Річна діагностична робота з української мови для учнів 2 класу 20.05.21 __________________________________________________________
-
Розставити слова в алфавітному порядку:
стіл, парта, окуляри, портфель, шарф, риба
-
Дібрати по 4 слова до тематичних груп.
Меблі: ________________________________________________________________
Одяг: _________________________________________________________________
-
Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:
радіє, весна, тигр, сім, яскрава, десятеро, молодий, посіяв
Хто? Що?
|
Що робить? Що робив?
|
Який? Яка?
|
Скільки?
|
|
|
|
|
-
Перебудувати розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.
Дмитро виступає в театрі.
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
-
_____________________________________________________________________
-
Зробити звуковий аналіз та звукову модель слова
Калькулятор
-
Прочитати тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, міркування, розповідь).
-
Настало літо. У дітей розпочалися канікули. Андрій та Роман поїхали в табір відпочинку «Берізка».
Хлопці знайшли нових друзів. Кожного дня вчилися чомусь новому.
Через три тижні вони повернулися додому. Назавжди залишаться в пам’яті Андрія та Романа ці чудові літні дні, проведені в таборі відпочинку.
(___________________)
-
Це лисичка. Шубка в неї руда. Лапки в хитрунки біленькі. Кінчик хвостика коричневий. Ніс продовгуватий та витончений. Хитрі очі так і вишукують смачненьку здобич. (____________________)
-
Чому треба читати книги, запитаєте ви? На думку багатьох відомих людей, саме вони є джерелом знань. Я вважаю, що у книгах можна навчитися мудрості життя. Вона може стати найкращим другом та порадником. Друзі, не лінуйтесь в них заглядати! (_________________)