27 травня о 18:00Вебінар: Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ

Перший урок "Україна - моя Батьківщина" 3 клас

Про матеріал

Діти відправляються у віртуальну гру-подорож на літачках над просторами нашої Батьківщини. Їх чекає бліц-турнір, перегляд мультфільмів "Це - наше і це - твоє", розповідь про героїв майдану та АТО. Підсумком уроку стає створення карти квітучої щасливої України (у вигляді картини-пазлу).

Перегляд файлу

Перший урок   

3 клас

Вчитель: Круглицька Л.П.

 

Гра-подорож «Україна – моя Батьківщина!»

 

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, формувати національну свідомість, виховувати почуття поваги, гордості та патріотизму.

 

Обладнання: карта України, контурна карта України, картки з назвами екіпажів, три літаки (малюнки), мультфільми, фонограма Гімну України, фішки, фломастери, олівці, фото героїв сьогодення

 

  1. Вітання від вчителя

Дорогі мої діти, мої ластів’ята!

Встало сонце ласкаве, і світ заяснів!

Я безмежно щаслива, і дуже багата:

Скільки ж дочок у мене, і скільки синів!

Я покликана вас в цьому світі навчати,

Перші кроки сміливі робити до знань.

Щоб у світі прекрасному правильно жити,

Перешкоди долати в житті без вагань!

Вас чекає у школі життя веселкове,

Не лінуйтесь, до цілі сміливо ідіть.

Вчителі вас зустрінуть привітно, чудово,

Тільки ж ви всі предмети старанно учіть.

 

  1. Оголошення теми уроку (музика)

Різні  в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори і долини,

Різні трави, різні квіти…

 

Та у всіх нас є країна,

Найрідніша нам усім,

То прекрасна Україна

Нашого народу дім.

  • Про що буде йти мову на нашому першому  в цьому році уроці?

 

  • Я запрошую сьогодні всіх до гри-подорожі по Україні.

 

  1. Поділ на екіпажі (пропонуються назви екіпажів по жеребкуванню: «Козаки», «Сини та доньки України», «Захисники»)

 

 В синім небі путь моя,

 Швидше всіх літаю я,

 Маю крила, хоч не птах,

 Називаюся…                      літак!

 

(На дошці прикріплюються моделі літаків з назвами екіпажів, за виконання кожного  завдання літак буде підніматися все вище. Діти об’єднуються в три екіпажі та будуть подорожувати кожен на своєму літаку).

 

  1. Бесіда про символи України
  • Що таке символ? (позначення якимись умовними знаками певної інформації)
  • Які державні символи України? (прапор, герб, гімн)
  • Які ще, крім державних, бувають символи в кожній країні? (народні)
  • Які народні символи України ви знаєте? (верба, калина, Дніпро, Шевченко тощо)

 

  1. Бліц- турнір
  • Як співають і слухають гімн? (стоячи)
  • Що символізує синій колір українського прапору? (мирне небо)
  • Як називається основний закон України? (Конституція)
  • Скільки кольорів має український прапор? (два)
  • Що відзначають 28 червня в Україні? (День Конституції)
  • Яке прізвище президента України? (П. Порошенко)
  • Яке місто є столицею України? (Київ)
  • Яка головна складова національного одягу України? (вишиванка)
  • Що означає жовтий колір нашого прапора? (колір пшениці)
  • Як називається майдан, на якому наш народ виборював перемогу? (Незалежності)
  • Хто був і залишається в серцях українців Кобзарем? (Шевченко)
  • Яка мова є державною в Україні? (українська)
  • Яке свято відзначають в Україні 24 серпня? (День незалежності)
  • Хто написав текст гімну України? (Павло Чубинський)
  • Хто написав музику гімну України? (Михайло Вербицький)

(за результатами турніру літаки піднімаються вище)

 

  1. Подорож картою України
  • Літак взяв курс на країну без будинків, міста без людей, моря без води, ліси без дерев? Що це? (Карта)

(відкрити карту)

  • Хто знає, з якими країнами  ми маємо спільний кордон?
  • Чому так багато на карті жовтого кольору ? (степи, поля)
  • Чому так багато зеленого? (ліси)
  • Що позначено коричневим кольором? (гори)
  • А що за сині ниточки  та плямки зображені на карті? (ріки та моря)
  • А які моря є в Україні? (Чорне, Азовське)

 

(за результатами  літаки піднімаються вище)

 

  1. Перегляд мультфільмів «Це – наше, і це - твоє »

 

  • Перелічить, про які досягнення України ви дізналися?
  • Яка гарна, яка прекрасна наша Батьківщина! Чудова природа, красиві міста і села, солов’їна співуча мова, дуже добрі, сміливі та працьовиті люди! Це край, в якому ми живемо, країна, де народилися і жили наші предки. Саме тому кращої землі, ніж українська, для нас і бути не може.

 

(за результатами турніру літаки піднімаються вище)

 

  1. Розмова про тривожне сьогодення України

 

  • Чомусь зараз нам дуже важко летіти. Небо над східною частиною України та Кримським півостровом потемніло, почорніло. Не знаєте, чому? (йдуть воєнні дії, Крим анексовано)
  • Так дійсно, Україна, як і багато століть тому, продовжує боротися за свою свободу, незалежність. Чи вірите ви, що ми переможемо, подолаємо ворога, який хоче вкрасти нашу свободу? (Так)
  • Чому? (Тому що у нас багато людей, які не жаліють свого життя, щоб захистити рідну землю?)
  • Кого ви можете назвати? (Захисники аеропорту, волонтери, помічники)

 

Перегляд фото героїв сьогодення та коротка інформація про них: герої майдану, Сергій Нігосян, герої АТО, захисники Донецького аеропорту, генерал Кульчицький, волонтери.

 

(за результатами  роботи літаки піднімаються вище)

 

  1. Творча робота. Створення карти квітучої України

 

  • Я, як і ви, дуже НЕ ХОЧУ, щоб в Україні була війна, гинули люди, плакали мами за своїми загиблими синочками, діти сумували за батьками, яких забрала війна, НЕ ХОЧУ, щоб земля була червоною від крові, а небо чорним від пожеж та вибухів бомб і снарядів. І я, як і ви, вірю, що ми здобудемо волю, станемо веселковою, квітучою землею, на якій всі-всі будуть щасливими. Давайте ж створимо таку країну, та прикрасимо її чудовими квітами.

 

(Діти розмальовують кожну область як якусь квіточку, а потім всі разом складають, як пазли, карту України)

 

(за результатами турніру літаки піднімаються вище)

 

  1.                    Підсумки уроку

 

  • Подивіться, яка чудова карта України у нас вийшла. А наші екіпажі на своїх літаках змогли піднятися дуже високо над рідною країною і помилуватися нею.
  •  Я вірю, діти, що ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ. Обов*язково! Пропоную закінчити урок гімном України. (Звучить ГІМН України, всі виконують)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Зуб Алла
    Дякую за цікавий матеріал
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гора Тетяна Григорівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Шамрай Ніна
    Цікава ідея з картою. Дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гмиря Олена Вікторівна
    Актуально, сучасно, цікаво.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гаврилова Татьяна Миколаївна
    Дякую за цікавий матеріал !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ситнік Маріна Валеріївна
    Цікавий матеріал! Дякую)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Дзісь Олександр Михайлович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сосова Анна
    Чудовий урок! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Латай Оксана Василівна
    не вказано посилання на інтернет ресурс
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 6 відгуків
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
13846
Оцінка розробки
4.6 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку