Перспективний план із здібними та обдарованими дітьми, як активізація діяльності кожного обдарованого учня в процесі навчання та розвиток творчої активності.
Перспективний план роботи на 201_-201_ н.р.
із здібними та обдарованими дітьми
з української мови і літератури та англійської мови
вчитель Карпушкіна Віта Василівна
№ п/п |
П.І.П учня |
Клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№п.п. |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Надання консультацій з предмета, індивідуальні заняття із здібними та обдарованими учнями |
Протягом року |
2. |
Додаткові творчі завдання з предметів; консультації щодо створення творчих проектів |
Протягом року |
3. |
Організація самоосвітньої діяльності, а також залучення до використання комп’ютера (інтернету), додаткової літератури, довідників з граматики, словників і т.д. |
Протягом року |
4. |
Залучення до участі у творчих конкурсах з української мови та літератури, англійської мови. |
Протягом року |
5. |
Залучення до активної участі у роботі МАН |
Протягом року |
6. |
Працювати над розвитком навичок аудіювання, говоріння, читання та письма. |
Протягом року |
7. |
Підготовка до олімпіад з української мови та літератури (англійської мови) |
Протягом року |
8. |
Підготовка до конкурсу знавців з української мови імені Петра Яцика |
Вересень-Жовтень |
9. |
Підготовка до участі у всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч» |
Жовтень |
10. |
Залучення до участі у всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» |
Лютий |