Конспект 1 уроку 2021 р. у 1 класі "У серці кожної дитини живе любов до України"

Про матеріал
План-конспект 1 уроку у 1 класі, мета якого - розширити кругозір учнів про Україну, державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну.
Перегляд файлу

У серці кожної дитини живе любов до України

Перший урок у першому класі

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – само -організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу; громадянськоїусвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ, бережливе ставлення до природи, до людей, до самого себе; загальнокультурної – орієнтуватися в особливостях національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, культурологічних основ сімейних, соціальних, суспільних явищ; соціальної – збагачувати у дітей уявлення про шкільну родину як об’єднання людей, у яких одна мета; проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших;

предметних компетентностей: розширити кругозір учнів про Україну, державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну.

Обладнання: карта України; зображення символів України, ілюстрації за темою «Що таке Україна?»; відеоролик «Розкажи про Україну»; аудіо записи пісень; повітряні кульки, які відрізняються кольором, розміром, формою; на партах у дітей кольорові олівці, маркери,  .

Хід уроку

І. Організація класу.

Вранці сонце пробудилось,

В росяній траві умилось

перегорнуло календар –

Ось і вересень настав.

ІІ. Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?

  • Чим особливий сьогоднішній день?

Учитель: Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав на перший у вашому житті шкільний урок. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – «Учень», «Школяр». Сьогодні ви

із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів – першокласників. Я вітаю вас із цією визначною подією!

Тож розпочнемо нашу подорож Країною Знань.

ІІІ. Знайомство.

Вчитель роздає дітям смужки (промінці), на яких написано їх імена.

-  Погляньте на дошку, що на ній?(смайлик)

-  Кожен з вас підійде до дошки і назве своє ім’я і розмістить смужку біля смайлика.

- На що став схожий смайлик? (На сонечко)


Сонечко буде зігрівати кожного з нас тільки тоді, коли ми з вами будемо разом, навчимося ділитися своїм теплом. Ви всі різні, але разом – одна велика дружна сім’я. Давайте привітаємо один одного оплесками і скажемо разом: «З Днем народження, наша шкільна родино!»

ІV.  Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.

  1. Друга зупинка «Шкільне приладдя». Учитель:
  • Я знаю, що дехто з вас уже вміє читати! Допоможіть літерам «Р, О, З, П» знайти свої слова. (На дошці слова: ручка, олівець, зошит, портфель і книга без перших літер.)

Кожне слово є відгадкою до загадок, які я вам зараз загадаю.

                 Виводить букви і слова оця цікава штучка,

В руці виблискує здаля нова, гарненька … (ручка).

                Всяк школяр його шанує, бо він пише і малює.

Хто ж цей  славний молодець? Це, звичайно,… (олівець).

Не сорочка, а зшитий. Не кущ, а з листочками. (Зошит.) Паперовий кораблик щодня перевозить у трюмах знання.

    Після плавання цей корабель повертається в рідний

             портфель.(Підручник.)

(Після того як відгадали загадку, діти шукають відповідну букву і підставляють до слова без першої літери.)

  • Давайте ще раз прочитаємо, назвемо ці слова. Як одним словом можна назвати всі ці слова? (Навчальне приладдя.)
  •   Правильно! У чому треба носити до школи шкільне приладдя? портфелі.)
  •   А ось послухайте, як хлопчик Миколка збирався до школи і що він поклав собі в портфель.

Перший раз малий Микола став збиратися до школи. Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку, М‘яч, граблі, перо, подушку, на обід м‘яку ватрушку. Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту. Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло. Сів Микола, дума думку: – А чи все поклав у сумку?

  • Чи правильно зробив хлопчик? А що треба класти в портфель?
  • Я впевнена, що в ваших портфелях не буде зайвих речей!
  • Дійсно, портфель ви складете. А як ви готувались до свята?

Дидактична гра «Я – не я»

 

А тепер давайте грати – треба вам відповідати. Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався? Не хотів хто одягатись?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався. Хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

  • Добре. Молодці! Продовжимо нашу подорож.

V. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

 

  1. Третя зупинка «Моя країна – Україна».

Слово вчителя.

-  Кожна людина має свою сім’ю, родину. Це її маленька батьківщина. Коли скласти ці маленькі батьківщини, то вийде одна велика батьківщина-родина. І наш рідний дім, і наша прекрасна школа, і наше чудове місто, і наша вулиця, і навіть та стежинка, якою ми поспішаємо до школи – це наша Батьківщина. Як ви гадаєте, від якого слова народилось слово «Батьківщина»?

- Так, тому що Батьківщина – це земля, на якій народились і живуть ваші батьки.

- А як називається наша Батьківщина?

 

  1. Демонстрація відеоролика про Україну.

https://www.youtube.com/watch?v=hgkRguImrT4

-  Давайте помандруємо разом з піснею по нашій мальовничій Україні, розглянемо її красу і неповторність.

-  Що сподобалось найбільше?

-  Молодці! Усе правильно! Ви довели, що маєте право носити звання «Учень». Тепер ви учні. У цьому класі ви будете кожен день отримувати подарунки. Але не цукерки, не тістечка, а знання. Подивимось, які подарунки-знання ви сьогодні отримали.

VІ.  Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

  • Ось і добіг до кінця наш перший урок.
  • Що вам сподобалося на уроці? Що запам‘яталося?
  • Чи зрозуміли ви, як треба жити у школі?
  • В якій державі ми живемо?
  • Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.
  • Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить! Бажаю всього  найкращого вашим родинам!

 

 

 

 

docx
Додано
29 серпня 2021
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку