Тема: Підготовка до контрольної роботи.
Мета: узагальнити знання з вивчених тем; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість.
Обладнання: індивідуальні картки
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку
На сьогоднішньому уроці ми з вами закріпимо раніше вивчений матеріал. Будемо розв’язувати приклади та задачі, застосовуючи дію додавання та віднімання трицифрових чисел.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу
Завдання 1.
Математичний диктант
Записати числа.
7сот., 5дес., 3од.; 4сот., 8дес.; 1сот., 5од.; 3дес., 6од.; 9сот., 3дес., 1од.;
7од. ІІІ розряду, 5од. І розряду; 2од. ІІІ розряду, 4од. ІІ розряду.
Завдання 2
Розв’ язати приклади
345 + 357 784 – 347 136 + 684 573 – 285
854 – 365 + 163 728 – (346 + 147)
Завдання 3
Робрта над задачею
У шкільній бібліотеці в одній шафі 160 книжок, у другій – на 70 книжок менше, а в третій стільки, скільки в першій та другій разом. Скільки книжок у третій шафі?
1). 160 – 70 = 90 (кн.) – у другій шафі;
2). 160 + 90 = 250 (кн.) – у третій шафі.
Завдання 4
Перше число 9, друге на 4 менше від нього, а третє у 7 разів більше від другого. Знайдіть третє число.
1). 9 – 4 = 5 – друге число;
2). 5 ∙ 7 = 35 – третє число.
Завдання 5
Розв’язати рівняння
Х + 453 = 873
Х – 327 = 583
348 + Х = 677
Завдання 6
Розв’язати задачу
У трьох однакових ящиках 21 кг лимонів. Яблук у кожному ящику на 3 кг менше, ніж лимонів. Скільки кілограмів яблук у 8 таких ящиках?
1). 21 : 3 = 7 (кг) – лимонів у 1 ящику;
2). 7 – 3 = 4 (кг) – яблук у 1 ящику;
3). 3 ∙ 8 = 24 (кг) – яблук у 8 ящиках.