Даний конспект уроку-гри буде доцільним як при проведенні патріотичної виховної години, так і при вивченні уроків українознавства для учнів 5-7 класів. Учитель може перевірити знання школярів про Україну, а учні, у свою чергу, збагатяться знаннями про нашу державу
Український політик, публіцист, літературний критик писав:
«Україна починається з тебе …»
Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ
Навчально-пізнавальні цілі:
- перевірити , збагатити знання школярів про Україну;
- виховувати бажання пізнавати свою історію, зберігати національно-культурні традиції;
- розвивати почуття гордості за рідний край.
Запропонувати дітям записати в центрі долоньки своє ім‘я, а на кожному із пальчиків різні його варіанти (скорочені, ласкаві, іншомовні аналоги). Після завершення по черзі сказати, як їм подобається, щоб їх називали. Потім долоньку закріплюємо на плакаті «Вчимося жити разом».
Зробіть крок уперед ті, хто любить солодощі
Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина
Присідають ті, хто любить грати у футбол
Піднімаємо руки вперед, у кого в класі є багато друзів
Руки за спину ті, у когоє сестричка
Підніміть ліву руку, у кого улюблений предмет малювання
Хай підстрибнуть ті, хто любить вишивати
Плесніть у долоні ті, хто є п,ятикласником
Порахувати скільки областей на карті
Яка область найменша?
Яка найбільша?
Де знаходимося ми?
З якими областями межує Рівненська область ?
Ви – майбутнє України. (Україна транскрипція – рай). Ваше завдання: підібрати слова до кожної букви слова Україна.
У– унікальна
К– красива
Р– родюча
А- актуальна
Ї- історична
Н- незалежна
А- аграрна
Якщо правильно виконаєте дії, то дізнаєтеся, скільки жовтих зірок на прапорі Європейського Союзу. 36/6+6=12
Якщо правильно виконаєте дії, то дізнаєтеся, скільки років незалежною є наша Україна 4*9-9=27
Багато видатних постатей світового мистецтва і науки були українцями за походженням! Отже, дізнаємось, як добре ви знаєте великих українців. Завдання: назвати імена видатних українців за портретами. В. Великий -1, Я. Мудрий-2, Богдан Хмельницький-5, І. Мазепф-10, Іван Франко-20, М. Грушевський-50, Т. Шевченко-100, Л. Українка-200, Г. Сковорода -500- гроші
(наприклад: власник шоколадної фабрики, Президент) Руслана, Джамала , Святослав Вокарчук, Андрій Шевченко, брати Кличк,и Олександр Усик
Учасники повинні відгадати слово і скласти його з букв.
Посудина, яка хоч нова, але вся в дірках (сито)
Тепла пора року (літо)
Там бджоли зберігають мед (соти)
Організм людини або тварини в цілому називають (тіло)
Тато, мама, діти – це… (сім`я)
С -Л, І -И, М -Т, Я –О.
Промовити слово по буквах .
мільйон , апельсин, вокзал, мабуть
Пояснити значення вислову
Ловити ґави (бути неуважним )
Тане в роті (про дуже м’яку або смачну їжу)
Світ за очі (куди забажається)
Ясно як божий день (цілком зрозуміло)
- Наша країна святкує День незалежності 24 серпня.(вірю)
- Область,у якій ми живемо,розташована в центрі України. (не вірю)
- У місцевості,де ми живемо водяться крокодили. (не вірю)
- У нашому селі знаходиться пам’ятник Тарасу Шевченку.( не вірю)
- У місцевих водоймах водяться карасі,щуки,соми,окуні. (вірю)
- Область, у якій ми живемо, називається Житомирська.( не вірю)
- У нашій місцевостіє родовища бурштину.(вірю)
- У моєму краї вирощують картоплю. (вірю)
- У моїй місцевості переважають такі природні угрупування,як водойми,болота.(вірю)
- У місцевих лісах водяться лисиці,зайці, кабани, білки. (вірю)
Наша Україна велика і гарна. Люди,які проживають у різних куточках нашої Батьківщини,відрізняються від інших народів своїм національним одягом, народними промислами,збереженням своїх традицій.
Знайти вироби (витинанка, плахта, керсетка, коромисло, діжка, ночви, рубель)
Любов до Батьківщини виявляється у патріотизмі. Сьогодні про патріотизм говорять усюди. Як ви розумієте зміст цього поняття? Патріот – це хто? Кого можете назвати патріотом? (ГЕРОЇ НЕБЕСНОЇ СОТНІ). Продовжте речення: «Я патріот, тому що…)
Що запам.ятали, чи було цікаво, пізнавально? подарунок – значок
РІЗНЕ