Свято " Перший раз у перший клас"

Про матеріал
Познайомити першокласників із поняттями “школа”, “класс”, “вчитель”, “урок”; – викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками; – розвивати інтерес до навчання; – виховувати любов до рідного краю, бажання добре вчитися, повагу до школи та її правил.
Перегляд файлу

,

Перший раз у перший клас

Мета. Сформувати уявлення про школу як КРАІНУ ЗНАНЬ, розвивати інтерес до навчання, бажання вчитися, виховувати любов до школи.

Обладнання: плакат, сонечко, хмарки, конверти із загадками, телеграми, квіти, хліб-сіль, рушник.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Вчитель. Сьогодні свято радістю багате.  Сьогодні Ви шановні мами й тата, діток своїх веселих та завзятих  до школи дружно привели.

(Виходять батько й мати  з хлібом на виш. рушнику)

Мати. Прийміть, за українською народною традицією, хліб- сіль   та дітей наших і ведіть їх по нелегкій шкільній стежині, а ми обіцяємо, що будемо в усьому Вам допомагати.

Батько. Даруємо хліб і сіль вам на добро, щоб в класі тільки щастя в нас було.

Вчитель. Щиро вдячна вам, шановні батьки за хліб-сіль та діток ваших. Обіцяю  добре навчати  , нікого не ображати, всім допомагати, до всіх ставитись з любов’ю.

Мати.  Матерями вишитий рушник. Хай простелиться, малята ,перед вами. І благословення хай звучить, всіяне пшеницею й житами.

Благословляємо вас, діти, цим барвистим рушником. Нехай буде він для вас оберегом на всі роки шкільного життя.

ІІ. Привітання.

_ Шановні батьки, любі діти і всі наші гості! Я щиро вітаю вас зі святом - День Знань. Від усієї душі  бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх бажань.

Чарівний клубочок дитинства привів, діти , вас до шкільного порогу. Пролунав дзвоник на перший у житті урок. Поряд з вами ваші  батьки. Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що ми всі разом зібралися в одному класі.

Сьогодні свято привітань-

Перше вересня, День Знань.

Хай же буде рік навчальний

Для усіх нас незвичайний.

ІІІ. Знайомство.

  • Але щоб наш урок міг продовжуватися далі, нам слід познайомитися.  Я – ваша перша втелька – Світлана Олексіївна. А з вами ми зараз познайомимось  з допомогою квіточок, які лежать у вас на парті.  Підніміть квіточку тільки хлопчики, а тепер – дівчатка. Підніміть ,  хто хоче до школи.
  • Яка гарна галявина у нас на дошці.  Зараз ми прикрасимо її вашими квіточками. Ви будете виходити  по черзі і прикріплювати свої квіточки.
  • Запрошую 3 дівчаток, яких  звати  Тетянка, 2—Вероніки,  2- Софійки, 2 – Катеринки, 2 – Єлизавети, 1 – Вікторія, 1- Ілона, 1- Маргарита, 1 - Марія.
  • Знайомимося з хлопчиками:
  • 4 хлопчики  з ім’ям на букву «Д»(Денис, Даніїл, Дмитро,Данил) , «А» - Антон,  «Г»- Герман, «В» - В’ячеслав, 2-«І» - Ігор, Іван, «О» - Олесандр, «М» - Максим,  «Р» - Ростислав,  «С» - Сергій.
  • Ось ми з вами і познайомилися. Створили чудову квіткову  галявину, яка  має назву 1-В клас.  Кімната,де ви будете навчатися теж називається класом. Вона вас чекала,прикрашалася. Подивіться, які  столи,  як вони називаються? (Парти)
  • Діти до нас прийшов лист від КОРОЛЕВИ  КРАЇНИ ЗНАНЬ. Будемо читати?

«Добрий день, діти! Спішу привітати вас з першим шкільним днем і запрошую до подорожі  по  КРАЇНІ ЗНАНЬ. Щоб отримати звання  «Учень» ви, малята, маєте пройти випробування. Щасливої подорожі!»

                      Ваша Королева  КРАЇНИ  ЗНАНЬ

  • Діти, відправляємося у подорож? Не боїтеся  випробувань?  Але перед тим як вирушити, ми повинні  вивчити правила  Країни Знань, хто їх знатиме  і виконуватиме , відкриються усі шляхи.
  • Гра «ПРАВИЛА»
  • Заходить вчитель, треба встати (встають)
  • Коли дозволить, тихо сядь (сідають)
  • Спитати хочеш – не гукай (свариться пальчиком)
  • А тільки руку піднімай ( піднімають руку)
  • У школі парту бережи, і на парті не лежи!
  • Щоб урок пройшов не марно, сидіти треба рівно, гарно.
  • Не базікай на уроках, як папуга чи сорока.
  • Слухай вчителя уважно, на уроках не зівай, знання для себе здобувай!.

Отже, вирушаємо в подорож! ( Діти крокують під музику)

  1. Станція « Загадкова»

Стоїть веселий світлий дім, дітей багато дуже в нім.

Там пишуть і рахують, читають і малюють..(Школа)

2.В  сумці зошити, буквар. Хто до школи йде? ( Школяр)

3.Хто скликає на урок, то шкільний дзвенить …(дзвінок)

4. Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти? (Зошит)

5.Малювать в альбомі цім вам поможуть…(олівці)

 6юРучки, олівці, щоб знали, ми кладемо у …( пенали)

Не кущ, а з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а навчає. ( Книга)

Гра « Плесни у долоні»

Перший раз малий Незнайко почав збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку, ручку, зошит, гумку, м’яч, перо, граблі, подушку,

На  обід м’яку пампушку,

Два ведмедики, лопату, білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стільця, стола і парту. Ще й географічну карту,

Трактора, машину, мило.

Вже й надворі звечоріло.

Сів Незнайко дума думку –

-Чи усе поклав у сумку?

 

  • Як ви гадаєте, чи вміє Миколка збиратися до школи? ( Не вміє)
  • Чому? (він взяв багато  зайвих речей)
  • А чи ви вмієте  збиратися до школи? Зараз перевіримо.

Гра « Вибери предмети, які ти візьмеш до школи»

  • Молодці! Ви вже знаєте, як слід збиратися до школи. Щовечора завжди перевіряйте, чи все на місці у ваших портфелях. Чи немає зайвих?

2. Станція «Казкова»

-Діти, ви любите казки?  До нас прийшли телеграми від казкових героїв, дізнайтеся від кого?

 

Дуже хотілося б потрапити до вас на урок, але соромлюся своєї зовнішності.( Гидке каченя)

Терміново викликали лікувати  звірів в Африку. (Лікар Айболить)

Не приїду, не зможу знайти свій золотий ключик. (Буратино)

Збирався до вас у гості та зламався пропелер.( Карлсон)

Прибути не зможу – об’ївся меду. (Вінні Пух )

 

3.Станція «Математична»

  • Порахуйте від 1 – 10    , 10-1.
  • З однієї берези  зірвали 3 яблука, а з другої – 2. Скільки яблук зірвали?

4. Станція «Руханка»

-А зараз ми перевіримо, як ви вмієте виконувати  вправи під веселу музику.

Станція « Поетична»

-Діти, а хто такі поети? Чи немає у нашому класі поетів?

А можливо, хтось із вас розкаже віршик про школу?

 (заходить королева Країни Знань з медальками)

  • Добрий день , діти!  Вітаю вас із першим шкільним днем – Днем Знань!  Ви пройшли всі випробовування на відмінно, тепер вас можна назвати справжніми  школярами. Дозвольте  вручити вам медалі, які засвідчують, що  вас тепер з гордістю можна назвати « ШКОЛЯР- 2014»

( Королева  вручає медалі)

 

Увага! Увага! Прошу всіх першокласників дати урочисту обіцянку  бути сумлінними, працьовитими і старанними учнями. Після кожної строфи обіцянки ви маєте дружно відповісти: «Обіцяємо!»

Клятва першокласників

Завжди приходити в клас на урок до того, як прокинеться в школі дзвінок. ОБІЦЯЄМО!

Під час уроку дружно й активно працювати. Учити усе, що потрібно. ОБІЦЯЄМО!

Речі удома не забувати. Старанно учитись читати й писати. ОБІЦЯЄМО!

Друзями добрими й вірними стати, товаришам завжди допомагати. ОБІЦЯЄМО!

А лінь, неохайність , брехню не пустите в клас ні за яку ціну! ОБІЦЯЄМО!


-  Молодці!  Бажаю вам пройти  Країну легко і без перешкод. А я прощаюся з вами, на мене чекають інші діти! До побачення!

Вчитель. Діти, Сьогодні народився наш клас! Сьогодні день народження нашого класу.

У нас немає ТИ. У нас немає Я. Ми – єдиний клас. Ми- одна сім’я.

  • Давайте всі разом скажемо:
  • З днем народження наш клас!

(Батьки розрізають каравай )

-Тепер ви першокласники. Я бажаю вам бути  добрими, працелюбними, щасливими.  А щаслива людина тоді, коли вона досягла певних успіхів. Я буду

рада щоранку бачити ваші щасливі оченята і привітну усмішку. В добру путь, мої любі першокласники!!!

Використані джерела

https://www.pisni.org.ua/songs/4173838.html

https://samoosvita.top/konspekt-pershoho-uroku-pershyy-raz-u-pershyy-klas-1klas/https://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/58329/

https://naurok.com.ua/urok-znan-u-1-klasi-pershiy-raz-u-pershiy-klas-35473.html

https://abetkaland.in.ua/pershyj-raz-u-pershyj-klas/

 

 

  •  

 

  •  

 

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку