18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Перезентація " Проблема слоненяти Лу"

Про матеріал
В презентації подано задачі для додаткового розляду в позаурочний час на побудову триктурника. Учні додатково навчаться будувати трикутник за : - за двома даними вершинами і точкою перетину бісектрис трикутника; - за двома даними вершинами і точкою перетину висот трикутника; - за двома даними вершинами і точкою перетину медіан трикутника;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Нещодавно слоненятко ЛУ і його Друзі побували в обсерваторії.Там в телескоп вони побачили сузір*я Південного Трикутника.Три великі яскраві зірочки А,В і С утворювали вершини трикутника, а інші- маленькі – були в середині цього трикутника. Чи зможемо ми відновити трикутник АВС, якщо одна із зірок А, В,або С погасне,а малі будуть горіти?-задумалось слоненя Лу.

Номер слайду 3

Ми учні 7 класу вирішили допомогти слоненяті Лу вирішити його проблему. Щоб слоненятко довго не сумувало, учні класу розділились на 3 групи і почали дослідження різних способів по- будови трикутника.

Номер слайду 4

А в С j 1 група поставила собі завдання відновити трикутник за зірочками В,С і меншою зірочкою j, що знаходиться в точці перетину бісиктрис трикутника АВС.

Номер слайду 5

А В C h Спробуємо відновити трикутник АВС за зірочками В, С і меншою зірочкою h – точкою перетину висот цього трикутника, - вирішила 2 група.

Номер слайду 6

C x 2x А В С А наше завдання: відновити трикутник АВС за зірочками В,С і зірочкою m – точкою перетину медіан трикутника, - постановила 3 група.

Номер слайду 7

Ура! Є трикутник АВС і зірочка А зараз загориться в усіх трьох випадках. Дослідимо дома інші цікаві випадки побудови трикутника.

Номер слайду 8

12 10 9 11 Слоненятко Лу дякує всім учням 7 класу і оцінює кожного зокрема.

ppt
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
7 березня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку