Календарно- тематичне планування з української мови 2 клас 2 семестр за підручником К. І. Пономарьової

Про матеріал
Пропоную календарно- тематичне планування за підручником "Українська мова та читання 2 клас" К. І. Пономарьової. У плануванні визначені програмні вимоги до навчального матеріалу та посилання на сторінки та номери вправ підручника та зошита з печатною основою. Також заплановані уроки Розвитку зв'язного мовлення за зошитом К. І. Пономарьової "Дружу зі словом".
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 2 класі

за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом» К. І. Пономарьової

(посібник «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової  частина 1,

зошит «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової  частина 1)

Вчитель __________________________________

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин  =___ уроки (святкові дні_______________________)

 (62 години української мови, 10 годин розвитку зв’язного мовлення)

№ уроку,

Дата проведення

 

 

Тема

 

  1.  

 

 

Досліджую прикметники

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добір слів – назв ознак до персонажів коміксів. С. 72-73 впр1-9

С.32

№ 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «прикметники». Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. С. 74-75 впр1-11

С.33

№ 1-3

  1.  

 

 

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків. С. 76-77 впр 1-8

С.34

3 1-3

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого слова близькими за значенням словами. Тема для спілкування: «Тваринка в моєму домі». С. 27-29(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту. С. 77-78 впр 1-11

С. 35

№ 1-3

  1.  

 

 

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими  запитаннями. С. 79-80 впр1-8

С.36

3 1-4

  1.  

 

 

Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням. С.80-81впр 1-7

С.37

№ 1-3

  1.  

 

 

Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком. С. 82-83 впр1-8

С. 38

№ 1-4

  1.  

 

 

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами. С. 83-84 впр 1-7

С. 39

№ 1-3

  1.  

 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.  

 

  1.  

 

 

Діагностична робота: списування

 

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом. Тема для спілкування: «Дружба – найдорожчий скарб». С. 30-31(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки)  

 

  1.  

 

 

Досліджую дієслова

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях.  С. 85-86 впр1-9

С.40

 № 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами. С. 87-88 впр 1-10

С. 41

№ 1-3

  1.  

 

 

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. С. 89-90 впр1-9

С. 42

№ 1-3

  1.  

 

 

Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання.

 

  1.  

 

 

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником. С. 90-91 впр1-7

С. 43

№ 1-3

  1.  

 

 

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами. С. 92-93 впр 1-8

 

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова тексту за даним початком. Тема для спілкування: «Турбота зігріває в холодну пору». С. 32-34(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами. С. 93-94 впр 1-9

 

  1.  

 

 

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами. С. 95-96 впр 1-9

С. 44

№ 1-3

  1.  

 

 

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті. С. 96-97 впр 1-10

 

  1.  

 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово.

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) 

 

  1.  

 

 

Діагностична робота: тематична перевірка

 

  1.  

 

 

Досліджую числівники

Дослідження числівників і використання їх у мовленні. Розпізна-вання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих. С. 98-99  впр 1-9

С. 45

№ 1-3

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для вітальної листівки, побудова діалогу. Тема для спілкування: «Вітання зі святом» . С. 35-37(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання. С. 100-101 впр 1-11

С. 46

№ 1-3

  1.  

 

 

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки. С. 102-103 впр 1-12

 

  1.  

 

 

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях. С. 103-104 впр 1-8

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) Діалог

 

  1.  

 

 

Досліджую службові слова

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.Розпізнавання їх у реченнях і текстах.  Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів. С.105-106 впр 1-8

С. 47

№ 1-3

  1.  

 

 

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. С. 106-107 впр 1-8

С. 48

№ 1-4

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над добором влучних слів для висловлення думки. Тема для спілкування: «Струмочки нам співають про весну». С. 38-39(у зошиті)   

 

  1.  

 

 

 Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку . С. 108-109 впр 1-14

 

  1.  

 

 

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку

 

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. С. 110-111 впр 1-12

 

  1.  

 

 

Розрізнення частин мови за питаннями.

 

  1.  

 

 

Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Добір частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків.

 

  1.  

 

 

Діагностична робота: тематична перевірка

 

  1.  

 

 

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки.

 

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису предмета. Тема для спілкування: «Перші весняні квіти». С. 40-41(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Досліджую речення

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями. С. 112-113 впр 1-10

С. 49

№ 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «розповідне речення». Визначення меж речення. С. 114-115 впр1-10

С.50

№ 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками. С. 115-116 впр 1-8

С. 51

№ 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. С. 117-118 впр 1-8

С.52

№ 1-3

  1.  

 

 

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком. С. 118-119 впр 1-7

С. 53

№ 1-3

  1.  

 

 

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. С. 120-121 впр 1-11

С. 54

№ 1-4

  1.  

 

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами. С. 122-123 впр 1-10

С. 55

№ 1-2

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом, добір заголовка до нього. Тема для спілкування: «Хто насправді боягуз?» С. 42-44(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Діагностична робота: діалог

С. 56

№ 1-3

  1.  

 

 

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком. С. 123-124 впр 1-11

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки) Діагностична робота: діалог

 

  1.  

 

 

Досліджую текст

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком. С. 125-126 впр 1-10

С. 57

№ 1-3

  1.  

 

 

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Перевірка й редагування текстів. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком. С. 127-128 впр 1-10

С. 58

№ 1-3

  1.  

 

 

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків С. 129-130 впр 1-10

С. 59

№ 1-3

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Тема для спілкування: «Посади своє дерево» С. 45-47(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину її описом. С. 131-132 впр 1-9

С. 60

 № 1-3

  1.  

 

 

Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні, тексті.

 

  1.  

 

 

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. С. 133-134 впр 1-11

С. 61

№ 1-2

  1.  

 

 

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком. С. 135-136 впр 1-11

С. 62

№ 1-5

  1.  

 

 

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя. С. 137-138 впр 1-10

С. 63

№ 1-2

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. Тема для спілкування: «Скоро літо». С. 48-49(у зошиті)

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

 

  1.  

 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст. Створення власних письмових висловлень.

 

  1.  

 

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. (картки)

С. 64

№ 3

  1.  

 

 

Повторення вивчених тем. С. 141 впр 1-6

 

  1.  

 

 

Узагальнення вивченого. С. 142 впр 7-14

 

  1.  

 

 

Діагностична робота: диктант

 

  1.  

 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст. С. 139-140 впр 1-14

 

  1.  

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пальчик Олена Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свічкар Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
24 липня 2021
Переглядів
11086
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку