Перспективне планування середній дошкільний вік

Про матеріал
Перспективне планування за програмою "Українське дошкілля" січень місяць для вихователів дитячого садка
Перегляд файлу

Місяць:  Січень

Тема тижня: "Віночок  новорічних  свят "

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    31.12

Новорічне свято

Д/г "Що лежить у мішку"

Д/г "Прикрась ялинку" (104, ОП)

 Б-к/г " Будинок для дідуся Мороза та Снігуроньки "

 

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

Середа    2.01

Будемо співати та колядувати

Д/г "Що зайве" (розмір)

 Д/г "Порахуй сніжинки"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я готується до Різдва"

2.Ліплення

"Мобілі - новорічні іграшки"(24, Яковл.)

 

II пол.дня

СХД "Подарунок для Дідуся Мороза"

 

Піший перехід до ялинки

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Знайди і промовчи"

 

Четвер   3.01

Радісне Різдво

Д/г "Подарунки від Діда Мороза" (104, ОП)

Д/г "Буває - не буває" (103, ОП)

 

 

II пол.дня

Малювання

 "Чарівні візерунки"

(30, Ланіна 2)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

 

П'ятниця   4.01

 

У Святвечір

Д/г "Чого не вистачає?"

Д/г "Частини доби"

 

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

          

 

 

 

 

 

            тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за деревами на ігровому майданчику;

- за погодою;

- за вітром

Бесіда «Веселе свято – Новий рік»

 

 Розгляд ілюстрацій "Святкування Нового Року"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Добрий Дід Мороз"(109, ОП)

М/в "Заміни іншим словом"

Спостереження:

- за працею двірника;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

ПДД «Чому в ожеледицю лід посипають сіллю»

 

Розучування колядок «Коляд, коляда»

 

 

 

- складання іграшок після гри;

- самостійне одяган-ня на прогулянку;

- догляд за         кім-натними рослинами

М/в "Опиши ялинку"

М/в  "Добери слово"(105, ОП)

Спостереження:

- за зимовими змінами в природі;

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за зоряним небом

 

Розгляд ілюстрації "На Різдво"

Слухання вірша М.Підігрянки Різдвяна зірка" (198, Усі)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

М/в  "Назви різдвяні страви"

М/в "Скажи навпаки"

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

 

Обговорення вірша К.Перелісної "Коля-да" (142, усі 1)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок від снігу на майданчику;

- миття іграшок

М/в " Доповни речення "

М/в " Скажи лагідно"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Зимові розваги"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Вівторок 8.01

Люблять взимку гратись діти

Д/г "Що буває взимку?"

Д/г "Зима - добре, зима - погано"

(106. ОП)

 

 

 

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

СХД "Сніговик" (з ватних дисків)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Влучи в ціль"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Знайди свій колір"

Н/г "Баба Віхола"

Середа    9.01

Зліпимо бабу снігову

Д/г  "Грайливий сніговичок"

Д/г  "Один - багато"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

1.Мовленнєвий розвиток "Сніговий колобок" (126,усі 2)

 

2. Аплікація

"Снігова баба"(4, Ланіна 2; 8, Яковл.ч.1; 23, апл.)

 

 

Піший перехід до спортивного майданчику

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Діти і вовк"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Не наступи"

Четвер  10.01

Добре на санчатах мчати

Д/г "Що зайве?"

 Д/г "Зимові розваги" (109, ОП)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Зимонька - пора весела" (104,Сухар)

 

II пол.дня

Малювання

 "Сніговик" (46, альб.№2; 178, усі 2) або "Зимовий пейзаж" (10, Ланіна 2)

 

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Бережись - замо-рожу" (185, пл.з.)

Р/г "Горобчики"

 

 

П'ятниця   11.01

 

Щедрик, щедрик, щедрівочка

Д/г "Чарівний мішечок"

Д/г  "Скільки?"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Зимові розваги" (27, ч1)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

Народознавство "Обряди, традиції святкування Нового року" (77, дод.)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Влучи в ціль"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Знайди свій колір"

Н/г "Баба Віхола"

          

 

  

тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за сніжинками;

- за птахами;

- за зимовим небом

 

Бесіда «За що ми любимо зиму?»

Розвага (виховательська)

"Зима-чарівниця до нас завітала"

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- поливання кімнатних рослин

 

М/в "Зимові слова" (103. ОП)

М/в "Скажи лагідно"

Спостереження:

- за снігом;

- за горобиною;

- за місяцем і зорями

 

Робота над змістом вірша Г.Бойка "Гра в сніжки" (113, ОП)

- складання іграшок після гри;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Доповни речення"

М/в "Заміни іншим словом"

Спостереження:

- за інеєм;

- за грою дітей на санчатах;

- за візерунками на вікнах

Моделювання «Саночки-санчата» (лічильні палички)

- розставляння серветниць до сніданку;

- складання будівельного матеріалу;

- годування рибок

 

М/в "Опиши зиму"

М/в  "Розкажи про зимові свята"

Спостереження:

- за зимовими явищами;

- за поведінкою птахів;

- за вітром

ПДД «Лід твердий-слизький»

 

Гра-імітація "Зимова прогуля-нка"  (103. ОП)

 

Вивчення щедрівок

 

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- сервірування столів до обіду;

- складання книг в бібліотечці

М/в  "Скажи чий?"

М/в "Скажи навпаки"

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Пізнай  себе"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    14.01

Будова тіла

Б-к/г «Ліжко для відпочинку»

Д/г «Моя зовнішність»

Д/г «Відгадай, що це?»

1.Ознайомлення з соціумом

"Я сам" (11, довк.; 18, ч.1)

 

II пол.дня

Я сам "Моє тіло" (9, ур. зд.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

Вівторок 15.01

Хто, хто в ротику живе

 Д/г «Корисне-шкідливе»

Д/г «Що для чого потрібно»

1. Логіко-математичний розвиток

"Число і цифра 4. Просторові відношення: праворуч, ліворуч, попереду, за." (44)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

СХД  "Намисто для сестрички" (60, констр.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

Середа    16.01

Мої очі, оченята

Д/г «Впізнай на дотик»

Д/г «Якого кольору очі?»

Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

1.Мовленнєвий розвиток " До люстерка підійшли - і себе ми там знайшли" (58, компл.)

 

2.Ліплення "Окуляри"

 

Піший перехід на шкільне подвір'я

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Знайди і промовчи"

 

Четвер   17.01

Я хлопчик, я дівчинка

Д/г «Ми схожі-ми різні»

Д/г «Розкажи мені про себе»

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Я - хлопчик, я - дівчинка" (папка)

II пол.дня

Малювання "Теплі рукавички для дітей"  (48. альб. №2)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

П'ятниця  18.01

 

Подорож до країни "Я"

Д/г «Що зайве?»

Д/г «Хто що чує?»

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

Подорож до країни "Я" (папка)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Соц.-моральний розвиток

"Кожна людина неповторна"

(46, соц-мор.роз.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

             тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за ялинкою;

- за одягом перехожих;

- за вечірнім небом

Розгляд ілюстрації «Частини тіла»

 Обговорення віршів про частини тіла (130. ОП)

- догляд за кімнатними рослинами;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- годування рибок

Роздум «Чому я росту?»

М/в «Який я?»

М/в «Заміни іншим словом »

Спостереження:

- за кущами;

- за птахами біля годівнички;

- за вітром

ПДД «Коли швид-ше розтане лід»

Розвага (фізична)

"Ялиночку вітаємо!"

 

Вивчення вірша В.Ладижця «Хитрий зуб» (151, ОП)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок на майданчику;

- миття іграшок

М/в «Скажи навпаки»

М/в «Впізнай за описом»

 

Спостереження:

- за працею двірника;

- за станом неба;

- за явищами природи

 

Відгадування загадок «Що є в людини?» (з використанням ілюстрацій)

 

Гра-імітація «Як у наших, у малят»

- протирання пилу на дитячих меблях;

- підгодовування птахів;

- складання книг в бібліотечці

Бесіда «Яке значе-ння мають очі»

М/в «Добери слово»

(підбір однокор. слів )

М/в «Плещемо в долоні»

 

Спостереження:

- за погодою;

- за вітром;

- змінами в природі

Бесіда "Ми - схожі, ми - різні"

Пантоміма «Дівчатка-хлопчики»

- розставляння серветниць до сніданку;

- складання будівельного матеріалу;

- підставляння стільчиків до столів

М/в «Добери ім'я на заданий звук» (158, ОП)

М/в «Компліменти» (156, ОП)

 

Спостереження:

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за дітьми іншої групи;

- за станом неба

Розгляд ілюстрації «Водохреща»

 

- складання іграшок після гри;

- складання речей в шафах;

- миття стільчиків

М/в "Назви всіх ласкаво" (158, ОП)

М/в "Скажи чий?"

 

 

 

 

Місяць:  Січень

Тема тижня: "Кімнатні рослини"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    21.01

Квіти на підвіконні

Б-к/г"Поличка для квітів" (328, Усі)

Д/г «Склади рослину»

Д/г «Один, багато»

1. Ознайомлення з соціумом

"Кімнатні рослини" (58. ч.1)

II пол.дня

 

ПДР "Коли на дорозі слизько" (50)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай м'яч"

Вівторок  22.01

Доглянемо за квітами

Д/г «Доглянемо квіти»

Д/г «Який настрій у квітки?»

1. Логіко-математичний розвиток

"Квадрат. Порівняння форм пред-метів. Порівняння множин." (46)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Посади квіточку у горщик" (домалювати)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "У лісочку на горбочку",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

Середа    23.01

З чого складається квітка

Д/г «Що є у квітки?»

Д/г «Відгадай, яка квітка»

Сюжетно-рольова гра "Магазин квітів"

1. Мовленнєвий розвиток

 "Сад на підвіконні" (86, ігрові заняття)

 

2.  Аплікація 

"Горщик для квіточки "

 

Піший перехід до магазину квітів

Р/г "Хто вийшов",

Р/г "Не замочи ніг",

Р/г "Діти в лісі",

Р/г "Влуч у коло"

 

Четвер  24.01

Чарівний світ квітів

Д/г «Знайди квітку, яку я назву»

Д/г «Склади квітку»

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Чарівний світ квітів" (216,орг.пізн. д-ті)

II пол.дня

Малювання "Ваза для квітів" (157.усі 1)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай м'яч"

 

П'ятниця  25.01 

 

День здоров'я " Щоб зими нам не боятись, будем добре

гартуватись "

Д/г "Що зайве"

Д/г  "Корисно - шкідливо""

 

Музичне (за планом муз. кер.)

 

Бесіда "Хто із загартуванням дружить, ніколи не тужить" (180, валеол.)

 

 

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "У лісочку на горбочку",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

 

          

   тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за фіалкою;

- за синичкою;

- за деревами вкритими снігом

 Розгляд альбому "Кімнатні рослини"

- протирання пилу на меблях;

- підгодовування птахів;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "На що схоже?"

М/в "Квітка яка?"

 

Спостереження:

- за ґрунтом у горщиках з квітами;

- за птахами;

- за вечірнім небом

Розвага

 (театрал. д-сть)

"Небезпечний подарунок"

 

 

- складання іграшок після гри;

- розчищення доріжок від снігу;

- годування рибок

М/в "Назви інакше"

М/в "Який, яка, яке?"

Спостереження:

- за пеларгонією;

- за явищами природи;

- за квіткою пеларгонії

Виготовлення книжки-саморобки «Кімнатні квіти»

- розкладання матеріалів до заняття;

- складання одягу в шафах;

- складання іграшок у куточках

 

М/в "Додай слівце"

М/в  "Скажи навпаки"

Спостереження:

- за небом;

- за синичками;

- за вітром

 

Робота над змістом вірша О.Пархомен-ко "Мої квіти" (папка)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

Бесіда "Навіщо нам потрібні квіти"

М/в  "Опиши квіточку"

М/в "Назви лагідно"

Спостереження:

- за снігом;

- за бурульками;

- за фікусом

 

 

Вправа-пантоміма "Я - чарівна квіточка"

 

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- складання одягу в шафах;

- миття іграшок

 

М/в "Зимові слова" (103, ОП)

М/в "Скажи чий?"

 

 

 

Місяць: Січень

Тема тижня: "Продукти харчування"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    28.01

Хліб –усьому голова

Б-к/г "Доріжка"

Д/г "Великий-маленький"

Д/г "Назви професію" 

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Хліб усьому голова" (90, довк.)

 

II пол.дня

Валеологія

 "Навіщо людині їжа"

 (85, уроки здор.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Миші і кіт"

Р/г "Хто далі кине сніжку"

Р/г "Не наступи"

Вівторок  29.01

Каша добра страва наша

Д/г "Знайди стільки ж"

Д/г "Чого не вистачає?"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Порівняння предметів за ко-льором і формою. Просторові відношення: над, під, вище, нижче"(48)

II пол.дня

СХД "Горщик для каші"

(15, альб. з апл.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Біжіть до прапорця"

Р/г "Горобчики і кіт"

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Знайди свою пару"

Середа    30.01

Українські страви

Д/г  "Зваримо борщ"

Д/г  "Що змінилося?"

Сюжетно-рольова гра "Продуктовий магазин"

1.Мовленнєвий розвиток "Зваримо борщик" (160, Усі мол.)

 

2.Ліплення

 "Варенички"

 

Піший перехід до продуктового магазину

Р/г "Знайди свій будинок"

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Біжіть до мене"

Р/г "Передай рукавичку"

Четвер   31.01

Молочні продукти

Д/г "Відгадай за описом"

 Д/г "Не помились" (117, ОП)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

 "І м'ясце, і молочко" (95. одяг)

 

II пол.дня

Малювання

"Глечик для молока"

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Миші і кіт"

Р/г "Хто далі кине сніжку"

Р/г "Не наступи"

 

П'ятниця   1.02

 

Корисна та шкідлива їжа

Д/г "Корисне - шкідливе" (117, ОП)

Д/г  "Що зайве?"

 

Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Про Іринку-Господиньку" (110, Сухар)

Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Соц.-мор. розвиток

Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Борщ зі скибкою свіжого хліба" (192)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Біжіть до прапорця"

Р/г "Горобчики і кіт"

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Знайди свою пару"

 

           

тиждень V

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за кімнатними рослинами;

- за берізкою;

- за вітром

 Розгляд ілюстрацій хлібно-булочних виробів

 

Заучування потішки «Печу, печу хлібчик»

 

- протирання пилу на підвіконні;

- складання спортивної форми;

- поливання кімнатних рослин

М/в "Назви лагідно"

М/в "Закінчи речення"

 

Спостереження:

- за деревами на ігровому майданчику;

- за птахами;

- за снігом

 

Розвага (виховат.)

"Ми любимо казки"

або муз."Білі фантазії"

 

- розставити серветниці до сніданку;

- складання одягу після прогулянки;

- годування рибок

М/в "Заміни іншим словом"

М/в "Назви кашу"

(115, ОП)

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за ялинкою;

- за вечірнім небом

 

Вправа-пантоміма "Кипи борщику" (128, навч.пізн.д-сть)

- складання іграшок після гри;

- самостійне одяган-ня на прогулянку;

- догляд за  кімнатни-ми рослинами

М/в "Назви українські страви"

М/в  "Додай слівце"

Спостереження:

- за працею двірника;

- за сніжинками;

- за погодою

 

Робота над змістом вірша В.Паронової "Борщ" (140, промінець)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

Гра-діалог «Моя улюблена їжа»

М/в  "Із чим? Із чого?" (116, ОП)

М/в "Назви молочні продукти"

Спостереження:

- за зимовими змінами в природі;

- хвилинка милування зимовим пейзажем;

- за зоряним небом

Театралізація укр.нар.казки "Колобок"

 

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок від снігу на майданчику;

- миття іграшок

 

 Роздум  «Що корисно для здоров’я»

М/в "Який, яка, яке?"

М/в "Закінчи речення"

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрієнко Вікторія
    Добрий день! Чи маєте план на вересень, жовтень?
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
929
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку