Підсумкова діагностична робота ЯДС 3 клас . Автори Бібік, Боднарчук

Про матеріал
Діагностична робота з курсу ЯДС у 3 класі відповідно до індексів, які зазначені у свідоцтві досягнень учнів.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностична робота з курсу ЯДС

Учня/учениці_____класу

___________________________________________

1.Що змінилось за останній місяць у природі за твоїми спостереженнями?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Які явища ти спостерігаєш у грудні? Зафарбуй у блакитний колір.

Як поліпшити продуктивність мозку і пам'ять: поради для дорослих і дітей

 

 

2.Чим тіла живої природи відрізняються від тіл неживої природи?

Тіла живої природи:

-________________________

-________________________

-________________________

-________________________

-________________________

3. Пронумеруй відповідною цифрою органи рослин.

Тема: Різноманітність культурних рослин Зміст уроку І. Організаційни

3.Продовж речення.

Дерева жовтіють та скидають листя, тому що _____________________________ ____________________________________________________________________

4.Як ти з батьками чи з друзями  можеш допомогти  тваринам  взимку?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Порекомендуй своєму  другові  корисні  для здоров’я продукти, які б ти вибрав  і  для себе .

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Корисна та шкідлива їжа»                                                                                      Створи власну  рекламу на  один із цих корисних продуктів!

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Запиши, як саме  ти  плануєш дбати  про своє здоров’я?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Як ти  вважаєш, які три риси характеру допоможуть тобі  досягти успіху.

 

Моя мета – успіх!. Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім.  Олеся Гончара

 

 

8.Яким письмовим  приладдям  писали люди давніше? Обведи правильну відповідь.

А) 3D-ручкою

Б)фломастером

В)гусячим пером

Як би тобі хотілось  у  майбутньому  удосконалити своє   письмове  приладдя ?

________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Допиши речення.

Я маю право на ______________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Розподіли народні та державні символи України.

 

Світанок - Національне патріотичне виховання - Народні символи України

Державні -___________________________________________________________

Народні-________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Доповни асоціативний кущ «Що для тебе означає любити Україну?» .

 

 

                                     Любити Україну

 

 

Формувальне оцінювання. Вчимо учнів оціночній самостійності.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денисенко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
14036
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку