Місяць: Грудень
Тема тижня: "Зима чарівниця"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Будинок для зими" Д/г "Зима" (187, пл.з.) Д/г "Буває - не буває" (186, пл.з.)
|
1. Ознайомлення з соціумом "Зимові явища в природі" (48, довк.)
II пол.дня ППД "Зима-чарівниця" (101, абетка) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола"
|
||
Д/г "Кольори зими" Д/г "Коли це буває?"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Просторові відношення :довгий, короткий. Порівняння предметів за кольором, формою, розміром." (37) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Снігова гілочка"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку", Н/г "Мороз і піч"
|
||
Д/г "В яких казках живе зима?" Д/г "Що для чого потрібно?" (187. пл.з.)
Сюжетно-рольова гра "Лікарня" |
1.Мовленнєвий розвиток "Здраствуй, зимонько-зима" (72,75 Сух;147 Кут, 124 - 2ч)
2.Ліплення "Ялинка"(27, яковл., 181, 1ч.)
|
Піший перехід до зимових дерев Р/г "Знайди і промовчи", Р/г "Передай рукавичку", Р/г "Спіймай сніжинку", Р/г "У ведмедя у бору"
|
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Порахуй сніжинки"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Чарівні перетворення" (49 -2ч.)
II пол.дня Малювання "Зимова казка" (2, ланіна 2ч.) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола" |
||
Д/г "Зима - добре, зима - погано" Д/г "Картинки з чарівної торбинки"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Чарівні намистинки" (67. 1ч) 2.Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня Народознавство "Зимові свята" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку", Н/г "Мороз і піч" |
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за птахами; - за сніжинкою
Розгляд ілюстрації "Зимові явища природи" |
Робота над змістом вірша І.Сурикова "Перший сніг" (194, пл.зал.) |
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Пальчикова вправа «Падає сніг»
М/в "Сніг який?" М/в "Де заховався звук"
|
Спостереження: - за працею двірника; - за погодою; - за вітром
ПДД "Сніг" (189, пл.зал.) |
Розвага (вихов.) "Зима чарівниця до нас завітала"
Робота над змістом вірша Л.Куліш-Зінків «Вранці біля хати» (4, до нас прийшла зима)
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
Роздум "Улюблені кольори зими" М/в "Летять сніжинки" (186, пл.з.) М/в "Сніговий ланцюжок" (спільнокореневі слова) |
Спостереження: - за станом неба; - за деревами; - за явищами природи
|
Читання оповідання В.Сухомлинського "Хлопчик і сніжин-ка" (199, пл.зал.)
|
- розставити сервет-ниці до сніданку; - складання будіве-льного матеріалу; - поливання кімнатних рослин |
Робота над чистомовками про зиму (198, пл. зал. 21, ігрові зан. з р.м.) М/в "Назви нове слово" М/в "Плещемо в долоні" |
Спостереження: - за горобиною; - за птахами біля годівнички; - за вечірнім небом
Обговорення зимових прикмет
|
Імпровізація вірша "Білесенькі сніжиночки"
Вивчення вірша П.Воронька "Кожушок" (196, пл.зал.) |
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотечці
|
Складання описової розповіді за ілюст-рацією "Зима чарів-ниця до нас завітала" М/в "Впіймай звук" М/в "Заміни іншим словом" |
Спостереження: - за квітами в куточку природи ; - хвилинка милування пейзажем; - за явищами природи
|
Відгадування загадок про зимові явища природи (196, пл.,зал.)
|
- допомога при підготовці до заняття; - складання взуття на поличці; - миття іграшок
|
Переказ оповідання В.Сухомлинського "Як дзвенять сніжинки?" М/в "Вітер - вітерець" М/в "Що я бачу взимку?" |
Місяць: Грудень
Тема тижня: "Школа добрих вчинків"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Наш дитсадок" Д/г "Добре - погано" Д/г "Допоможемо ляльці зібратися на прогулянку"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Добре словечко гріє сердечко" (109, комплексні)
II пол.дня
Валеологія "Дружимо із чистотою" (19, валеол.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай м'яч"
|
||
Д/г "Попроси іграшку" Д/г "Оціни вчинок"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Порядкова лічба. Часові відно-шення:раніше, пізніше, потім" (39) 2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня СХД "Сніжинка для друга" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
||
Д/г "Чарівна торбинка" Д/г "Наведемо лад"
Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок" |
1.Мовленнєвий розвиток "Хто дбає, той і має" (46, Сухар)
2. Аплікація "Светри для сестричок"(9. яковл.1ч.)
|
Піший перехід до шкільного подвір'я Р/г "Хто вийшов", Р/г "Не замочи ніг", Р/г "Діти в лісі", Р/г "Влуч у коло"
|
||
Д/г "Яка картинка зайва?" Д/г "Добрі та погані казкові герої" |
2. Комплексне (природа + мовлення) "Подорож до казки" (321, 472 Усі Днз)
II пол.дня Малювання "Два жадібних ведмедики" (30, ал.№2) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай м'яч"
|
||
Д/г "Скільки?" Д/г "Кулька, що подорожує"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Добро завжди перемагає" (136. 2ч.) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Соціально-моральний розвиток " Обговорення оповідання В.Сухо-млинського "Намисто з чотирма променями" (25, абетка чеснот" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за ялинкою; - за одягом перехожих; - за вечірнім небом Розгляд ілюстрацій
|
Слухання віршів: М Познанської «Новачок Тарас», В.Багірової «Новенька»
|
- сервірування столів до сніданку; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - підставляння стільчиків |
Бесіда за ілюстрацією "Добре діло роби сміло" (56, зан. етики) М/в "Скажи навпаки" М/в "Впіймай звук"
|
Спостереження: - за кущами; - за погодою; - за вітром
Читання оповідання В. Сухомлинського "Хіба так граються".
|
Розвага (музична) "Ялинковий сюрприз" (новорічне свято)
Вивчення мирилок
|
- підготовка матеріалу до заняття; - підмітання доріжок на майданчику; - годування рибок |
Обговорення правил поведінки під час гри М/в "Скажи лагідно" М/в "Продовж речення" |
Спостереження: - за працею няні; - за сонечком; - за змінами в природі.
Обговорення прислів'їв про працю |
Читання оповідання А.Григорук "Хочеш бути щасливим - не будь лінивим" (12. школа доброти) |
- поливання кімнатних квітів; - складання взуття на поличці; - миття стільчиків |
Переказ оповідання В.Сухомлинського "Ледача подушка" (236, дж.д.) М/в "Заміни іншим словом" М/в "Плещемо в долоні"
|
Спостереження: - за працею двірника; - за горобиною; - за погодою
|
Гра-привітання «Станемо разом ми у коло».
Читання та обговорення казок |
- протирання пилу на дитячих меблях; - підгодовування птахів; - прибирання постелі після сну
|
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Один - багато" (слова в множ.)
|
Спостереження: - хвилинка милування зимовим пейзажем; - за синичкою; - за станом неба |
Гра-драматизація за твором Н.Забіли "Зайчикова хатка"
Руханка "Хвилинка доброти" |
- складання будівель-ного матеріалу; - підставляння стільчиків; - миття іграшок
|
Складання розповіді на тему "Милосердя. Чому люди повинні бути милосердни-ми?" (78, Білан) М/в "Добери слово" (підбір однокор. слів ) М/в "Де заховався звук?" |
Місяць: Грудень
Тема тижня: "Наші менші брати взимку"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Диванчик для звірят"
Д/г "Чий хвіст?" Д/г "Кого не стало?"
|
1.Ознайомлення з соціумом "Птахи взимку" (69. 1ч.)
II пол.дня ПДР "Сорока в гостях у малят" (26, пдр) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано" |
||
Д/г "Скільки?" Д/г "Кого не стало?"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Просторові відношення: глибо-кий, мілкий. Порядкова лічба" (42) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Подарунок для Миколая" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди і промовчи", Р/г "Передай рукавичку", Р/г "Спіймай сніжинку", Р/г "У ведмедя у бору"
|
||
Д/г "Зимуючі птахи" Д/г "Нагодуємо птахів"
Сюжетно-рольова гра "Лісові друзі у нас в гостях" |
1.Мовленнєвий розвиток " Горобчик - славний хлопчик " (107,сух. 69- 1ч.)
2.Ліплення "Прилітайте в гості до годівнич-ки" (88, ликова) |
Піший перехід до спортивного майданчика Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку ", Н/г "Мороз і піч" |
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Де чий хвіст?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Хто як зимує" (61. довк, 33, ігнат)
II пол.дня Малювання "Зайчик"(22, ал.№2; 197, 2ч.) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
||
Д/г "Хто де живе і що їсть?" Д/г "Хто зайвий"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Де звірятам зігрітися взимку" (папка,.) 2.Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня Соціально-моральний розвиток Обговорення вірша Л.Українки "Мамо, іде вже зима" (140, 1ч.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди і промовчи", Р/г "Передай рукавичку", Р/г "Спіймай сніжинку", Р/г "У ведмедя у бору" |
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за птахами; - за вечірнім небом Читання оповідання О.Копиленка "Їдальня для птахів" |
Гра-імпровізація "Пташка шукає їжу"
Робота над змістом вірша Д.Білоуса "Снігурі" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Опиши птаха" М/в "Де заховався звук?"
|
Спостереження: - за рибками в акваріумі; - хвилинка милування пейзажем; - за явищами природи
ПДД "Лід тане у воді" (189, пл. зал.) Розповідь вихователя "Життя риб взимку" |
Розвага (фізична) « Ігри зі сніжками» -/Безпека життя/
|
- годування рибок; - складання іграшок після гри; - поливання кімнатних рослин;
|
Пальчикова вправа "Риболов" (79, Сухар) М/в "Один - багато" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)
|
Спостереження: - за воронами; - за птахами біля годівнички; - за вітром Обговорення прикмет про зимуючих птахів (304, пл.з.)
|
Ознайомлення з легендою "Святий Миколай" Робота над змістом вірша Я.Вільшанко "Святий Миколай іде" Розгляд ікони "Святий Миколай"
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - підгодовування птахів; - миття іграшок
|
Складання розповіді з власного досвіду "Як я взимку допомагаю птахам" М/в "Великий -малий" (пестливі слова) М/в "Скажи чий?" (присв. прикм.) |
Спостереження: - за синичками; - за ялинкою; - за явищами природи
Ознайомлення з приказками та прислів'ями про тварин (120. пл.з.) |
Ознайомлення з творами Г.Скребни-цького, В.Чапліної "Хто як зимує?"
|
- протирання пилу на підвіконні; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
Робота над скоромовкою "Зажурився заєць-тато" (119, пл.з.) М/в "Відгадай за описом" М/в "Назви лагідно" |
Спостереження: - за кімнатними квітами; - за сорокою; - за явищами природи
|
Читання оповідання Л.Бачинського "Як звірята рятуються від холоду" |
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів |
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Нема кого?" (вжив. імен. в род.в.) Читання і обговоре-ння української народної казки "Зимівля звірів" |
Місяць: Грудень
Тема тижня: "Новий рік крокує по землі "
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г" Будинок для Дідуся Мороза та Снігуроньки " Д/г "Сніг - добре, сніг - погано"; Д/г "Зимові свята"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Зимові свята" (52, довк.)
II пол.дня Я сам "Як потрібно поводити себе під час зимових свят" (80, дод.)
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола"
|
||
Д/г "На що схожа новорічна іграшка?" Д/г "Скільки?"
Сюжетно-рольова гра "Сім'я готується до свята" |
1. Мовленнєвий розвиток "Новий рік - веселе свято"(57, ігн.)
2. Аплікація "Новорічна ялиночка" (72, Ланіна; 196 ч.1) |
Піший перехід до святкової ялинки Р/г "Знайди і промовчи", Р/г "Передай рукавичку", Р/г "Спіймай сніжинку", Р/г "У ведмедя у бору"
|
||
Д/г "Одягнемо ляльку на свято" Д/г "Що в мішку Діда Мороза?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Розповімо Снігуроньці про сніговий колобок" (126,2ч.) II пол.дня Малювання "Ялинка - красуня" (24, Ланіна ч.1; 34 ал.№2) або "Подарунок для Снігуроньки" (28,1ч. Альбом Ланіна)
|
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола"
|
||
Д/г "Так чи ні?" Д/г "Квітка-семиквітка"
|
Бесіда "Добре діло роби сміло"
2.Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку", Н/г "Мороз і піч"
|
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за сонечком; - за вітром Розповідь вихователя "Новий рік на порозі стоїть" (65, дод.)
|
Малювання на снігу за допомогою штампів Розгляд ілюстрації "Новорічне свято зустрічають малюки" Читання вірша М.Рильського Новорічна ялинка" (266. хр.) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання будіве-льного матеріалу; - підставляння стільчиків до столів
|
Складання колек-тивного листа до Діда Мороза М/в "Зимові слова" М/в "Впіймай звук"
|
Спостереження: - за працею двірника; - за одягом перехожих; - за вітром ПДД "Колір і форма льоду" (188, пл. зал.)
|
Вивчення вірша І.Блажкевича "Новий рік" (31, дод.)
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - складання речей в шафах; - прибирання постелі після сну |
Роздум "Як я зустріну Новий рік?" М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Відгадай за описом" |
Спостереження: - за сніжинкою; - за ялинкою; - за явищами природи
|
Гра-імпровізація "Дід Мороз несе мішок" |
- протирання пилу на підвіконні; - складання взуття на поличці; - розпушування землі кімнатних рослин
|
Складання святкового меню М/в "Скажи лагідно" М/в " Заміни іншим словом " |
Спостереження: - за кущами; - за снігопадом; - за явищами природи
|
Розгляд ілюстрації "Добрі вчинки"
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - розчищення доріжок від снігу на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Плещемо в долоні" М/в "Закінчи речення" |