Перший урок (патріотична виховна година) для 5 класу "Я люблю Україну"

Про матеріал

Даний конспект уроку-гри буде доцільним як при проведенні патріотичної виховної години, так і при вивченні уроків українознавства для учнів 5-7 класів. Учитель може перевірити знання школярів про Україну, а учні, у свою чергу, збагатяться знаннями про нашу державу

Перегляд файлу

Український  політик, публіцист, літературний критик писав:

 «Україна починається з тебе …»

Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ

 

Навчально-пізнавальні цілі:

- перевірити , збагатити знання школярів про Україну;

- виховувати бажання пізнавати свою історію, зберігати національно-культурні традиції;

- розвивати почуття гордості за рідний край.

 

 

  1. Вправа на знайомство.

Запропонувати дітям записати в центрі долоньки своє ім‘я, а на кожному із пальчиків різні його варіанти (скорочені, ласкаві, іншомовні аналоги). Після завершення по черзі сказати, як їм подобається, щоб їх називали. Потім долоньку закріплюємо на плакаті «Вчимося жити разом».

 

  1. Рухлива гра «Давайте познайомимось»

Зробіть крок уперед ті, хто любить солодощі

Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина

Присідають ті, хто любить грати у футбол

Піднімаємо руки вперед, у кого в класі є багато друзів

Руки за спину ті, у когоє сестричка

Підніміть ліву руку, у кого улюблений предмет малювання

Хай підстрибнуть ті, хто любить вишивати

Плесніть у долоні ті, хто є п,ятикласником 

 

  1. Оголошення теми уроку.  Робота з картою України

Порахувати скільки областей на карті

Яка область найменша?

Яка найбільша?

Де знаходимося ми?

З якими областями межує Рівненська область ?

 

  1.  Асоціативний кущ

Ви – майбутнє України. (Україна транскрипція – рай). Ваше завдання: підібрати слова до кожної букви слова Україна. 

У– унікальна

К– красива

Р– родюча

А- актуальна

Ї-  історична

Н- незалежна

А- аграрна

 

  1. Відгадай

Якщо правильно виконаєте дії, то дізнаєтеся, скільки жовтих зірок на прапорі Європейського Союзу.     36/6+6=12

Якщо правильно виконаєте дії, то дізнаєтеся, скільки років незалежною є наша Україна 4*9-9=27

  1. Особистості

Багато видатних постатей світового мистецтва і науки були українцями за походженням! Отже, дізнаємось, як добре ви знаєте великих українців. Завдання: назвати імена видатних українців за портретами. В. Великий -1, Я. Мудрий-2, Богдан Хмельницький-5, І. Мазепф-10, Іван Франко-20,  М. Грушевський-50, Т. Шевченко-100, Л. Українка-200, Г. Сковорода  -500- гроші

(наприклад: власник шоколадної фабрики, Президент) Руслана, Джамала , Святослав Вокарчук, Андрій Шевченко, брати Кличк,и  Олександр Усик

 

  1. Конкурс «Живі букви»

Учасники  повинні відгадати слово і скласти його з букв.

Посудина, яка хоч  нова,  але  вся  в  дірках  (сито)

Тепла пора року  (літо)

            Там бджоли зберігають мед (соти)

Організм людини або тварини в цілому називають (тіло)

            Тато, мама, діти – це… (сім`я)

            С -Л,  І -И,  М -Т, Я –О.

 

  1.  «Наша мова солов’їна»

Промовити слово по буквах .

 мільйон , апельсин, вокзал, мабуть

Пояснити значення вислову

 Ловити ґави  (бути неуважним )                          

 Тане в роті  (про дуже м’яку або смачну їжу)

Світ за очі (куди забажається)

Ясно як божий день (цілком зрозуміло)

 

  1. Гра «Вірю, не вірю»

 - Наша країна святкує День незалежності 24 серпня.(вірю)

- Область,у якій ми живемо,розташована в центрі України. (не вірю)

- У місцевості,де ми живемо водяться крокодили. (не вірю)

- У нашому селі знаходиться пам’ятник Тарасу Шевченку.( не вірю)

- У місцевих водоймах водяться карасі,щуки,соми,окуні. (вірю)                     

      - Область, у якій ми живемо, називається Житомирська.( не вірю)

      - У нашій місцевостіє родовища бурштину.(вірю)

      - У моєму краї вирощують картоплю. (вірю)

      - У моїй місцевості переважають такі природні угрупування,як водойми,болота.(вірю)

     - У місцевих лісах водяться  лисиці,зайці, кабани, білки. (вірю)

 

  1. Культурна спадщина народу

Наша Україна велика і гарна. Люди,які проживають у різних куточках нашої Батьківщини,відрізняються від інших народів своїм національним одягом, народними промислами,збереженням своїх традицій.

Знайти вироби (витинанка, плахта, керсетка, коромисло, діжка, ночви, рубель)

 

  1. Підсумок. Патріотизм

Любов до Батьківщини виявляється у патріотизмі. Сьогодні про патріотизм говорять усюди. Як ви розумієте зміст цього поняття? Патріот – це хто? Кого можете назвати патріотом? (ГЕРОЇ НЕБЕСНОЇ СОТНІ). Продовжте речення: «Я патріот, тому що…)

Що запам.ятали, чи було цікаво, пізнавально? подарунок – значок

 

РІЗНЕ

doc
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
1980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку