Перший урок."Це наше і це-твоє!"

Про матеріал
Мета виховної роботи: розширити і уточнити уявлення учнів про школу; вчити дітей вмінню слухати, розуміти вчителя, однокласників; виявляти увагу до рідних; сприяти згуртуванню дитячого колективу, виховувати почуття відповідальності; розширювати кругозір учнів; розвивати увагу, монологічне мовлення, уміння словом, піснею висловлювати теплі почуття; виховувати товариськість, доброту, взаєморозуміння, щирість і щедрість душі, чуйність, доброту, милосердя, любов і повагу до старших, шанобливе ставлення до державного майна; викликати інтерес і повагу до національних традицій та природи рідного краю та українського народу.
Перегляд файлу

Перший урок 2016 рік

Тема: Це – наше і це – твоє!

Мета: розширити і уточнити уявлення учнів про школу; вчити дітей вмінню  слухати, розуміти вчителя, однокласників; виявляти увагу до рідних; сприяти згуртуванню дитячого колективу, виховувати почуття відповідальності; розширювати кругозір учнів; розвивати увагу, монологічне мовлення, уміння словом, піснею висловлювати теплі почуття; виховувати товариськість, доброту, взаєморозуміння, щирість і щедрість душі, чуйність, доброту, милосердя, любов і повагу до старших, шанобливе ставлення до державного майна; викликати інтерес і повагу до національних традицій та природи рідного краю та українського народу.

 ОБЛАДНАННЯ:Таблиці «Моя країна Україна», «Київ – столиця України»,квітка пізнання(квітка-семицвітка), мікрофон, магнітофон, диск шкільних пісень та пісні Аліни Гросу, аркуші для роботи в парах,предметні малюнки для ігор,фломастери.                                                                                              

Хід уроку

1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК.

Вчитель 

Любі діти! Дорогі батьки, гості, запрошені!

Наш спільний дім – єдина Україна,

Сьогодні всіх дітей скликає на урок.

Щаслива буде хай кожнісінька дитина

І впевнено в науку робить крок!

 Сьогодні свято радістю багате.

Сьогодні ви, шановні мами й тата,

Діток своїх веселих та завзятих

До школи вперше дружно привели.

 Тож, як ведеться, хочу всіх вас привітати,

За нашим українським звичаєм буду Вас зустрічати.

Дарую хліб і сіль, всім на добро,

Щоб в класі тільки щастя в нас було.

 

Вчитель. Дорогі першокласники ось і закінчилося тепле і ласкаве літо. Настав вересень. І шкільний дзвоник покликав вас до праці.

І ось ви в школі. Це наш клас.

Ви всі прийшли сюди учитись.

Життя цікаве буде в нас,

Лиш треба добре потрудитись,

Бо тільки праця все дає

Знання,уміння й інше диво!

Коли ж у тебе все це є,

То ти зростатимеш щасливо.

Продовж усього уроку нас будуть супроводжувати слова відомої української письменниці Лесі Українки.

Дитино, глянь навкруг,яка твоя земля:

Красива,дивовижна і єдина.

Усе тут дороге: ліс, гори і поля,

Бо це Вітчизна наша - Україна!

Темою сьогоднішнього уроку стануть такі слова: Це – наше і це – твоє!

Урок на цю тему оголошується відкритим.

Звучить гімн України

Дорогі батьки,дідусі,бабусі,гості давайте хвилиною мочання пом’янемо тих хто боронив державні кордони на Сході України. Чий батько,чи мати не змогли прийти на 1 вересня до свого синочка чи донечки.

Звучить хвилина мовчання.

Давайте оплесками привітаємо героя АТО,який перебував на сході України Палійчука Андрія Леонідовича, який присутній у нас з вами на уроці. 

-Андрій Леонідович розкажіть коротко про те. що відбувалося на сході коли ви там перебували.

-Можливо у Вас там трапилася ,якась цікава історія розкажіть нашим майбутнім козакам про неї.

-  Вас є якісь поради нашим першокласникам.

- Андрій Леонідович,що ви би побажали наші країні в першу чергу.

  • Діти скажіть в якій країні ми живемо? (Україні)
  • Учні погляньте на дошку. Що зображено? (Сонечко)
  • Якого кольору наше сонечко? (Жовтого)
  • Скажіть вам подобається сонечко? (Так)
  • Діти подивіться уважніше чого ще  не вистачає сонечку? (Проміньчиків)
  • А для того ,щоб сонечко стало кращим ви подаруєте йому промінчики.
  • Але у нас як ви вже помітили два сонечка доросле та дитяче. Зараз дітки ви обводити свої долоньки на аркуші паперу,вирізаєте та розфарбовуєте кольоровими олівцями.
  • Батьки ви також обводите свої долоньки на аркуші паперу,вирізаєте та розфарбовуєте акварельними фарбами. На кожному пальчику у свої долоньки ви маєте написати чого ви бажаєте наші Україні.

Звучить пісня »Україна - це моя земля»

 

-Учні покажіть свої долоньки усім. Вони прекрасні,неповторні,як і ви. Зараз по черзі прикріпіть свої долоньки- промінчики до сонечка.

-Батьки ви також по черзі зачитуєте свої побажання Україні та прикріплюєте свої долоньки- промінчики до сонечка.

-Учні та батьки саме завдяки вашій спільній,наполегливій праці сонечко засяяло. І воно хоче радіти кожному вашому дню в школі і освітлювати вашу шкільну доріжку.

-Діти давайте порівняємо чиї промінчики на сонечках є красивіші.

 

Сьогодні у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою. І на дошці у нас теж була чарівна квітка – семицвітка – КВІТКА ПІЗНАННЯ. Та поки ми були на лінійці, вітерець-пустунець розвіяв усі пелюсточки. Щоб повернути їх, треба виконати різні завдання. Діти, допоможемо квітці-семицвітці?.

Ось перша пелюстка.

1 пелюстка. 1.Очікуванні результати продовж навчання в 1 класі.

- Шановні батьки,запишіть на листках чого ви очікуєте,випроводивши свою дитину в школу. Наприкінці 1 класу ми з вами повернемося до наших очікувань,і якщо вони справдилися,то будемо усі дружно крокувати шкільним життям,а якщо ні то будемо разом міркувати чого ж так сталося.

         -Діти ,а поки батьки працюють ми з вами трішки відпочинемо.

          Відгадайте з якої це казки?

-   А півник тим часом замісив тісто,приніс дрова,розпалив у печі,а мишенята танцюють та в ігри

грають (Колосок)

 -     Кізонько моя мила,Кізонько моя люба,чи ти пила,чи ти їла? (Коза-Дереза)

 -     Не їж мене,я тобі пісеньку заспіваю. (Колобок)

-      От котик почув Півника,прибіг,забрав його у Лисички і поніс додому. (Котик та Півник)

-      Я мишка-Шкряботушка,Жабка- скрекотушка, Зайчик – побігайчик. А ти хто така? (Рукавичка)

     Гарно справилися із завданням.

Першу пелюстку прикріпляємо.

2 пелюстка. 2.Кожен учень разом з батьками має виготовити державний прапор та герб. (герб я роздаю ви тільки його розфарбовуєте,вирізаєте і приклеюєте, ось зразок виготовленого прапора та герба)

Треба гарно працювати, щоб усі завдання відгадати.

Пісня «За вроду дякую батькам»

Другу пелюстку прикріпляємо.

3 пелюстка.

Намалювати малюнок свого улюбленого краю в селі та коротко розповісти про нього.

 Робота також колективна працюють батьки разом з дітьми. Коли закінчили малювати коротко виходити на клас і розповідаєте про улюблений край в селі.

Пісня »Це край де я родилась і живу»

Третю пелюстку прикріпляємо.

4 пелюстка. ГРА «МІКРОФОН» В ЯКИХ КУТОЧКА України ви побували.

Четверту пелюстку прикріпляємо.

5 пелюстка. А зараз кожен з вас подумає, і скаже заповітні та щирі слова про Україну

П’яту пелюстку прикріпляємо.

6 пелюстка.

Що Вам найбільше запам’яталося на уроці.

Шосту пелюстку прикріпляємо

 7 пелюстка. ДАЄ ЗАВДАННЯ РОЗФАРБУВАТИ УКРАЇНКУ І УКРАЇНЦЯ ЯСКРАВИМИ КОЛЬОРАМИ.

Сьому пелюстку прикріпляємо

 

 3.ПІДСУМОК УРОКУ

Ми працювали дружно і впевнено, тому змогли повернути пелюстки квітці-семицвітці. Сподіваюсь, що ваші оченята будуть сяяти радістю пізнання щодня.

Дорогі усі присутні на нашім уроці зараз давайте зробимо коло єднання та станемо великою дружньою родиною.

УРОК НА ТЕМУ »Це наше,це твоє» закінчено.

docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку