Методика навчання аудіювання із застосуванням ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі
Номер слайду 2
Об’єктом дослідження є організація навчання аудіювання на уроках англійської мови в ЗЗСО на початковому етапі. Предметом дослідження є методика навчання аудіювання із застосовуванням ІКТ на уроках англійської мови у початковій школі. Мета роботи полягає в комплексному аналізі методичних, навчальних і наукових праць і розробленні дієвої методики навчання аудіювання із застосовуванням ІКТ на уроках англійської мови у початковій школі.
Номер слайду 3
Зміст навчання аудіювання
Номер слайду 4
Поділ учнів на групи під час рівневого навчання
Номер слайду 5
Види джерел інформації під час навчання аудіювання. Аудіовізуальнізображальна наочність;відеофільми;мовлення вчителя. Аудитивніаудіозаписи
Номер слайду 6
Вимоги до відбору текстів для навчання аудіювання з використанням комп’ютера кількісні: тривалість звучання, обсяг тексту, кількість незнайомих слів;якісні:доступність, автентичність мовного матеріалуемоційність, зверненість, мотиваційна функція текстувиховне значення
Номер слайду 7
Види комп’ютерʜих вправ для ʜавчаʜʜя аудіюваʜʜя
Номер слайду 8
Комп’ютерʜі ʜавчальʜі програми
Номер слайду 9
Навчально-ігрові програми. Навчальʜо-ігрова програма «Паʜ Коцький розмовляє аʜглійською».«Болек і Льолек вчать аʜглійську»«Алік вивчає аʜглійську абетку»LINGVA LANDABC with KC
Номер слайду 10
Принципи навчання аудіювання на уроках англійської мови в 3-х класахпринцип розвиваючого навчання;принцип індивідуалізації навчання;принцип особистісно-орієнтованого навчання;принцип свідомості та активності;принцип методичного поєднання ІКТ з традиційною організацією навчально-виховного процесу в класі