Перспективне планування середній дошкільний вік

Про матеріал
Перспективне планування за програмою "Українське дошкілля" січень місяць для вихователів дитячого садка
Перегляд файлу

Місяць:  Січень

Тема тижня: "Віночок  новорічних  свят "

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    31.12

Новорічне свято

Д/г "Що лежить у мішку"

Д/г "Прикрась ялинку" (104, ОП)

 Б-к/г " Будинок для дідуся Мороза та Снігуроньки "

 

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

Середа    2.01

Будемо співати та колядувати

Д/г "Що зайве" (розмір)

 Д/г "Порахуй сніжинки"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я готується до Різдва"

2.Ліплення

"Мобілі - новорічні іграшки"(24, Яковл.)

 

II пол.дня

СХД "Подарунок для Дідуся Мороза"

 

Піший перехід до ялинки

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Знайди і промовчи"

 

Четвер   3.01

Радісне Різдво

Д/г "Подарунки від Діда Мороза" (104, ОП)

Д/г "Буває - не буває" (103, ОП)

 

 

II пол.дня

Малювання

 "Чарівні візерунки"

(30, Ланіна 2)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

 

П'ятниця   4.01

 

У Святвечір

Д/г "Чого не вистачає?"

Д/г "Частини доби"

 

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

          

 

 

 

 

 

            тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за деревами на ігровому майданчику;

- за погодою;

- за вітром

Бесіда «Веселе свято – Новий рік»

 

 Розгляд ілюстрацій "Святкування Нового Року"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Добрий Дід Мороз"(109, ОП)

М/в "Заміни іншим словом"

Спостереження:

- за працею двірника;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

ПДД «Чому в ожеледицю лід посипають сіллю»

 

Розучування колядок «Коляд, коляда»

 

 

 

- складання іграшок після гри;

- самостійне одяган-ня на прогулянку;

- догляд за         кім-натними рослинами

М/в "Опиши ялинку"

М/в  "Добери слово"(105, ОП)

Спостереження:

- за зимовими змінами в природі;

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за зоряним небом

 

Розгляд ілюстрації "На Різдво"

Слухання вірша М.Підігрянки Різдвяна зірка" (198, Усі)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

М/в  "Назви різдвяні страви"

М/в "Скажи навпаки"

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

 

Обговорення вірша К.Перелісної "Коля-да" (142, усі 1)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок від снігу на майданчику;

- миття іграшок

М/в " Доповни речення "

М/в " Скажи лагідно"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Зимові розваги"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Вівторок 8.01

Люблять взимку гратись діти

Д/г "Що буває взимку?"

Д/г "Зима - добре, зима - погано"

(106. ОП)

 

 

 

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

СХД "Сніговик" (з ватних дисків)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Влучи в ціль"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Знайди свій колір"

Н/г "Баба Віхола"

Середа    9.01

Зліпимо бабу снігову

Д/г  "Грайливий сніговичок"

Д/г  "Один - багато"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

1.Мовленнєвий розвиток "Сніговий колобок" (126,усі 2)

 

2. Аплікація

"Снігова баба"(4, Ланіна 2; 8, Яковл.ч.1; 23, апл.)

 

 

Піший перехід до спортивного майданчику

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Діти і вовк"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Не наступи"

Четвер  10.01

Добре на санчатах мчати

Д/г "Що зайве?"

 Д/г "Зимові розваги" (109, ОП)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Зимонька - пора весела" (104,Сухар)

 

II пол.дня

Малювання

 "Сніговик" (46, альб.№2; 178, усі 2) або "Зимовий пейзаж" (10, Ланіна 2)

 

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Бережись - замо-рожу" (185, пл.з.)

Р/г "Горобчики"

 

 

П'ятниця   11.01

 

Щедрик, щедрик, щедрівочка

Д/г "Чарівний мішечок"

Д/г  "Скільки?"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Зимові розваги" (27, ч1)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

Народознавство "Обряди, традиції святкування Нового року" (77, дод.)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Влучи в ціль"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Знайди свій колір"

Н/г "Баба Віхола"

          

 

  

тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за сніжинками;

- за птахами;

- за зимовим небом

 

Бесіда «За що ми любимо зиму?»

Розвага (виховательська)

"Зима-чарівниця до нас завітала"

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- поливання кімнатних рослин

 

М/в "Зимові слова" (103. ОП)

М/в "Скажи лагідно"

Спостереження:

- за снігом;

- за горобиною;

- за місяцем і зорями

 

Робота над змістом вірша Г.Бойка "Гра в сніжки" (113, ОП)

- складання іграшок після гри;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Доповни речення"

М/в "Заміни іншим словом"

Спостереження:

- за інеєм;

- за грою дітей на санчатах;

- за візерунками на вікнах

Моделювання «Саночки-санчата» (лічильні палички)

- розставляння серветниць до сніданку;

- складання будівельного матеріалу;

- годування рибок

 

М/в "Опиши зиму"

М/в  "Розкажи про зимові свята"

Спостереження:

- за зимовими явищами;

- за поведінкою птахів;

- за вітром

ПДД «Лід твердий-слизький»

 

Гра-імітація "Зимова прогуля-нка"  (103. ОП)

 

Вивчення щедрівок

 

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- сервірування столів до обіду;

- складання книг в бібліотечці

М/в  "Скажи чий?"

М/в "Скажи навпаки"

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Пізнай  себе"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    14.01

Будова тіла

Б-к/г «Ліжко для відпочинку»

Д/г «Моя зовнішність»

Д/г «Відгадай, що це?»

1.Ознайомлення з соціумом

"Я сам" (11, довк.; 18, ч.1)

 

II пол.дня

Я сам "Моє тіло" (9, ур. зд.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

Вівторок 15.01

Хто, хто в ротику живе

 Д/г «Корисне-шкідливе»

Д/г «Що для чого потрібно»

1. Логіко-математичний розвиток

"Число і цифра 4. Просторові відношення: праворуч, ліворуч, попереду, за." (44)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

СХД  "Намисто для сестрички" (60, констр.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

Середа    16.01

Мої очі, оченята

Д/г «Впізнай на дотик»

Д/г «Якого кольору очі?»

Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

1.Мовленнєвий розвиток " До люстерка підійшли - і себе ми там знайшли" (58, компл.)

 

2.Ліплення "Окуляри"

 

Піший перехід на шкільне подвір'я

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Знайди і промовчи"

 

Четвер   17.01

Я хлопчик, я дівчинка

Д/г «Ми схожі-ми різні»

Д/г «Розкажи мені про себе»

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Я - хлопчик, я - дівчинка" (папка)

II пол.дня

Малювання "Теплі рукавички для дітей"  (48. альб. №2)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

П'ятниця  18.01

 

Подорож до країни "Я"

Д/г «Що зайве?»

Д/г «Хто що чує?»

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

Подорож до країни "Я" (папка)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Соц.-моральний розвиток

"Кожна людина неповторна"

(46, соц-мор.роз.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

             тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за ялинкою;

- за одягом перехожих;

- за вечірнім небом

Розгляд ілюстрації «Частини тіла»

 Обговорення віршів про частини тіла (130. ОП)

- догляд за кімнатними рослинами;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- годування рибок

Роздум «Чому я росту?»

М/в «Який я?»

М/в «Заміни іншим словом »

Спостереження:

- за кущами;

- за птахами біля годівнички;

- за вітром

ПДД «Коли швид-ше розтане лід»

Розвага (фізична)

"Ялиночку вітаємо!"

 

Вивчення вірша В.Ладижця «Хитрий зуб» (151, ОП)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок на майданчику;

- миття іграшок

М/в «Скажи навпаки»

М/в «Впізнай за описом»

 

Спостереження:

- за працею двірника;

- за станом неба;

- за явищами природи

 

Відгадування загадок «Що є в людини?» (з використанням ілюстрацій)

 

Гра-імітація «Як у наших, у малят»

- протирання пилу на дитячих меблях;

- підгодовування птахів;

- складання книг в бібліотечці

Бесіда «Яке значе-ння мають очі»

М/в «Добери слово»

(підбір однокор. слів )

М/в «Плещемо в долоні»

 

Спостереження:

- за погодою;

- за вітром;

- змінами в природі

Бесіда "Ми - схожі, ми - різні"

Пантоміма «Дівчатка-хлопчики»

- розставляння серветниць до сніданку;

- складання будівельного матеріалу;

- підставляння стільчиків до столів

М/в «Добери ім'я на заданий звук» (158, ОП)

М/в «Компліменти» (156, ОП)

 

Спостереження:

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за дітьми іншої групи;

- за станом неба

Розгляд ілюстрації «Водохреща»

 

- складання іграшок після гри;

- складання речей в шафах;

- миття стільчиків

М/в "Назви всіх ласкаво" (158, ОП)

М/в "Скажи чий?"

 

 

 

 

Місяць:  Січень

Тема тижня: "Кімнатні рослини"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    21.01

Квіти на підвіконні

Б-к/г"Поличка для квітів" (328, Усі)

Д/г «Склади рослину»

Д/г «Один, багато»

1. Ознайомлення з соціумом

"Кімнатні рослини" (58. ч.1)

II пол.дня

 

ПДР "Коли на дорозі слизько" (50)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай м'яч"

Вівторок  22.01

Доглянемо за квітами

Д/г «Доглянемо квіти»

Д/г «Який настрій у квітки?»

1. Логіко-математичний розвиток

"Квадрат. Порівняння форм пред-метів. Порівняння множин." (46)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Посади квіточку у горщик" (домалювати)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "У лісочку на горбочку",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

Середа    23.01

З чого складається квітка

Д/г «Що є у квітки?»

Д/г «Відгадай, яка квітка»

Сюжетно-рольова гра "Магазин квітів"

1. Мовленнєвий розвиток

 "Сад на підвіконні" (86, ігрові заняття)

 

2.  Аплікація 

"Горщик для квіточки "

 

Піший перехід до магазину квітів

Р/г "Хто вийшов",

Р/г "Не замочи ніг",

Р/г "Діти в лісі",

Р/г "Влуч у коло"

 

Четвер  24.01

Чарівний світ квітів

Д/г «Знайди квітку, яку я назву»

Д/г «Склади квітку»

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Чарівний світ квітів" (216,орг.пізн. д-ті)

II пол.дня

Малювання "Ваза для квітів" (157.усі 1)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай м'яч"

 

П'ятниця  25.01 

 

День здоров'я " Щоб зими нам не боятись, будем добре

гартуватись "

Д/г "Що зайве"

Д/г  "Корисно - шкідливо""

 

Музичне (за планом муз. кер.)

 

Бесіда "Хто із загартуванням дружить, ніколи не тужить" (180, валеол.)

 

 

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "У лісочку на горбочку",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

 

          

   тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за фіалкою;

- за синичкою;

- за деревами вкритими снігом

 Розгляд альбому "Кімнатні рослини"

- протирання пилу на меблях;

- підгодовування птахів;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "На що схоже?"

М/в "Квітка яка?"

 

Спостереження:

- за ґрунтом у горщиках з квітами;

- за птахами;

- за вечірнім небом

Розвага

 (театрал. д-сть)

"Небезпечний подарунок"

 

 

- складання іграшок після гри;

- розчищення доріжок від снігу;

- годування рибок

М/в "Назви інакше"

М/в "Який, яка, яке?"

Спостереження:

- за пеларгонією;

- за явищами природи;

- за квіткою пеларгонії

Виготовлення книжки-саморобки «Кімнатні квіти»

- розкладання матеріалів до заняття;

- складання одягу в шафах;

- складання іграшок у куточках

 

М/в "Додай слівце"

М/в  "Скажи навпаки"

Спостереження:

- за небом;

- за синичками;

- за вітром

 

Робота над змістом вірша О.Пархомен-ко "Мої квіти" (папка)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

Бесіда "Навіщо нам потрібні квіти"

М/в  "Опиши квіточку"

М/в "Назви лагідно"

Спостереження:

- за снігом;

- за бурульками;

- за фікусом

 

 

Вправа-пантоміма "Я - чарівна квіточка"

 

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- складання одягу в шафах;

- миття іграшок

 

М/в "Зимові слова" (103, ОП)

М/в "Скажи чий?"

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Продукти харчування"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    28.01

Хліб –усьому голова

Б-к/г "Доріжка"

Д/г "Великий-маленький"

Д/г "Назви професію" 

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Хліб усьому голова" (90, довк.)

 

II пол.дня

Валеологія

 "Навіщо людині їжа"

 (85, уроки здор.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Миші і кіт"

Р/г "Хто далі кине сніжку"

Р/г "Не наступи"

Вівторок  29.01

Каша добра страва наша

Д/г "Знайди стільки ж"

Д/г "Чого не вистачає?"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Порівняння предметів за ко-льором і формою. Просторові відношення: над, під, вище, нижче"(48)

II пол.дня

СХД "Горщик для каші"

(15, альб. з апл.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Біжіть до прапорця"

Р/г "Горобчики і кіт"

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Знайди свою пару"

Середа    30.01

Українські страви

Д/г  "Зваримо борщ"

Д/г  "Що змінилося?"

Сюжетно-рольова гра "Продуктовий магазин"

1.Мовленнєвий розвиток "Зваримо борщик" (160, Усі мол.)

 

2.Ліплення

 "Варенички"

 

Піший перехід до продуктового магазину

Р/г "Знайди свій будинок"

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Біжіть до мене"

Р/г "Передай рукавичку"

Четвер   31.01

Молочні продукти

Д/г "Відгадай за описом"

 Д/г "Не помились" (117, ОП)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

 "І м'ясце, і молочко" (95. одяг)

 

II пол.дня

Малювання

"Глечик для молока"

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Миші і кіт"

Р/г "Хто далі кине сніжку"

Р/г "Не наступи"

 

П'ятниця   1.02

 

Корисна та шкідлива їжа

Д/г "Корисне - шкідливе" (117, ОП)

Д/г  "Що зайве?"

 

Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Про Іринку-Господиньку" (110, Сухар)

Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Соц.-мор. розвиток

Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Борщ зі скибкою свіжого хліба" (192)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Біжіть до прапорця"

Р/г "Горобчики і кіт"

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Знайди свою пару"

 

           

тиждень V

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за кімнатними рослинами;

- за берізкою;

- за вітром

 Розгляд ілюстрацій хлібно-булочних виробів

 

Заучування потішки «Печу, печу хлібчик»

 

- протирання пилу на підвіконні;

- складання спортивної форми;

- поливання кімнатних рослин

М/в "Назви лагідно"

М/в "Закінчи речення"

 

Спостереження:

- за деревами на ігровому майданчику;

- за птахами;

- за снігом

 

Розвага (виховат.)

"Ми любимо казки"

або муз."Білі фантазії"

 

- розставити серветниці до сніданку;

- складання одягу після прогулянки;

- годування рибок

М/в "Заміни іншим словом"

М/в "Назви кашу"

(115, ОП)

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

 

Вправа-пантоміма "Кипи борщику" (128, навч.пізн.д-сть)

- складання іграшок після гри;

- самостійне одяган-ня на прогулянку;

- догляд за  кімнатни-ми рослинами

М/в "Назви українські страви"

М/в  "Додай слівце"

Спостереження:

- за працею двірника;

- за сніжинками;

- за погодою

 

Робота над змістом вірша В.Паронової "Борщ" (140, промінець)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

Гра-діалог «Моя улюблена їжа»

М/в  "Із чим? Із чого?" (116, ОП)

М/в "Назви молочні продукти"

Спостереження:

- за зимовими змінами в природі;

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за зоряним небом

Театралізація укр.нар.казки "Колобок"

 

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок від снігу на майданчику;

- миття іграшок

 

 Роздум  «Що корисно для здоров’я»

М/в "Який, яка, яке?"

М/в "Закінчи речення"

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку