        Традиційний  угорський  народний  танець (Чардаш)

 

 

 

 

 

 

1

16

4

14

16

15

 

        Чергування  тривалості  звуків (Ритм)

 

 

 

 

4

6

11

18

 

        Струнний  смичковий  музичний  інструмент  з  низьким  тембром (Віолончель)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

8

5

9

5

10

1

2

9

21

 

Завдання № 2 «Любимо  співати»

         Команда  по  черзі  починають  співати  пісні. За  сигналом  учителя одна  команда  має  доспівати  пісню  другої. Хто  краще  знає  текст (1 нотка), мелодію (1 нотка), та виразніше  її  виконує (1 нотка), той  отримує  3  бали  (3 нотки).

Завдання  № 3 «Змагання  музикознавців»

Кожна  команда  має  підготувати  запитання  іншій  команді. Якщо  команди  не  може  відповісти  на  поставлене  запитання, відповідає  та  команда, яка  його  поставила. Кожна  правильна  відповідь  - 2 нотки, за  доповнення – 1 нотка.

Завдання № 4 «Упізнай  мелодію»

         Упізнати  музику  твору, що звучить. Кожна  правильна  відповідь – 2 нотки, за  доповнення - 1  нотка.

Завдання № 5 «Євробачення»

          У  кожній  команді  обрати  солістів, які  повинні  виконати  найулюбленішу  пісню, решта – підспівує. Найкраще  виконання – 3 нотки.

4.     ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ

Підбиття  підсумків  гри, виконання  пісень  за  вибором  учнів.

         Учні  виходять  із  класу під  музичний  супровід  (щедрівка  «Добрий  вечір  тобі, пане  господарю!»)

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 березня 2020
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку