План самоосвіти у 2017-2018 навчальному році
вчителя Голуб Тетяни АнатоліївниТема самоосвіти: Підвищення ефективності уроків фізики засобами системно – діяльнісного підходу
Самоосвітня діяльність
вчителя фізики та інформатики
Новоприлуцької СЗОШ І – ІІ ступенів
Голуб Тетяни Анатоліївни
у 2014-2019рр.
Методичної тема району
«Системно – діяльнісний підхід в навчально – виховному процесі як основа реалізації компетентісно – орієнтованої моделі освіти»
Методичної тема школи
«Формування ключових життєвих та навчальних компетентностей учнів засобами системно – діяльнісного підходу
в навчально – виховному процесі».
Власна методична проблема
«Підвищення ефективності уроків фізики засобами системно – діяльнісного підходу»
Перспективний план самоосвіти
на 2014-2019 рік
І. Етап. Діагностичний
1.Аналіз утруднень
2.Постановка проблеми.
3.Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду
І рік роботи над темою 2014 – 2015 навчальний рік.
ІІ. Етап. Прогностичний
1. Визначення мети й завдань роботи над проблемою.
2. Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.
3. Прогнозування результатів. І рік роботи над темою 2014 – 2015 навчальний рік.
ІІІ. Етап. Практичний
1. Впровадження ППД, системи заходів щодо розв’язування проблеми.
2. Формування методичного комплексу.
3. Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.
4. Коригування роботи. ІІ рік роботи над темою 2015 – 2016 навчальний рік.
ІV. Етап. Узагальнюючий
1. Підведення підсумків.
2. Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти.
3. Подання матеріалів. ІІІ рік роботи над темою 2016 – 2017 навчальний рік.
V. Етап. Впроваджувальний
1. Використання особистого досвіду у процесі роботи.
2. Розповсюдження досвіду в ході подальшої педагогічної діяльності
2017 – 2018 навчальний рік.
2018 – 2019 навчальний рік.
План самоосвіти у 2017-2018 навчальному році
вчителя Голуб Тетяни Анатоліївни
Тема самоосвіти: Підвищення ефективності уроків фізики засобами
системно – діяльнісного підходу
І. Вивчення нормативних документів
№ |
Зміст |
Джерела |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Відмітка про виконання |
1 |
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 Сайт МОН України |
Серпень 2017 |
Вивчення змісту |
|
2 |
«Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» |
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-315 від 07 червня 2017 р. Сайт МОН України |
Серпень 2017 |
Вивчення змісту |
|
3 |
Методичні рекомендації щодо викладання фізики у 2017 – 2018 н. р. |
Сайт МОН України |
Серпень 2017 |
Вивчення змісту |
|
4 |
Лист МОН № 1/9-325 від 14 червня 2017 року Сайт МОН України |
Серпень 2017 |
Вивчення змісту |
|
|
5 |
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти |
Наказ МОНСМУ від 30.08.2011 № 996 Сайт МОН України |
Вересень 2017 |
Повторне опрацювання, копіювання змісту в загальній частині, з фізики 7- 9 класи |
|
6 |
Програма «Фізика 9 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ МОНМС України від 06.06.2012р. № 664 |
Вересень 2017 |
Вивчення змісту зі складанням нового календарно-тематичного планування |
|
7 |
Наказ "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти" |
Наказ МОНУ від 21.08.2013 №1222 |
Вересень 2017 |
Вивчення змісту, врахування рекомендацій відповідно до ст.27,28,43,44 Додатку 2 при оцінюванні учнів 5,6,7 класів з інформатики та фізики 7 клас |
|
8 |
Лист "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму” |
Лист МОН України від 17.07.2013 № 1/9-498 |
Жовтень 2017 |
Врахування змісту листа при складанні нових і оновленні діючих посадових інструкцій і інструкцій з фізики, інформатики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Науково-теоретична підготовка (питання дидактики та психології)
№ |
Зміст |
Джерела |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Відмітка про виконання |
1 |
В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, Ю. І. Горобець, І. Ю. Ненашев, О. О. Кірюхіна «Фізика» підручник для 9 класу |
Х. : Вид-во «Ранок», 2015. – 268 с. : іл., фот |
Постійно |
Використання в конспектах уроків |
|
2 |
Розвиток полікультурної компетентності на уроках фізики. |
Інтернет ресурси |
Листопад 2017 |
Використання в конспектах уроків |
|
3 |
О. Федчишин Структурно - логічні схеми і таблиці на уроках фізики в класах гуманітарного профілю
|
Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 9.-С. 16-20. |
Грудень 2017 |
Використання в позашкільних заходах |
|
4 |
О. М. Прокопенко Компетентнісний підхід при вивченні предметів природничо-математчиної підготовки
|
Інтернет ресурси |
Січень 2018 |
Використання в конспектах уроків |
|
5 |
|
Наказ МОН України №1103 від 31.07.2017р.
|
Січень 2018 |
Вивчення змісту |
|
6 |
Наказ МОН № 1112 від 02.08.2017 р.
|
Вересень 2017 |
Вивчення змісту |
|
|
7 |
Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
|
Наказ МОН України № 866 від 19.06.2017р.
|
Жовтень 2017 |
Вивчення змісту |
|
ІІІ. Методика викладання предмету. Робота над темою самоосвіти.
Вивчення ППД
№ |
Зміст |
Джерела |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Відмітка про виконання |
1 |
Про рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 7 - 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році |
Лист МОН №1/9-433 від 29.08.2014 року. Додаток 1 «Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах» загальноосвітніх навчальних закладів
|
Вересень 2017 |
Використання в роботі |
|
2 |
Богданова О.О. «Використання активних форм на уроках фізики»
|
Інтернет ресурси |
Листопад 2017 |
Використання в роботі |
|
3 |
Панченко О., Оката О. Застосування в навчальному процесі активних методів навчання // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2010. - № 1(25) |
Навчальне видання |
Січень 2018 |
Використання в роботі |
|
4 |
Ніколаєва Л. Активні методи навчання для підвищення розумової діяльності майбутніх спеціалістів // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2010 - № 1(25) |
Навчальне видання |
Січень 2018 |
Використання в роботі |
|
5 |
Шеремета П. Дещо про методи навчання // Рідна школа. – 2004 - № 6(893) |
Навчальне видання |
Березень 2018 |
Використання в роботі |
|
6 |
З досвіду роботи |
Богданова Ольга Олексіївна Нові підходи до викладання фізики відповідно до вимог державних стандартів |
2017 - 2018 |
Використання в роботі |
|
7 |
З досвіду роботи |
Бібіков Юрій Михайлович «Формування життєвих компетентностей на уроках фізики»
|
2017 - 2018 |
Використання в роботі |
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
ІV. Практична участь в реалізації проблемної теми школи
Впровадження інновацій
№ |
Зміст |
Джерела |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Відмітка про виконання |
1 |
Підготовка виступів на педагогічних радах, методичних нарадах, засіданнях методоб’єднання вчителів природничо – математичного циклу. |
Інтернет ресурси |
Згідно графіка |
Доповіді, конспекти уроків, методичні розробки |
|
2 |
Виступ на педраді
|
Інтернет ресурси |
Жовтень 2017 |
Доповідь |
|
3 |
Особистісно – діяльнісний підхід у контексті проблеми підготовки майбутніх учителів до формування позитивної мотивації учнів під час навчання |
Інтернет ресурси |
Протягом року |
Використання в роботі |
|
4 |
Взяти участь у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2018» номінація фізика |
|
Протягом року |
Доповіді, конспекти уроків, методичні розробки |
|
5 |
Технології діяльнісного підходу до організації навчання учнів на уроках фізики. |
Інтернет ресурси |
Протягом року |
Використання в роботі |
|
|
Тиждень фізики в школі, участь учнів у Міжнародному фізичному конкурсі «Левеня» |
Інтернет ресурси |
Квітень 2018 |
Розробка матеріалів для проведення тематичного тижня |
|
6 |
|
|
Січень 2018 |
Доповіді, конспекти уроків, методичні розробки |
|
7 |
|
Інтернет ресурси |
Протягом року |
Розробка матеріалів |
|
|
|
|
|
|
|