Підсумкова діагностична робота з української мови для учнів 2 класу

Про матеріал
Дана діагностична робота дасть змогу перевірити рівень сформованості знань, умінь та навичок в учнів 2 класу з української мови, здобутих протягом року.
Перегляд файлу

Річна діагностична робота з української мови для учнів 2 класу                  20.05.21 __________________________________________________________

  1. Розставити слова в алфавітному порядку:

стіл, парта, окуляри, портфель, шарф, риба                                

  1. Дібрати по 4 слова до тематичних груп.

Меблі: ________________________________________________________________

Одяг: _________________________________________________________________

  1. Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:

радіє, весна, тигр, сім, яскрава, десятеро, молодий, посіяв

Хто? Що?

Що робить?               Що робив?

Який? Яка?

Скільки?

 

 

 

 

 

 

 

  1. Перебудувати розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.

Дмитро виступає в театрі.

  1. _____________________________________________________________________
  2. _____________________________________________________________________
  3. _____________________________________________________________________
  1. Зробити звуковий аналіз та звукову модель слова

Калькулятор

 

  1. Прочитати тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, міркування, розповідь).

 

  1.     Настало літо. У дітей розпочалися канікули. Андрій та Роман поїхали в табір відпочинку «Берізка».

    Хлопці знайшли нових друзів. Кожного дня вчилися чомусь новому.

    Через три тижні вони повернулися додому. Назавжди залишаться в пам’яті Андрія та Романа ці чудові літні дні, проведені в таборі відпочинку.

(___________________)

  1. Це лисичка. Шубка в неї руда. Лапки в хитрунки біленькі. Кінчик хвостика коричневий. Ніс продовгуватий та витончений. Хитрі очі так і вишукують смачненьку здобич. (____________________)
  2. Чому треба читати книги, запитаєте ви? На думку багатьох відомих людей, саме вони є джерелом знань. Я вважаю, що у книгах можна навчитися мудрості життя. Вона може стати найкращим другом та порадником. Друзі, не лінуйтесь в них заглядати! (_________________)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міненко Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 червня 2021
Переглядів
10820
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку