Місяць: Січень
Тема тижня: "Віночок новорічних свят "
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Що лежить у мішку" Д/г "Прикрась ялинку" (104, ОП) Б-к/г " Будинок для дідуся Мороза та Снігуроньки " |
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі"
|
||
Д/г "Що зайве" (розмір) Д/г "Порахуй сніжинки" Сюжетно-рольова гра "Сім'я готується до Різдва" |
2.Ліплення "Мобілі - новорічні іграшки"(24, Яковл.)
II пол.дня СХД "Подарунок для Дідуся Мороза"
|
Піший перехід до ялинки Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Підкинь м'яч вище" Р/г "Не запізнюйся" Р/г "Знайди і промовчи"
|
||
Д/г "Подарунки від Діда Мороза" (104, ОП) Д/г "Буває - не буває" (103, ОП)
|
II пол.дня Малювання "Чарівні візерунки" (30, Ланіна 2) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі"
|
||
Д/г "Чого не вистачає?" Д/г "Частини доби"
|
2.Музичне (за планом муз. керівника)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за деревами на ігровому майданчику; - за погодою; - за вітром Бесіда «Веселе свято – Новий рік»
|
Розгляд ілюстрацій "Святкування Нового Року" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Добрий Дід Мороз"(109, ОП) М/в "Заміни іншим словом" |
Спостереження: - за працею двірника; - за ялинкою; - за вечірнім небом ПДД «Чому в ожеледицю лід посипають сіллю»
|
Розучування колядок «Коляд, коляда»
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одяган-ня на прогулянку; - догляд за кім-натними рослинами |
М/в "Опиши ялинку" М/в "Добери слово"(105, ОП) |
Спостереження: - за зимовими змінами в природі; - хвилинка милування зимовим пейзажем; - за зоряним небом
|
Розгляд ілюстрації "На Різдво" Слухання вірша М.Підігрянки Різдвяна зірка" (198, Усі) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці |
М/в "Назви різдвяні страви" М/в "Скажи навпаки" |
Спостереження: - за одягом перехожих; - за ялинкою; - за вечірнім небом
|
Обговорення вірша К.Перелісної "Коля-да" (142, усі 1) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - розчищення доріжок від снігу на майданчику; - миття іграшок |
М/в " Доповни речення " М/в " Скажи лагідно" |
Місяць: Січень
Тема тижня: "Зимові розваги"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Що буває взимку?" Д/г "Зима - добре, зима - погано" (106. ОП)
|
2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
СХД "Сніговик" (з ватних дисків)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Влучи в ціль" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Знайди свій колір" Н/г "Баба Віхола" |
||
Д/г "Грайливий сніговичок" Д/г "Один - багато" Сюжетно-рольова гра "Сім'я" |
1.Мовленнєвий розвиток "Сніговий колобок" (126,усі 2)
2. Аплікація "Снігова баба"(4, Ланіна 2; 8, Яковл.ч.1; 23, апл.)
|
Піший перехід до спортивного майданчику Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Діти і вовк" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "Не наступи" |
||
Д/г "Що зайве?" Д/г "Зимові розваги" (109, ОП)
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Зимонька - пора весела" (104,Сухар)
II пол.дня Малювання "Сніговик" (46, альб.№2; 178, усі 2) або "Зимовий пейзаж" (10, Ланіна 2)
|
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Бережись - замо-рожу" (185, пл.з.) Р/г "Горобчики"
|
||
Д/г "Чарівний мішечок" Д/г "Скільки?"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Зимові розваги" (27, ч1) 2.Музичне (за планом муз. кер.)
II пол.дня Народознавство "Обряди, традиції святкування Нового року" (77, дод.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Влучи в ціль" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Знайди свій колір" Н/г "Баба Віхола" |
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за сніжинками; - за птахами; - за зимовим небом
Бесіда «За що ми любимо зиму?» |
Розвага (виховательська) "Зима-чарівниця до нас завітала"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - поливання кімнатних рослин
|
М/в "Зимові слова" (103. ОП) М/в "Скажи лагідно" |
Спостереження: - за снігом; - за горобиною; - за місяцем і зорями
|
Робота над змістом вірша Г.Бойка "Гра в сніжки" (113, ОП) |
- складання іграшок після гри; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Доповни речення" М/в "Заміни іншим словом" |
Спостереження: - за інеєм; - за грою дітей на санчатах; - за візерунками на вікнах |
Моделювання «Саночки-санчата» (лічильні палички) |
- розставляння серветниць до сніданку; - складання будівельного матеріалу; - годування рибок
|
М/в "Опиши зиму" М/в "Розкажи про зимові свята" |
Спостереження: - за зимовими явищами; - за поведінкою птахів; - за вітром ПДД «Лід твердий-слизький»
|
Гра-імітація "Зимова прогуля-нка" (103. ОП)
Вивчення щедрівок
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - сервірування столів до обіду; - складання книг в бібліотечці |
М/в "Скажи чий?" М/в "Скажи навпаки" |
Місяць: Січень
Тема тижня: "Пізнай себе"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г «Ліжко для відпочинку» Д/г «Моя зовнішність» Д/г «Відгадай, що це?» |
1.Ознайомлення з соціумом "Я сам" (11, довк.; 18, ч.1)
II пол.дня Я сам "Моє тіло" (9, ур. зд.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі" |
||
Д/г «Корисне-шкідливе» Д/г «Що для чого потрібно» |
1. Логіко-математичний розвиток "Число і цифра 4. Просторові відношення: праворуч, ліворуч, попереду, за." (44) 2. Музичне (за планом муз. кер.)
II пол.дня СХД "Намисто для сестрички" (60, констр.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
||
Д/г «Впізнай на дотик» Д/г «Якого кольору очі?» Сюжетно-рольова гра «Лікарня» |
1.Мовленнєвий розвиток " До люстерка підійшли - і себе ми там знайшли" (58, компл.)
2.Ліплення "Окуляри"
|
Піший перехід на шкільне подвір'я Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Підкинь м'яч вище" Р/г "Не запізнюйся" Р/г "Знайди і промовчи"
|
||
Д/г «Ми схожі-ми різні» Д/г «Розкажи мені про себе»
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Я - хлопчик, я - дівчинка" (папка) II пол.дня Малювання "Теплі рукавички для дітей" (48. альб. №2) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі"
|
||
Д/г «Що зайве?» Д/г «Хто що чує?» |
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) Подорож до країни "Я" (папка) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Соц.-моральний розвиток "Кожна людина неповторна" (46, соц-мор.роз.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за ялинкою; - за одягом перехожих; - за вечірнім небом Розгляд ілюстрації «Частини тіла» |
Обговорення віршів про частини тіла (130. ОП) |
- догляд за кімнатними рослинами; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок |
Роздум «Чому я росту?» М/в «Який я?» М/в «Заміни іншим словом » |
Спостереження: - за кущами; - за птахами біля годівнички; - за вітром ПДД «Коли швид-ше розтане лід» |
Розвага (фізична) "Ялиночку вітаємо!"
Вивчення вірша В.Ладижця «Хитрий зуб» (151, ОП) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - розчищення доріжок на майданчику; - миття іграшок |
М/в «Скажи навпаки» М/в «Впізнай за описом»
|
Спостереження: - за працею двірника; - за станом неба; - за явищами природи
|
Відгадування загадок «Що є в людини?» (з використанням ілюстрацій)
Гра-імітація «Як у наших, у малят» |
- протирання пилу на дитячих меблях; - підгодовування птахів; - складання книг в бібліотечці |
Бесіда «Яке значе-ння мають очі» М/в «Добери слово» (підбір однокор. слів ) М/в «Плещемо в долоні»
|
Спостереження: - за погодою; - за вітром; - змінами в природі Бесіда "Ми - схожі, ми - різні" |
Пантоміма «Дівчатка-хлопчики» |
- розставляння серветниць до сніданку; - складання будівельного матеріалу; - підставляння стільчиків до столів |
М/в «Добери ім'я на заданий звук» (158, ОП) М/в «Компліменти» (156, ОП)
|
Спостереження: - хвилинка милування зимовим пейзажем; - за дітьми іншої групи; - за станом неба |
Розгляд ілюстрації «Водохреща»
|
- складання іграшок після гри; - складання речей в шафах; - миття стільчиків |
М/в "Назви всіх ласкаво" (158, ОП) М/в "Скажи чий?" |
Місяць: Січень
Тема тижня: "Кімнатні рослини"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г"Поличка для квітів" (328, Усі) Д/г «Склади рослину» Д/г «Один, багато» |
1. Ознайомлення з соціумом "Кімнатні рослини" (58. ч.1) II пол.дня
ПДР "Коли на дорозі слизько" (50) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай м'яч" |
||
Д/г «Доглянемо квіти» Д/г «Який настрій у квітки?» |
1. Логіко-математичний розвиток "Квадрат. Порівняння форм пред-метів. Порівняння множин." (46) 2. Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня СХД "Посади квіточку у горщик" (домалювати) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано" |
||
Д/г «Що є у квітки?» Д/г «Відгадай, яка квітка» Сюжетно-рольова гра "Магазин квітів" |
1. Мовленнєвий розвиток "Сад на підвіконні" (86, ігрові заняття)
2. Аплікація "Горщик для квіточки "
|
Піший перехід до магазину квітів Р/г "Хто вийшов", Р/г "Не замочи ніг", Р/г "Діти в лісі", Р/г "Влуч у коло"
|
||
Д/г «Знайди квітку, яку я назву» Д/г «Склади квітку»
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Чарівний світ квітів" (216,орг.пізн. д-ті) II пол.дня Малювання "Ваза для квітів" (157.усі 1) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай м'яч"
|
||
Д/г "Що зайве" Д/г "Корисно - шкідливо""
|
Музичне (за планом муз. кер.)
Бесіда "Хто із загартуванням дружить, ніколи не тужить" (180, валеол.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "У лісочку на горбочку", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за фіалкою; - за синичкою; - за деревами вкритими снігом |
Розгляд альбому "Кімнатні рослини" |
- протирання пилу на меблях; - підгодовування птахів; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "На що схоже?" М/в "Квітка яка?"
|
Спостереження: - за ґрунтом у горщиках з квітами; - за птахами; - за вечірнім небом |
Розвага (театрал. д-сть) "Небезпечний подарунок"
|
- складання іграшок після гри; - розчищення доріжок від снігу; - годування рибок |
М/в "Назви інакше" М/в "Який, яка, яке?" |
Спостереження: - за пеларгонією; - за явищами природи; - за квіткою пеларгонії |
Виготовлення книжки-саморобки «Кімнатні квіти» |
- розкладання матеріалів до заняття; - складання одягу в шафах; - складання іграшок у куточках
|
М/в "Додай слівце" М/в "Скажи навпаки" |
Спостереження: - за небом; - за синичками; - за вітром
|
Робота над змістом вірша О.Пархомен-ко "Мої квіти" (папка) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
Бесіда "Навіщо нам потрібні квіти" М/в "Опиши квіточку" М/в "Назви лагідно" |
Спостереження: - за снігом; - за бурульками; - за фікусом
|
Вправа-пантоміма "Я - чарівна квіточка"
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання одягу в шафах; - миття іграшок
|
М/в "Зимові слова" (103, ОП) М/в "Скажи чий?" |
Місяць: Січень
Тема тижня: "Продукти харчування"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Доріжка" Д/г "Великий-маленький" Д/г "Назви професію"
|
1.Ознайомлення з соціумом "Хліб усьому голова" (90, довк.)
II пол.дня Валеологія "Навіщо людині їжа" (85, уроки здор.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Миші і кіт" Р/г "Хто далі кине сніжку" Р/г "Не наступи" |
||
Д/г "Знайди стільки ж" Д/г "Чого не вистачає?"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Порівняння предметів за ко-льором і формою. Просторові відношення: над, під, вище, нижче"(48) II пол.дня СХД "Горщик для каші" (15, альб. з апл.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Біжіть до прапорця" Р/г "Горобчики і кіт" Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Знайди свою пару" |
||
Д/г "Зваримо борщ" Д/г "Що змінилося?" Сюжетно-рольова гра "Продуктовий магазин" |
1.Мовленнєвий розвиток "Зваримо борщик" (160, Усі мол.)
2.Ліплення "Варенички"
|
Піший перехід до продуктового магазину Р/г "Знайди свій будинок" Р/г "З купини на купину" Р/г "Біжіть до мене" Р/г "Передай рукавичку" |
||
Д/г "Відгадай за описом" Д/г "Не помились" (117, ОП)
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "І м'ясце, і молочко" (95. одяг)
II пол.дня Малювання "Глечик для молока" |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Миші і кіт" Р/г "Хто далі кине сніжку" Р/г "Не наступи"
|
||
Д/г "Корисне - шкідливе" (117, ОП) Д/г "Що зайве?"
|
Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Про Іринку-Господиньку" (110, Сухар) Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Соц.-мор. розвиток Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Борщ зі скибкою свіжого хліба" (192) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Біжіть до прапорця" Р/г "Горобчики і кіт" Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Знайди свою пару"
|
тиждень V
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за кімнатними рослинами; - за берізкою; - за вітром |
Розгляд ілюстрацій хлібно-булочних виробів
Заучування потішки «Печу, печу хлібчик»
|
- протирання пилу на підвіконні; - складання спортивної форми; - поливання кімнатних рослин |
М/в "Назви лагідно" М/в "Закінчи речення"
|
Спостереження: - за деревами на ігровому майданчику; - за птахами; - за снігом
|
Розвага (виховат.) "Ми любимо казки" або муз."Білі фантазії"
|
- розставити серветниці до сніданку; - складання одягу після прогулянки; - годування рибок |
М/в "Заміни іншим словом" М/в "Назви кашу" (115, ОП) |
Спостереження: - за одягом перехожих; - за ялинкою; - за вечірнім небом
|
Вправа-пантоміма "Кипи борщику" (128, навч.пізн.д-сть) |
- складання іграшок після гри; - самостійне одяган-ня на прогулянку; - догляд за кімнатни-ми рослинами |
М/в "Назви українські страви" М/в "Додай слівце" |
Спостереження: - за працею двірника; - за сніжинками; - за погодою
|
Робота над змістом вірша В.Паронової "Борщ" (140, промінець) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці |
Гра-діалог «Моя улюблена їжа» М/в "Із чим? Із чого?" (116, ОП) М/в "Назви молочні продукти" |
Спостереження: - за зимовими змінами в природі; - хвилинка милування зимовим пейзажем; - за зоряним небом |
Театралізація укр.нар.казки "Колобок"
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - розчищення доріжок від снігу на майданчику; - миття іграшок
|
Роздум «Що корисно для здоров’я» М/в "Який, яка, яке?" М/в "Закінчи речення" |