Виступ на педраді на тему " Творимо сучасний урок НУШ: виховання інтересу до колективної творчої діяльності,лідерських та організаторських якостей здобувачів освіти на уроках англі

Про матеріал
На сучасному етапі рольучителя стає роллю одного із партнерів у навчальному процесі,адже просто необхідно залучити всіх учнів до активного одержання знань,до творчої діяльності ,розвивати ключові компетентності,які стануть головними навичками у майбутньому учасників навчального процесу.
Перегляд файлу

ТЕМА

СЛАЙД 1

Творимо сучасний урок НУШ: виховання інтересу до колективної творчої діяльності, лідерських та організаторських якостей здобувачів освіти

Слайд 2-5

СЛАЙД 6

Педагогічне  есе:

  •      розповісти  так,  щоб  зацікавити;
  •      пояснити   так, щоб  складне  стало зрозумілим;
  •      створити  проблемну  ситуацію,   щоб  розбудити  думку;
  •      застосовувати    інноваційні  технології,  щоб  розвивати   творчі  здібності  учнів;
  •      перевірити  знання  й  уміння  так, щоб   виявити  їх  дійсний   рівень.

СЛАЙД 7

 

Актуальність  :

На  сучасному етапі  роль учителя стає роллю 

одного з  партнерів  у  навчальному  процесі, адже 

просто  необхідно залучити  всіх  учнів до активного 

одержання  знань, до творчої діяльності . 

Тому доповнення  традиційних  методів та прийомів 

роботи  інноваційними  дає  значно кращий результат:

 активізує  мислення, мотивує  навчання,

заохочує  самовираження  учнів.

 

СЛАЙД 8 Основні принципи уроку.індивідуальний підхід.

Науковість,систематичність,різномаїття форм.наступність,доступність,наочність,

Слайд 9 Мета роботи вчителя.

зацікавити школярів,збудити прагнення до знань.,створити систему успіху,аргументувати свою думку,формування доброзичливого ставлення,створення атмосфери співробітництва.

Слайд 10 Новітні методи та підходи до навчання в НУШ

  •        Ранкові зустрічі – це перший урок, коли діти можуть висловити свою власну думку, своє бачення чогось. Ми стаємо в коло, привіталися, побажали одни одному гарного дня. Потім обговорили тему дня, тему тижня, що об’єднує всі уроки.
  •        Ця форма роботи, яка допоможе сформувати колектив і створити атмосферу. Я переконалась, що кожна дитина хоче бути в центрі уваги, хоче, щоб до неї зверталися на рівних.

Групова робота Слайд 11

  •        Значну частину навчального часу в НУШ присвячую роботі в групі. Причому школярі не просто разом розв’язують завдання, а роблять проекти, шукають рішення проблем.
  •        Групова робота застосовується на уроках у тих випадках, коли завдання вимагає спільної роботи. Групова форма організації роботи корисна для формування навичок дискутувати. Більшості учнів легше висловитися у невеличкій групі. Цей метод дає можливість одночасно висловитись багатьом дітям і заощадити час.
  •        Заняття в малих групах на уроках дає змогу учням набути навичок, необхідних для спілкування і співпраці. Дискусія малими групами стимулюють роботу в команді, розвивають почуття терпимості та поваги до думки інших.

 

Слайд 12

 

Метод навчаючи –вчуся

  •        Цей метод дає учневі можливість взяти участь у навчанні та пере­дачі своїх знань іншим, у даному разі — своїм однокласникам під час уроку.

 

Роботу організовують таким чином:

  •        1. Після того як вчитель назвав тему та мету уроку, роздав картки із завданнями, учні ознайомлюються з інформацією, що міститься на картках.
  •        Якщо щось не зрозуміло, учень запитує про це та перевіряє в учителя, чи пра­вильно він зрозумів інформацію.
  •        Учні готуються до передачі цієї інфор­мації іншим у доступній формі.
  •        Необхідно всім ознайомити зі своєю інформацією однокласників. Учень має право говорити тільки з однією особою одночасно. Завдання полягає в тому, щоб поділитися своєю інформацією з іншими учнями й самому дізнатися про щось від них.
  •        Коли всі поділилися та отримали ін­формацію, розкажіть у класі, про що ви дізналися від інших.

Слайд 13

Використання QR-кодів на уроках англійської мови  для підвищення мотивації у її вивченні

У повсякденному житті сучасні діти використовують безліч програм на своїх телефонах. А чому б не використати той же телефон у навчальних цілях? Зробити урок англійської мови цікавим допомагає программа зчитування QR- кодів.

Використовуючи QR-коди можна :

  •        закодувати посилання, яке спрямовує учнів на освітній сайт з інформацією, що допомагає розв’язати певну задачу;
  •        розмістити такі коди на інформаційних стендах;
  •        використовувати QR-код безпосередньо на уроці у вигляді закодованих завдань або на уроках-квестах, контрольної роботи або тесту для перевірки засвоєння навчального матеріалу учнями тощо.

Упровадження  QR-кoдів на заняттях із англійської мови дозволяє удосконалювати комунікативні та інформаційні компетентності учнів, розширити їхнє уявлення про можливості використання власного мобільного пристрою в освіті,  дозволяє зберігати великий обсяг інформації та економить час виконання завдань, мотивує до подальшого вивчення англійської мови, розвиває пізнавальну та творчу активність, викликає зацікавленість до навчання.

Створення коду не займе у вчителя занадто багато часу і сил. На сьогодні існує величезна кількість спеціальних сервісів, що дозволяють у декілька кроків згенерувати такий код, який можна зберегти на комп’ютер і надалі використовувати там, де тільки побажаєте. Наприклад, це можуть бути сервіси qrcoder.ru, qr-code.com.ua та ін.

QR-кoди можна використовувати у формі вікторин, квесту, розминки і все це у постійному русі, коли кожний код знаходиться у різних місцях. Учні використовують телефони або планшети , на яких установлена програма QR-code  Reader, виконують завдання граючись та з цікавістю.

Приклади використання QR-кoдів під час уроків із англійської мови:

  •           QR-код як елемент квест-уроку

 Розмістіть запитання у класній кімнаті, по школі, на подвір’ї. Ці запитання потребують конкретних відповідей, чиї варіанти буде розміщено на тому ж аркуші поряд з QR-кодами. Лише правильна відповідь дозволить перейти до наступного запитання, неправильна – змусить повернутися до певного етапу. Уся потрібна інформація буде зафіксована у кодах.

  •           QR-коди в ігровому форматі роботи

Розробіть ігри з роздатковими матеріалами, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи. Додайте половину QR-коду на бланку із запитанням, а іншу половину – на бланку із відповідями. І щоб зчитати інформацію, потрібно поєднати дві частини коду. Якщо учень обрав неправильний варіант, то зчитування не відбудеться. Це прекрасний варіант роботи для самоконтролю.

  •           Елемент домашнього завдання

Додайте QR-код у домашнє завдання. За ним може бути сховане посилання на додаткові матеріали, презентація чи конспект до уроку, що дуже допоможе учням, які відстали у роботі.

  •                   Організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду.
  •                   Розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо.

Використання QR-кодів дозволить урізноманітнити навчальний процес. До того ж, залучення новітніх технологій у навчальний процес дозволить збільшити зацікавленість школярів до навчання.

 

Слайд 14

Основні форми і методи виховної роботи з учнями:

  •     тренінги
  •     майстер-класи
  •     презентації
  •     проектна діяльність
  •     тематичні виховні години
  •     шкільний театр
  •     інтерактивні (рольові ігри)
  •     інтелектуальні аукціони «мозкові атаки»
  •     вправи (усні, письмові, графічні)
  •     метод аналізу соціальних ситуацій
  •     кейс-стаді створення ситуацій успіху
  •     методика колективних творчих справ
  •     SWOT-аналіз
  •      

Слайд 15 висновки

Висновки

Проблема виховання та розвитку лідерських якостей учнівської молоді є однією з актуальних проблем сьогодення, яка потребує ініціативних людей, здатних до здійснення свідомого самостійного вибору, особистісного самовдосконалення. Серйозні вимоги ставляться як до учнів, так і до особистості педагога, який у своїй діяльності має враховувати вікові та індивідуальні особливості школярів, створювати в освітньому процесі умови для подальшого розвитку їх лідерських якостей, здібностей та  інтересів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У сучасному освітньому контексті Нової української школи (НУШ), розробленої з метою вдосконалення системи освіти в Україні, велика увага приділяється розвитку мовленнєвих та комунікативних компетенцій учнів. Однією з найважливіших предметів, що входить до освітнього процесу, є англійська мова. У зв'язку з цим, розуміння та впровадження сучасних підходів до викладання англійської мови на уроках стає актуальним завданням для вчителів. Нова українська школа передбачає інтеграцію знань та навичок з різних предметних галузей, що створює унікальні можливості для розвитку англійської мови. Сучасний урок англійської мови в контексті НУШ вимагає від вчителя професійності та методичної компетентності для успішного навчання учнів.

Один з ключових принципів сучасного уроку англійської мови в контексті НУШ полягає в інтегрованому підході до навчання. Це означає, що вчителі англійської мови співпрацюють з вчителями інших предметів для створення спільних проектів та завдань, що дозволяють учням застосовувати мовні навички в різних контекстах. Наприклад, учні можуть проводити дослідження англійською мовою з питань екології, історії чи культури, а потім презентувати результати своїх робіт перед аудиторією, розвиваючи вміння спілкуватися та виступати публічно. Взаємодія між вчителем та учнями на уроці англійської мови в НУШ має бути активною та зорієнтованою на спільну роботу. Вчителі використовують інтерактивні методи та прийоми, щоб залучити кожного учня до навчального процесу. Наприклад, використання групової роботи, проектних завдань та рольових ігор дозволяє створити атмосферу співпраці та сприяє розвитку мовних навичок учнів.

Сучасний урок англійської мови в контексті НУШ спрямований на розвиток комунікативних компетенцій учнів. Учні мають отримати можливість використовувати англійську мову для активної комунікації та взаємодії з оточуючим світом. Наприклад, вони можуть проводити діалоги, обговорювати актуальні теми, розв'язувати проблемні ситуації та аргументувати свої думки на англійській мові. Такий підхід сприяє не лише розвитку мовленнєвих навичок, але й розвитку критичного мислення та творчості учнів. Використання інноваційних технологій та ресурсів є невід'ємною частиною сучасного уроку англійської мови в контексті НУШ. Вчителі можуть використовувати комп'ютерні програми, веб-ресурси, мультимедійні матеріали та інші інструменти, що сприяють активізації навчального процесу та забезпечують доступ до різноманітних джерел інформації. Наприклад, використання інтерактивних дошок, відеопрезентацій та веб-конференцій дозволяє зробити урок цікавим та захоплюючим для учнів.

 

 

 

doc
Додано
5 листопада
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку