Перший урок в НУШ "Діти об'єднують Україну"

Про матеріал
Перший урок у 1 класі НУШ .На уроці були використані ігрові вправи,робота в групах,перегляд відео.Залучені на уроці і батьки.
Перегляд файлу

Перший урок у першому класі НУШ

 

Тема.

Діти об'єднують Україну.

 

Мета. Формулювати уявлення учнів про школу як Країну знань, розвивати віру у свої здібності, створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, виховувати дружні стосунки інтерес; розвивати кругозір учнів про рідну Україну, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму.

Обладнання. Презентація про Державний Герб, Прапор, Гімн України, а також народні символи України; презентація «Легенда про дівчину»; різнокольорові повітряні кульки з іменами, квіточками, медалі.

 

Девіз уроку:

Усі ми – це наша родина, це наша сімя, це наша Україна.

 

Хід уроку

І. Організація дітей до уроку

1)Діти беруть квіточки і сідають по групах.

 

E:\1 вересня\P80903-095807.jpg

 

 

2)Звучить пісня «Перший раз у перший клас» («Пісня першокласника» Слова та музика: Наталія Май.)

3)Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі, розумні. А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

 –Дозвольте привітати всіх нас з початком навчального року! Діти, бажаю вам у цьому навчальному році зустріти добрих і надійних друзів та навчитися здобувати знання. Батькам та рідним бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості.

II.Мотивація навчальної діяльності.Повідомлення теми уроку.Знайомство.

 

1.)Сьогодні свято завітало в школу

Бо перше вересня,і пролунав дзвінок.

Змужнілі,сонцем зла скані улітку

Ми розпочнем найперший наш урок.

 

2.)Представлення у ігровій формі.

–Завдяки нашій школі ви щодня дізнаватиметеся багато цікавого й нового.Тут ви зустрінете багато друзів,отримаєте відповіді на різні запитання.Подивіться довкола,як багато дітей у класі.Можливо,ви ще не всі одне одного знаєте.А спілкуватися з людиною,якщо ти не знаєш її імені,дуже важко.Ми разом навчатимемося,тому нам потрібно знати всіх дітей у класі.Отже,познайомимося.

–Я –ващ учитель.Мене звати Тетяна Володимирівна.Я буду поряд з вами 4 роки подорожувати Країною Знань.

Коли я скажу: «Три-чотири!»–кожен вигукне своє імя.(Діти вигукують імена.)

–Ой-ой-ой!Ніби голосно кричали,а я жодного імені не розчула.

–А ви ?

Нумо спробуємо інакше.Якщо не вийшло голосно,скажемо свої імена пошепки.(Діти шепочуть.)

–Знову щось не те…Ніхто не кричав,а всеодно нічого незрозуміло.

–А ви багато імен почули?

–Теж ,ні?

Напевно ,справа в тому,що всі говорять водночас.Разом добре працювати,весело гратися,співати пісень,а ось відповідати –не можна.Коли відразу всі говорять,то нічого незрозуміло.

Отже,домовимося з вами,що ми будемо говорити по черзі.

Отже,спробуймо називати свої імена по черзі,а всі інші будуть гарними слухачами.Якщо ми навчимося один одного слухати,усім нам стане тепло і затишно.

–У мене в руках– повітряні кульки з вашими іменами(кульки на паличці різнокольорові на яких написані імена дітей).Кожен із вас,почувши своє імя,виходить на середину кола,щоб відрекомендуватися.Н-д:Я,Софія.Я хочу ходити до школи,щоб…(так діти утворюють коло).

 

 

E:\1 вересня\P80903-101112.jpg

РУХАНКА З КУЛЬКАМИ.

–Дівчатка,підніміть кульки!

–Хлопчики,підніміть кульки!

–Підніміть кульки ті,хто сьогодні вмивався!

–Підніміть ті,кому подобається сьогоднішня погода!

–Підніміть кульки всі ті,хто полюбляє цукерки!

–Підніміть кульки всі ті,хто хоче навчатися в школі!

–Підніміть кульки ті,хто любить слухати й співати пісні!

–А зараз підніміть кульки ті,хто вважає,що з сьогоднішнього дня ми будемо однією родиною,одним колективом.

 

E:\1 вересня\P80903-101200.jpg

3.)Увага!Увага!Всім чути довкола?

Вас вітають учні НОВОЇ  УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ!

1.З дитсадком ми розпрощались.

   В нас канікули були.

   А сьогодні ми зібрались

   І у перший клас прийшли.

2.Дуже довго я збирався,

   Форму міряв сім разів.

   Одягався,роздягався,

   Гарним бути так хотів.

3.Я весела,чепурна,

   в мене форма є шкільна!

  «Першокласниця гарненька!»-

   проказала тихо ненька.

   З нею згодна вся сімя:

   вже тепер доросла я!

4.Ще вчора був я просто хлопчиком,

   Машинками удома грав.

  Сьогодні вже здійснилась мрія-

  Школяриком віднині став!

5.Купували мама й тато

   Мені зошитів багато.

   Щоб дочка не лінувалась

   Добре вчитись намагалась.

   Ще дала бабуся ручку

   І сказала: «Вчись ,онучко!»

6.Я вчитимусь добре,бо маю мету.

   Я знаю,ким стану,коли підросту.

   Я мрії своєї не зраджу ніколи.

   Тож знайте:я-буду директором школи.

7.Скажіть мені,у вашій школі

   Уроки моди також є?

   Бо я моделлю хочу стати,

   Щоб знали в світі всі мене!

8.Це все жарти–не сприймайте,

Радо в школі нас вітайте.

Ми вже діти не малі,

Ми сьогодні–школярі.

4.)Гра «Ти –школяр».

–А тепер я хочу перевірити,чи справді ви стали школярами.

Ну,і щоб не гаять час,запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «так»чи «ні»відповідайте.

Чи веселі йшли до школи?(Так)

Лінь –дрімоту побороли?(Так)

Чи готові ви дружити,в колективі дружно жити?(Так)

Чи може хочеться поспати?(Ні)

То ви прийшли сюди навчатись?(Так)

А ,може,тільки в ігри грати?(Ні)

Скажіть,портфелі ви придбали?(Так)

Ой,які ж ви молодці!До школи вже готові всі.

Усі уважні та кмітливі,то ж будьте ви завжди такими.!

5.)А зараз продовжуємо слухати наших молодих поетів.

9.Треба добре дітям знати,

   В школі вчать дітей читати,

   І писати будуть вчити,

   На екскурсії водити.

10.Будуть вчити рахувати,

    Танцювати і співати.

    Ще навчать,як в світі жити,

    З усіма дітьми дружити.

11.Вчать у школі працювати,

    Труднощі перемагати.

    Ми прийшли знання здобути,

    Хочем грамотними бути.

 

 

12.Бо знання нам необхідні,

    Дуже-дуже нам потрібні.

    Ну,а книжка нас навчить,

    Як на світі треба жить.

13.Будуть у школі парти й букварі,

    Будуть в нас перерви і уроки,

    Але найбільше вчителі

    Із нами матимуть мороки.

14.Не хвилюйтесь мами й тата,

    Будем знати ми багато.

    Вас тепер не підведем,

    В школу з радістю підем.

15.Обіцяєм не лінитись,

   Тільки на відмінно вчитись.

   Рано з сонечком вставати,

   Щоб у школу не проспати.

III.Сприйняття та осмислення знань.

1.)–Кожна людина має свою сім’ю і свою родину.Це її маленька Батьківщина.Якщо скласти усі ці маленькі Батьківщини,то вийде одна велика Батьківщина–родина.Наш дім,наша школа,наше чудове селище,вулиця до школи –то наша Батьківщина.

-А яку назву має наше селище ,в якому ми живемо?

-Діти,як називається наша Батьківщина,країна?

-А хто ви тоді?

Батьківщина –це земля не лише ваших батьків,а й дідусів,бабусь,прадіду сів.

Україна–це   і той край,де ви живете і зростаєте.

Сьогодні на уроці ми ще раз переконаємося,яка чудова та багата наша Батьківщина.

Державні символи України

Кожна країна,в якій живуть люди,має свої візитні картки.Вони неповторні,по них впізнають країну.Це-символи.Є вони і в нашої країни.

2.)Перегляд відео «Державні і народні символи України».

Діти розглядають прапор України,герб,слухають Державний гімн.

 

E:\1 вересня\P80903-102425.jpg

Коментую відео.

Біла невисока під солом’яним дахом українська хатина в якій жили прадіди.Біля хати росли мальви,тому що вони символ любові до рідної землі.За віруванням українців пшеницю людям послав Бог,щоб вони не голодували.Соняшник–символ сонця,як соняшник повертає за сонцем свою голову,так і людина думкою,словом і ділом звернена до своєї Батьківщини.    Глибока криниця знаходиться біля кожної хати.Говорять; «Де вода,там і верба».Вона своїми коренями скріплює береги,очищає воду.Калину завжди садять поруч криниці.Символом туги за рідним краєм є журавель.Найдосконаліший співочий талант пташиного світу-соловей.Частиною українського національного костюма є віночок.Вишиванка-символ здоров’я і краси.Стародавнім оберегом дому є вишитий рушник.Найбільшою святістю для нас є хліб.Майже біля кожної хати ростуть чорнобривці.Символом вічності буття і життєвої сили і провісником весни є барвінок.

3.)Загадки про ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ.

Послухайте і відгадайте загадки.

1.Синє небо,жовте жито-

Цю святиню знають діти.(Прапор)

2.Символ нашої держави-це тризуб жовто-яскравий.(Герб)

Так,ще один символ-герб-Тризуб,його можна побачити на різних документах,печатках,на грошових купюрах.

3.По радіо звучить щоденно патріотична пісня,що возвеличує Вкраїну і прославляє навічно.(Гімн)

Гімн–урочиста пісня.Державний Гімн України звучит на всіх державних святах,демонстраціях,парадах.Почувши звуки гімну,всі люди встають і шанобливо ,мовчки,з гордо піднятою головою,приклавши руку до серця слухають і підспівують пісню.

4.)Робота в групах.

Складання «Народних символів України».

E:\1 вересня\P80903-102839.jpg

5.)А зараз послухаємо вірші про Батьківщину.

16.У всьому світі-кожен знає-

     Батьківщина лиш одна є.

     І в нас вона одна-єдина.

     Це наша славна Україна.

17.Вишита колоссям і калиною,

     Вигойдана співом соловя,

     Звешся веселково Україною,

     Нене зачарована моя.

18.Струмок серед гаю,як стрічечка.

     На квітці метелик,мов свічечка.

     Хвилюють,малюють,квітують поля-

     Добридень тобі,Україно моя!

19.Красивий,щедрий рідний край

     І мова наша соловїна.

     Люби,шануй,оберігай

     Усе,що зветься Україна!

20.На землі великій є одна країна:

     Гарна й непотворна,мила Україна.

     І живуть тут люди добрі,працьовиті,

     І скажу,до речі,ще й талановиті.

21.Землю засівають і пісні співають,

     На бандурі грають і вірші складають.

     Щоб жила й раділа кожная родина,

     Щоб була щаслива наша Батьківщина.

22.Ми усі-одна сімя,

Неповторні-ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

6.)Фізкультхвилинка «Перлина Україна».

E:\1 вересня\P80903-103708.jpg

7.)Перегляд відео «Легенда про Дівчину-Україну».

8.)Пісня про Україну.

Виконує мама учня.

IV.Підсумок уроку

-Дітки,любіть свою Батьківщину-Україну.Вона вас зростила.Шануйте наші державні символи ,бо вони є ознакою нашої держави.

Ви всі-діти України

Йдете в Нову школу.

Радо приймете всі зміни

Буде все у вас чудово!

І від сьогодні ви отримуєте статус «Першокласник»і «Першокласниця»,і нагороджуєтеся медалями.(Вручаю медалі.)

Вправа «Єдність».

-Настав час закінчувати наш урок.Давайте станемо в коло,дружно візьмемося за руки і повторюйте слова за мною:

У нас немаєТИ.

У нас немає Я.

Ми –єдиний клас.

Ми-одна сімя.

 

E:\1 вересня\P80903-104606.jpg

-Діти,для кожного з вас я приготувала невеличкий подарунок,смачний і солодкий,але незвичайний,бо на кожному сердечку написано побажання.(Роздаю печиво з побажаннями).

1 вересня-день народження нашого 1-В класу.У школі зявився новий клас–нова шкільна родина.

-Давайте всі разом скажемо: «З днем народження,наш клас!»

 

 

Вчитель:Першокласники,мої любі діти!

                Ви прийшли нині в перший клас.

                Вчитись будете і радіти,

                І рости кожен день і час.

                Школа двері для вас відчинила

                І запрошує вчитись вас.

                Бо знання-це велика сила!

                Тож навчайтеся!В добрий час!

 

 

 

 

 

 

                                            

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку