Підготовка до Державної підсумкової атестації. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу. 9 клас

Про матеріал
Важливо вміти планувати свій час. У процесі планування ми вивчаємо пріорітети, порядок виконання завдань, вчасно виконуємо всі вправи. Для планування часу доцільно використовувати пріорітети та цілі, яких хочеш досягти. Існують певні способи ефективного навчання й підготовки до іспитів, які треба вміти правильно використовувати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Уміння вчитися. Підготовка до Державної підсумкової атестації. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу(9 клас)Підготувала: Ольховська маргарита вікторівна,Вчитель основ здоров’я хл №58

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Обміркуйте й обговоріть ситуацію. Дев’ятикласниця Ангеліна на уроці з основ здоров’я процитувала давньогрецького поета Гесіода, який писав: «Істинно велика та людина, яка опанувала свій час». Її однокласник Ігор сказав, що він не розуміє поета, тому що опанувати час узагалі неможливо. Як ви вважаєте, у якому сенсі людина може опанувати час і чому така людина є великою?

Номер слайду 4

Планування часу. Навіщо нам потрібно планувати свій час? По-перше, план робочого дня, записаний на папері, спростить запам’ятовування і звільнить час для інших справ. По-друге, якщо ми спланували свій день, то в нас з’являється вільний час, оскільки ми його раціонально використовуємо. Кожна хвилина, витрачена на планування, економить десять хвилин роботи. Важливо вміти планувати свій час. У процесі планування ми вивчаємо пріорітети, порядок виконання завдань, вчасно виконуємо всі вправи. Для планування часу доцільно використовувати пріорітети та цілі, яких хочеш досягти.

Номер слайду 5

Раціонально плануйте свій час. Матриця ейзенхауера

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Якщо ви вже вмієте планувати свій день, то зможете спланувати свій тиждень у календарі планування. Після цього можна переходити до планування місяця. Пріоритет (від латин. рrior — перший) — це поняття, що визначає важливість, першість. Наприклад, пріоритет дій установлює порядок їх виконання в часі. Якщо людина не визначила пріоритету, то вона може розпочати з другорядних справ, а наприкінці дня побачить, що важливі справи залишилися невиконаними. Або людина робить те, що можна було перенести й на завтра, і не виконує те, що обов’язково повинна була виконати саме цього дня. Тому важливо планувати наступний день і визначати пріоритет дій.

Номер слайду 8

Як організувати підготовку до іспитів

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Техніка помодоро. Техніка помодоро — це система управління часом, яка покращить вашу концентрацію та продуктивність. Це спонукає вас працювати в межах часу, який у вас є, а не боротися з ним. Ви закінчуватимете кожен день із відчуттям виконаного завдання, працюючи лише 25-хвилинними блоками (так звані помодоро-сеанси), після яких йдуть 5-хвилинні перерви. Техніка pomodoro популярна серед фрілансерів, які хочуть стежити за часом, студентів, які хочуть навчатися ефективніше, і всіх, хто прагне вдосконалюватися на роботі чи в особистих проектах. Техніка помодоро проста, але дуже ефективна.

Номер слайду 11

https://www.focusboosterapp.com/the-pomodoro-technique

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Іспит без стресу

Номер слайду 18

Узагальнення. I рівень 1. Які умови ефективного навчання ви знаєте? 2. Чому навчання має бути різноманітним? 3. Чим відрізняються активне й пасивне навчання? II рівень 4. Чому навчання не буде успішним, коли те, що ви вивчаєте, не відповідає вашим здібностям, інтересам, уподобанням? 5. Чи ставитеся ви до навчання як до щасливої можливості? 6. Про що свідчить піраміда ефективності навчання? III рівень 7. Чому, опинившись у колі людей, які вважають навчання цікавим і радісним, ви починаєте розділяти їхню думку? 8. Чому повноцінний сон є важливою умовою ефективного навчання? 9. Які ознаки активного навчання ви знаєте? IV рівень 10. Чому нові знання необхідно співвідносити з наявними? 11. Доведіть, що навчання — це робота, яка вимагає свідомих зусиль. 12. Чому найкраще ми запам’ятовуємо інформацію тоді, коли вчимо інших? Підтвердьте свою думку прикладами.

Номер слайду 19

посилання на джерела використаної інформації:1. Підручник: Ольга Тагліна. Основи здоров’я: підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти – Харків: Ранок, 20222. https://www.focusboosterapp.com/the-pomodoro-technique3. https://www.youtube.com/watch?v=wvr. OWsf2l. ZM&authuser=0&hl=ru4. https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-uminnya-vchitisya-umovi-efektivnogo-navchannya-aktivne-i-pasivne-navchannya-individualni-osoblivosti-spriynyattya-ta-navchannya-2-god-210195.html

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 березня
Переглядів
352
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку