Перспективне планування корекційно-розвиткових занять
з ЛФК
Планування складене відповідно до програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із розладами аутистичного спектра дошкільного віку «Розквіт» (за заг. ред. Т.В.Скрипник), рекомендованої Міністерством освіти і науки України.з адаптацією згідно з індивідуальних особливостей розвитку дитини
№ п/п |
Зміст корекційно-розвиткової роботи |
Дата |
Кількість. годин |
Примітка |
|
Вчити під час гри наслідувати характерні рухи, звуки, слова Виховувати навички правильної поведінки, дисциплінованості. Загальна моторика: формувати вміння виконувати за наслідуванням різні рухи кінцівок, простежуючи за допомогою зорового аналізатора. Дрібна моторика: вправляти в намотуванні нитки на паличку.
|
|
|
|
|
Вчити словесно визначати з допомогою педагога власні ігрові дії. Загальна моторика: стимулювати та підтримувати рухову активність (повороти праворуч-ліворуч, права-ліва рука в сторону, долонею догори) Дрібна моторика: вправляти в намотуванні нитки на паличку.
|
|
|
|
|
Загальна моторика: виконувати образні рухи: «як стрибає зайчик?» (ходити навшпиньки, стрибки на обох ногах). Дрібна моторика: гра з квасолинами., складання мозаїки Виконувати дихальні вправи. Рухи рук вперед-вдих, донизу-видих.
|
|
|
|
|
Загальна моторика: формувати навички ходьби по доріжці. Дрібна моторика. Розвивати витривалість під час цілеспрямованих скоординованих рухів, знімати емоційне напруження
|
|
|
|