Перший урок у 1 класі "Діти єднають Україну"

Про матеріал

Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, формувати і розвивати патріотичні почуття в учнів, створити атмосферу доброти, взаєморозуміння, виховувати почуття доброзичливості, гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні. Обладнання: мікрофон, стенд із державною символікою, сонечко, хмаринки

Перегляд файлу

Вступ

Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі, розумні. А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Спершу хотілось би привітати батьків першокласників і побажати їм щоденно відчувати гордість за своїх дітей, радіти їхнім успіхам.

Мій дорогий перший клас! Цей день – велике свято не тільки для вас, але й для мене також! Ваші щирі посмішки, очі з іскорками цікавості дають мені велику надію, що наш з вами шлях буде повним добрих пригод та досягнень!

Ваші батьки з любов`ю виховали вас вдома. Прийшовши до школи, ця любов буде тільки зростати, бо ми стаємо однією великою родиною. Ви скоро відчуєте тепло та підтримку ваших шкільних друзів та старших товаришів.

Життя у нашому класі будуть завжди охороняти доброзичливі феї: Дружба, Взаємоповага та Щира Допомога.

Успіхів всім нам у найяскравішій пригоді життя!

Перший урок на тему «Діти єднають Україну»

Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, формувати і розвивати патріотичні почуття в учнів, створити атмосферу доброти, взаєморозуміння, виховувати почуття доброзичливості, гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні.

Обладнання: мікрофон, стенд із державною символікою, сонечко, хмаринки

Хід уроку

  1.                     Організація класу

Сьогодні свято завітало в школу

Бо Перше вересня, і пролунав дзвінок.

Змужнілі, сонцем зласкані улітку

Ми розпочнем найперший наш урок

За виразом Ваших обличь бачу, що у вас усе гаразд і ваш настрій можна зобразити ось так (прикріпити сонечко на дошку)

Психологічне налаштування на подальшу роботу

 Яке ж сьогодні число, місяць ? А рік?(Вивішую у хмарках 1 вересня, 2018 рік)

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

- Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти, з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

 Знайомство. Практична робота

- Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я голосно і чітко.

- Вийдіть до мене, жовті квіточки (дівчатка), назвіть своє ім’я, прізвище і «вплетіть» квіточку у наш віночок.

За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка.

- Тепер вийдіть сині квіточки…

Народження нової родини.

- Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Подивіться один на одного, посміхніться.

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу. 

ІІ. Актуалізація знань

Швидко промайнуло літечко і ось вересень покликав нас до школи. І ми з вами розпочинаємо наш перший в новому навчальному році урок, на якому ми поговоримо про найважливіші речі для кожного з нас.

Як ви вважаєте, про що саме йтиме мова?

Вправа Мікрофон Учні передають мікрофон і називають найважливіші для нього речі (родина,рідна земля і т.д)

Батьківщино, земле рідна,

Земле сонячна і хлібна,

Ти навік у нас одна,

Ти, як мати найрідніша.

Ти з дитинства наймиліша,

Ти і взимку найтепліша –

Наша отча сторона.

- А яку назву має наше місто, в якому ми живемо?

- Діти, як називається наша Батьківщина, країна?

- А хто ви тоді?

  • Дітки, як ви думаєте, а якими мають бути діти України?(відповіді дітей)

Хто я, що я?

Хочеш знати?

Українка моя мати,

Батько мій вкраїнець зроду

І козацького він роду.

І хоч я малий ще нині,

Але вірний син Вкраїни,

І віддам свої всі сили

Україні моїй милій.

Батьківщина – це земля не лише ваших батьків, а й дідусів, бабусь, прадідів.

Україна – це і той край, де ви живете і зростаєте.

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми ще раз переконаємося, яка чудова та багата наша Батьківщина.

ІV. Основна частина

  1.                    Державні символи України

Кожна країна, в якій живуть люди, має свої візитні картки. Вони неповторні, по них впізнають країну. Це - символи. Є вони і в нашої країни. Послухайте і відгадайте загадки.

1.Синє небо, жовте жито -

цю святиню знають діти. (Прапор.)

2.Символ нашої держави -це тризуб жовто-яскравий. (Герб.)

Так, ще один символ - герб – Тризуб, його можна побачити на різних документах, печатках, на грошових купюрах.

3.По радіо звучить щоденно

патріотична пісня,

що возвеличує Вкраїну

і прославля навічно. (Гімн.)

Гімн - урочиста пісня. Державний Гімн України звучить на всіх державних святах, демонстраціях, парадах. Почувши звуки гімну, всі люди встають і шанобливо, мовчки, з гордо піднятою головою, приклавши руку до серця слухають і підспівують пісню.

Учні встають з-за парт і співають гімн України.

- Діти, а які народні символи України ви знаєте? (відповіді учнів)

Перегляд відео «Народні символи України»

Фізкультхвилинка (стають в коло)

Україна       (діти розводять руки по сторонах)

Рідний край   (піднімають руки догори)

Поле, річка  (повороти тулуба з розведеними руками)

Синій гай (присідають)

Любо стежкою іти (ходьба)

Тут живемо я і ти! (взятися за руки)

2. Гра «Любить – не любить»

Діти стають у коло. Учитель по черзі кидає м`яч кожній дитині і запитує, в яких ситуаціях людина любить свою Батьківщину, а в яких – ні:

- людина повернулась із лісу з квітами;

- садить дерева, квіти біля будинку;

- миє машину на березі озера;

- відвезла сміття на сміттєзвалище;

- викинула сміття на дорозі;

- звільнила місце в автобусі бабусі;

- викинула сміття на березі річки;

- збудувала годівничку для пташок;

- зруйнувала мурашник….

3. Асоціативний кущ «Україна – наша Батьківщина»

(у вчителя на столі картинки, які символізують Україну і картинки, які не належать до країни. Учні мають подумати і прикріпити до дошки правильно вибрану картинку. Виходять по черзі)

4. Складання вірша

Настав час скласти колективного вірша про Україну із щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму.

На землі великій є одна країна:

Гарна й неповторна, мила…(Україна)

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й …(талановиті)

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші…(складають)

Щоб жила й раділа кожная родина,

Щоб була щаслива наша…(Батьківщина)

  1.                 Підсумок уроку.

Настав час закінчувати наший з вами урок. Давайте станемо в коло, дружно візьмемося за руки і повторюйте слова за мною:

Ми всі – одна сім′я ,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

Дітки, любіть свою Батьківщину Україну. Вона вас зростила. Шануйте наші державні символи, бо вони є ознакою нашої держави.

Фізкультхвилинка «Україно, ми твоя надія»

На завершенні уроку вчитель роздає кожній дитині усміхнене сонечко за те, що гарно працювали на уроці, уважно слухали та за те, що люблять свою Батьківщину.

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дехтяренко Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Старощук Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Юлия Юлианна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
14955
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку