Перший уроку в 1 класі. Тема:"Я люблю свою країну"

Про матеріал
Мета: формувати уявлення учнів про школу як країну знань; розширити кругозір учнів про рідну Україну, про державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини; розвивати почуття патріотизму; заохочувати здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.
Перегляд файлу

Конспект першого уроку в першому класі

Тема: Я люблю свою країну

Мета: формувати уявлення учнів про школу як країну знань; розширити кругозір учнів про рідну Україну, про державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини; розвивати почуття патріотизму; заохочувати здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Обладнання: паперові сердечка, сонячні промінчики, буква «Я», карта України, шаблони розмальовки «Герб України».

Хід уроку

І.  Організаційний момент

1. Привітання

Добрий день, мої любі діти.

Ви сьогодні вже учні в нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1В клас.

2. Створення позитивного настрою

- Дітки, я дуже довго чекала зустрічі з вами. Весь час намагалась уявити, які ж хлопчики та дівчатка прийдуть до мене у перший клас. І тепер я бачу, що прийшли красиві, розумні, чудові діти. Я дуже рада зустрічі з вами. А чи знаєте ви, як мене звати? А зараз я буду знайомитись з вами.

ІІ. Знайомство

1.Впарва «Сердечко»

- Від хвилювання й радості моє серце гучно б’ється. У вас теж є сердечко. Думаю, воно теж хвилюється, так? Зараз я спробую почути, чиє серце б’ється найгучніше.

Вчитель підходить до когось з учнів і прикладає руку до його сердечка.

-Ой, як гучно б’ється сердечко…(називає ім’я дитини). Тебе зовуть …? (Ганна, Тетяна, Кирило).

Діти виходять до дошки, називають своє ім’я, чіпляють стікер-сердечко на квітку. Вчитель повторює цю вправу декілька разів.

 

2. Вправа «З якої літери ім’я?»

- Вийдіть до дошки ті дітки, ім’я яких починається з літери М, Д, І, С,П.

Кожній дитині дається квіточка з її іменем, яку треба прикріпити на дошці на травинки. Вправу повторити декілька разів.

- Хто ще залишився? Тепер ми клас, 1В клас, поаплодуйте собі та батькам.

ІІІ. Знайомство зі школою

1.Діти, у нас на дошці (стіна слів) зображено великий будинок.

Цей будинок знають всі:

Тата, мами й дідусі,

Бо тут розуму навчають,

В шлях широкий відправляють.   Школа

2. Складаємо «сонечко»

-Дійсно, школа радісно вас зустріла. Вона подарує вам багато нових знань, подорожей, розкриє безліч таємниць. А чи знаєте ви, що ми будемо робити у школі?

-Я вам пропоную розглянути ось ці промінчики.

Діти підходять, беруть промінчик з написом, спільними зусиллями з батьками читають і ті, що підходять кріплять до сонечка.

1.Співати

2.Читати

3.Крутитися

4.Мислити

5.Дружити

6.Вередувати

7.Сердитися

8.Гратися

9.Радіти

10.Допомагати

11.Рахувати

12.Ображати

13.Фантазувати

14.Спілкуватися

15.Поважати

-Бачите, наше сонечко яскраво засяяло, ковзнуло промінчиками по стіні, по ваших личках. Ущипнуло за щічку, полоскотало вашого чуба і почало розсіювати свої промінці. Простягніть до нього свої долоньки. Воно освітило вас, принесло багато тепла, і ви теж стали, як сонечко. Ви радісні і веселі.

Руханка (під музику)

3. Загадки про школу, шкільне обладнання

-Як минає тепле літо, то спішать до неї діти.

Сміх і гам дзвенить довкола –

Відкриває двері … школа.

-В сумці зошити, буквар.

Хто до школи йде … школяр.

-Хто скликає на урок?

То дзвенить шкільний … дзвінок.

-Язика не має, а всіх навчає … книга.

4.Мандрівка школою

-Ви вже приходили до нас в школу, на заняття, пригадайте в яких кабінетах, на яких уроках ви були?

5.Гра з літерою «Я …, а ти?»

Вчитель кріпить букву «Я» на дошці вгорі над малюнком, перед сердечками з іменами.

Буква «Я» буде питати,

Ну, а ви відповідати.

Якщо ви такі як «Я»

Дайте відповідь: «І я!»

Я працьовита, а ти? ( і я!)

Я щаслива, а ти?

Я сумна, а ти?

Я сильна, а ти?

Я ледача, а ти?

Я охайна, а ти?

Я вперта, а ти?

Я жадібна, а ти?

Я сором’язлива, а ти?

Я смілива, а ти?

Я чесна, а ти?

Я вірю у Діда Мороза, а ти?

Я доброзичлива, а ти?

Я спокійна, а ти?

Я вертлява, а ти?

ІV. Я люблю свою Україну

-Молодці всі, і дітки, і батьки. Весело пограли, правильно відповідали. Тож вас щиро вітає у великій школярській сім’ї не тільки школа та ваша родина, а й вся наша Батьківщина. А чи знаєте ви, як вона називається?

-Так, наша Батьківщина – Україна.

Звучить мелодія про Україну

-Діти, а як можна розпізнати нашу Батьківщину людям з інших країн, які ніколи не були в Україні?

-Отже, такою собі фотографією, візитівкою нашої країни є її символи-золотий тризуб на блакитному тлі - це наш Державний Герб, синьо-жовтий Державний Прапор і велична урочиста пісня - це наш Державний Гімн. Коли він звучить, необхідно стати гідно, цим самим висловлюючи свою шану і повагу до України. Зараз ми послухаємо Гімн України, а згодом вивчимо його.

Слухання гімну

-Погляньте на дошку, яку гарну картинку ми зробили. Давайте прочитаємо напис угорі.

«Я люблю (сердечка) Україну, свою країну».

V. Розфарбування Герба України.

VI. Підсумок уроку

-Наш урок добігає кінця. Любіть свою державу, оберігайте її. Вона у нас, як матінка, єдина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вилківська міська рада

Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму

Методичний кабінет

Вилківський НВК «ЗЗСО І – ІІІ ступенів – ліцей»

 

 

 

Конспект першого уроку в першому класі

Тема уроку:

«Я люблю свою країну»

 

 

М.М.Москальова

«Старший учитель»,

спеціаліст вищої категорії,

вчитель початкових класів

Вилківського НВК

«ЗЗСО І – ІІІ ступенів – ліцей»

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку