Календарне планування уроків української мови в 2 класі
за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом» К. І. Пономарьової
(посібник «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової частина 1,
зошит «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової частина 1)
Вчитель __________________________________
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин =___ уроки (святкові дні_______________________)
(62 години української мови, 10 годин розвитку зв’язного мовлення)
№ уроку, |
Дата проведення
|
Тема |
|
||||
|
|
|
Досліджую прикметники Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добір слів – назв ознак до персонажів коміксів. С. 72-73 впр1-9 |
С.32 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «прикметники». Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. С. 74-75 впр1-11 |
С.33 № 1-3 |
|||
|
|
|
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків. С. 76-77 впр 1-8 |
С.34 3 1-3 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого слова близькими за значенням словами. Тема для спілкування: «Тваринка в моєму домі». С. 27-29(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту. С. 77-78 впр 1-11 |
С. 35 № 1-3 |
|||
|
|
|
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. С. 79-80 впр1-8 |
С.36 3 1-4 |
|||
|
|
|
Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням. С.80-81впр 1-7 |
С.37 № 1-3 |
|||
|
|
|
Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком. С. 82-83 впр1-8 |
С. 38 № 1-4 |
|||
|
|
|
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами. С. 83-84 впр 1-7 |
С. 39 № 1-3 |
|||
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник. |
|
|||
|
|
|
Діагностична робота: списування |
|
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом. Тема для спілкування: «Дружба – найдорожчий скарб». С. 30-31(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) |
|
|||
|
|
|
Досліджую дієслова Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях. С. 85-86 впр1-9 |
С.40 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами. С. 87-88 впр 1-10 |
С. 41 № 1-3 |
|||
|
|
|
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. С. 89-90 впр1-9 |
С. 42 № 1-3 |
|||
|
|
|
Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання. |
|
|||
|
|
|
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником. С. 90-91 впр1-7 |
С. 43 № 1-3 |
|||
|
|
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами. С. 92-93 впр 1-8 |
|
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова тексту за даним початком. Тема для спілкування: «Турбота зігріває в холодну пору». С. 32-34(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами. С. 93-94 впр 1-9 |
|
|||
|
|
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами. С. 95-96 впр 1-9 |
С. 44 № 1-3 |
|||
|
|
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті. С. 96-97 впр 1-10 |
|
|||
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) |
|
|||
|
|
|
Діагностична робота: тематична перевірка |
|
|||
|
|
|
Досліджую числівники Дослідження числівників і використання їх у мовленні. Розпізна-вання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих. С. 98-99 впр 1-9 |
С. 45 № 1-3 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для вітальної листівки, побудова діалогу. Тема для спілкування: «Вітання зі святом» . С. 35-37(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання. С. 100-101 впр 1-11 |
С. 46 № 1-3 |
|||
|
|
|
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки. С. 102-103 впр 1-12 |
|
|||
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях. С. 103-104 впр 1-8 |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) Діалог |
|
|||
|
|
|
Досліджую службові слова Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів. С.105-106 впр 1-8 |
С. 47 № 1-3 |
|||
|
|
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. С. 106-107 впр 1-8 |
С. 48 № 1-4 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над добором влучних слів для висловлення думки. Тема для спілкування: «Струмочки нам співають про весну». С. 38-39(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку . С. 108-109 впр 1-14 |
|
|||
|
|
|
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку |
|
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. С. 110-111 впр 1-12 |
|
|||
|
|
|
Розрізнення частин мови за питаннями. |
|
|||
|
|
|
Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Добір частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. |
|
|||
|
|
|
Діагностична робота: тематична перевірка |
|
|||
|
|
|
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки. |
|
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису предмета. Тема для спілкування: «Перші весняні квіти». С. 40-41(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Досліджую речення Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями. С. 112-113 впр 1-10 |
С. 49 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «розповідне речення». Визначення меж речення. С. 114-115 впр1-10 |
С.50 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками. С. 115-116 впр 1-8 |
С. 51 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. С. 117-118 впр 1-8 |
С.52 № 1-3 |
|||
|
|
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком. С. 118-119 впр 1-7 |
С. 53 № 1-3 |
|||
|
|
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. С. 120-121 впр 1-11 |
С. 54 № 1-4 |
|||
|
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. С. 122-123 впр 1-10 |
С. 55 № 1-2 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом, добір заголовка до нього. Тема для спілкування: «Хто насправді боягуз?» С. 42-44(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Діагностична робота: діалог |
С. 56 № 1-3 |
|||
|
|
|
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком. С. 123-124 впр 1-11 |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) Діагностична робота: діалог |
|
|||
|
|
|
Досліджую текст Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком. С. 125-126 впр 1-10 |
С. 57 № 1-3 |
|||
|
|
|
Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Перевірка й редагування текстів. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. С. 127-128 впр 1-10 |
С. 58 № 1-3 |
|||
|
|
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків С. 129-130 впр 1-10 |
С. 59 № 1-3 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Тема для спілкування: «Посади своє дерево» С. 45-47(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину її описом. С. 131-132 впр 1-9 |
С. 60 № 1-3 |
|||
|
|
|
Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні, тексті. |
|
|||
|
|
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. С. 133-134 впр 1-11 |
С. 61 № 1-2 |
|||
|
|
|
Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком. С. 135-136 впр 1-11 |
С. 62 № 1-5 |
|||
|
|
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя. С. 137-138 впр 1-10 |
С. 63 № 1-2 |
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. Тема для спілкування: «Скоро літо». С. 48-49(у зошиті) |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
|
|||
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. Створення власних письмових висловлень. |
|
|||
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) |
С. 64 № 3 |
|||
|
|
|
Повторення вивчених тем. С. 141 впр 1-6 |
|
|||
|
|
|
Узагальнення вивченого. С. 142 впр 7-14 |
|
|||
|
|
|
Діагностична робота: диктант |
|
|||
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. С. 139-140 впр 1-14 |
|
|||
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. |
|
|||