Тема: Ми – українські школярі
Мета: сприяти збагаченню лексичного запасу учнів на шкільну тематику, формування почуття належності до класного колективу, школи, виховання патріотизму і гордості за свою країну, створити позитивний, святковий настрій.
Обладнання: дзвіночок, мікрофон, листівки, букварі, музика, відеоматеріали.
І. Вступна частина.
1. Вітання
- Шановні першокласники, вітаю вас у класі, в якому ви будете навчатися і рости. Я ваша перша вчителька, звати мене…….
- А ви хто? Правильно, ви учні 1 класу.
2. Вступна бесіда.
- А що кличе учнів на урок? Так, дзвінок. У нашій школі є дуже гучний дзвінок, щоб його почули всі учні. А в класі у мене - маленький дзвіночок, який буде дзвеніти тільки для нас, ось так…
А зараз, пропоную вам походити по класу і роздивитися його. А коли продзвенить наш класний дзвінок, ви швиденько повернетеся на свої місця.
Діти під спокійну мелодію оглядають клас.
3. Гра - знайомство «Чарівний мікрофон»
пограємо гру «Чарівний мікрофон», який нас і познайомить. Кожен із вас у мікрофон буде називати своє ім’я і передавати сусідові із питанням : «А ти хто?» (гру починає вчитель)
А що ви можете подарувати один одному – не річ, не предмет, а щось людяне? ( посмішку, тепло долоньки) .Подаруйте один одному посмішку і тепло долоньки.
ІІ. Основна частина.
1. Робота із висловами про школу.
Від сьогодні вас будуть називати школярами або учнями. Чудово, коли учні знають правильні відповіді на питання. Потренуймося давати найпростіші відповіді «Так» або «Ні» ( Гра «Так або ні» ( можна використати відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fySYnPRoJIs)
2. Гра «Збери портфель».
- Так само важливо для учнів вміти збирати портфель або рюкзак, щоб нічого не забути, пограємо у гру «Збери портфель».
3. Знайомство з букварем.
- Ви помітили, що у кожного на парті лежить буквар. Візміть його в руки, познайомтеся – це ваша перша книжка. Запросіть її до танцю.
Фізкультхвилинка. Рухи з Букварем під пісню Наталії Май «Мій Букварик».
4. Декламування віршів про школу, які підготували діти.
- А хто теж готувався до сьогоднішнього уроку, хто може розказати вірш про школу? (Діти за бажанням розповідають вірші).
5. Бесіда про нашу державу.
6. Робота в групах.
ІІІ. Заключна частина.
Дякую за урок!