Перший урок для учнів 5 класу "Подорож до країни "П'ятьландія"

Про матеріал

Розробка першого уроку для учнів 5 класу "Подорож до країни "П'ятьландія". Мета: знайомство з учнями; створити атмосферу доброзичливості та співпраці; розвивати вміння домовлятися, згуртувати колектив, покращити емоційний стан учнів.

Перегляд файлу

Картинки по запросу картинка море корабль 

 

«Подорож до країни П'ятьландія»

 

 

 

  Підготувала:

класний керівник 5-А класу

                      Тихтило Ольга Юріївна

 


Тема: Подорож до країни «П’ятьландія».

Мета: створити атмосферу доброзичливості та співпраці; розвивати вміння  домовлятися, згуртувати  колектив, покращити емоційний стан учнів.

Обладнання: правила роботи в класі, корабель, квитки на корабель, стікери, маркери, бейджики з іменами дітей, штурвали, емблеми.

Хід заняття:

  1. Вступне слово. Прийняття правил.

Доброго дня, діти! Сьогодні ви зробили перший крок у середню школу. Сьогодні у нас перший урок після канікул. Ви вже п’ятикласники. Розпочинається нова сторінка вашого шкільного життя. Тож нам потрібно налаштуватися на плідну роботу. Для цього ви зараз повернетеся до свого сусіда по парті, посміхнетеся і побажаєте один одному успіхів в новому навчальному році.

Сьогодні з вами, ми розпочнемо подорож до цікавої, чарівної країни під назвою «П’ятьландія». Подорожувати ми будемо за допомогою чарівного корабля.

Вже дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

Заглянуло сонечко на мить, 

Дуже швидко час біжить.

До подорожі кличе нас

Дружній, веселий клас!

Ось наш корабель, він дуже великий, і найголовнішою ознакою його є дружні, довірливі взаємини всіх членів екіпажу. Недаремно говорять, що як корабель назвеш, так він і попливе. Давайте поміркуємо, яку ж назву нам дати нашому кораблю? Діти пропонують свої варіанти.

Щоб потрапити на корабель і подорожувати слід прийняти правила, так званий Кодекс, якого дотримуються на борту корабля. Ось послухайте, які ж  ці правила. Обговорення правил.

  1.          Правило навчання. Впевнений, кмітливий я. Прагну здобувати я знання!
  2.          Правило уважності. Я уважний, я серйозний, хоч іще малого зросту, я нічого не боюся, за роботу я беруся!
  3.          Правило самостійності. Буду все я сам робити, щоб батьки могли радіти!
  4.          Правило поваги. Буду я усіх любити, за законом правди жити.

Слабших буду захищати, старших буду поважати!

  1.          Правило дружби. В цьому класі друзі ми – я і ти, я і ти. Хочу другом твоїм стати, разом труднощі долати!
  2.          Правило відповідальності. Слово й діло поєднаю, бо за все відповідаю!
  3.          Зупинись. Подумай. Зваж наслідки. Прийми рішення.
  4.          Загальні рутини: вітаюся з усіма, посміхаюся всім, знімаю верхній одяг, перевзуваю змінне взуття, поливаю квіти.
  5.          Правило піднятої руки.
  6.     Правило одного мовця.
  7.     Правило моєї та твоєї власності.

 

Ну що, приймаємо правила? Всі, хто погоджується на запропоновані правила, отримує квиток на наш корабель (Додаток 1).

 

  1. Вправа «Давайте познайомимося». Привітання.

Як вітаються на кораблі, ви не знаєте? Діти по можливості говорять.  Привітання. Але нам слід познайомитися. Кожен з вас розповість про себе своїм однокласникам. Наприклад, я почну з себе: Я – Ольга Юріївна, ваш новий класний керівник, люблю подорожувати.

 Після розповіді кожного учня, всі аплодують.

 

  1. Вправа «Штурвал мрій та побажань».

Для того щоб нам було цікавіше й легше по­дорожувати нашою країною, я пропоную нам об’єднатися в один екіпаж, під назвою «5-А клас» й вести наш корабель, долаючи шторми й випробування, і тільки якщо ми з вами будемо діяти злагоджено, згуртовано, творчо ставити­меться до виконання завдань, зможемо  при­йти у порт на 90-денний відпочинок 29 травня 2020 року, де на нас чекатиме сюрприз. Не забу­вайте, що успішність нашої команди, певною мірою, залежить від вашої вправності.

У кожного з вас є свої мрії та побажання на цей навчальний рік. У кожного з вас, на парті лежить штурвал (Додаток 1), на якому ви маєте можливість написати свою мрію і прикріпити до нашого корабля. Діти, хто нагадає, яку роль виконує штурвал на кораблі?  Вітрила корабля будуть мчати нас дуже швидко, вітер попутний нам допоможе в цьому. Діти пишуть свої мрії і прикріплюють до вітрил корабля, озвучуючи.

 

  1. Вправа «Струмок побажань».

Усі діти встають, беруться за руки, заплющують очі. Вчитель передає струмок позитивного настрою, потискаючи правою рукою ліву руку сусіда. Струмок має пройти колом. Коли діти тиснуть долоні один одному, вони мають побажати щось своєму сусіду.

  • Ось ми і опинилися в країні «П’ятьландія». Я вас вітаю і побажаю успіхів.

 

  1. Підсумок заняття.

Що вам сподобалося на сьогоднішньому занятті?

Всі члени нашої команди отримують на згадку про подорож невеличкі емблеми нашого екіпажу під назвою «5-А клас» (Додаток 1). Коли стане вам сумно, подивіться на неї і пригадайте нашу подорож. Корабель з мріями залишається у нас. Ми всі унікальні і неповторні, потрібні один одному, адже без друзів і міцної родини, людина почуває себе бідною. Подорожуючи до країни «П’ятьландія», ми дізналися один про одного дуже багато, не загубіть ці знання. І даріть свою посмішку всім людям!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

Квиток                                                           Штурвал мрій та побажань

Картинки по запросу шаблон штурвала 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Емблема екіпажу «5-А»

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Піштіган Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 серпня 2019
Переглядів
4144
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку