Календарне планування уроків української мови в 2 класі
за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом» К. І. Пономарьової
(посібник «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової частина 1
зошит «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової частина 1
зошит з розвитку мовлення «Малюю словом» К. І. Пономарьової)
Вчитель________________________________________
І СЕМЕСТР
4 години х 15 тижнів = 60 годин =__ уроків (святкові дні______________________________)
(51 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)
№ |
Дата |
Тема |
|
|
|
Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями стор. 4-5, впр.1-13 |
|
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками стор 6-7 впр.1-11 |
С.1 №1-3 |
|
|
Розрізнення голосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення) стор.8-9 впр 1-11 |
С.2 № 1-3 |
|
|
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення стор.10-11, впр 1-9 |
|
|
|
Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами стор.11-12 впр 1-10 |
С.3 № 1-4 |
|
|
Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами |
С.4 № 1-4 |
|
|
Побудова усної розповіді за опорними словами стор 13-14 впр 1-7 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Згадую про літо» с4-5 |
|
|
|
Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття стор 14-15 впр 1- 9 |
С.5 № 1-3 |
|
|
Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками , , . Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту. Стор 16-17 впр 1- 11 |
С.6 № 1-3 |
|
|
Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту. Стор 17-18 впр 1-11 |
С.7 № 1-3 |
|
|
Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком стор 19-20 впр 1-10 |
С.8 3 1-3 |
|
|
Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями стор 21-22 впр 1-10 |
С.9 № 1-3 |
|
|
Діагностична робота Списування |
|
|
|
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами стор 23-24 впр 1-7 |
С.10 № 1-5 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Малюю осінній сад» с7-9 |
|
|
|
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями стор 24-25 впр 1-7 |
С.11 № 1-3 |
|
|
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень стор 26-27 впр 1-10 |
С.12 № 1-3 |
|
|
Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання стор 28-29 впр 1-8 |
С.13 № 1-3 |
|
|
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами стор 30-31 впр 1-11 |
С.14 № 1-3 |
|
|
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту стор 32-33 впр 1-11 |
С.15 № 1-3 |
|
|
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. стор 34-36 впр 1-5 |
С.16 № 1-3 |
|
|
Вправляння у переносі слів. Створення розповіді за опорними словами. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» с10-12 |
|
|
|
Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Правила переносу слів стор 35-36 впр 1- 11 |
С.17 № 1-3 |
|
|
Діагностична робота Диктант |
|
|
|
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. стор 36-37 впр 1-11 |
С.18 № 1-3 |
|
|
Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Робота зі словником Стор 37-38 впр 1-9 ТЕМА |
|
|
|
Досліджую значення слова Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму. Стор 39-40 впр 1-9 |
С.19 № 1-3 |
|
|
Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями стор 41-42 впр 1-12 |
С.20 № 1-3 |
|
|
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами стор 43-44 впр 1-9 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» с13-15 |
|
|
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням стор44-45 впр 1-7 |
С. 21 №1-3 |
|
|
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації стор 46-47 впр 1-8 |
С.22 № 1-4 |
|
|
Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови |
С.23 № 1-2 |
|
|
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) Діагностична робота: Діалог |
С.24 №1-2 |
|
|
Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови. стор 47-48 впр1-8 |
С.25 № 1-3 |
|
|
Уживання ввічливих слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями стор 49-50 впр 1-10 |
|
|
|
Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями Діагностична робота: Діалог |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття» с16-18 |
|
|
|
Об’єднання слів в групи за певною ознакою. Пошук у текстах потрібної інформації стор 51-52 впр 1-10 |
|
|
|
Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків) Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі. |
|
|
|
Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків). Складання опису предмета та відгадування його назви. |
|
|
|
Діагностична робота: Тематична перевірка |
|
|
|
Добір родової назви предметів до видових. Виконання дій за інструкцією стор 52-53 впр 1-8 ТЕМА |
|
|
|
Досліджую іменники Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком стор 54-55 впр 1-11 |
С. 26 №1-3 |
|
|
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком стор 56-57 впр 1-9 |
С.27 № 1-3 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг» с19-21 |
|
|
|
Добір іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями стор 58-59 впр 1-12 |
С.28 № 1-3 |
|
|
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень стор 60-61 впр1-10 |
С.29 № 1-3 |
|
|
Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Поширення поданих речень стор 62-63 впр 1-12 |
|
|
|
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями стор 64-65 впр 1-8 |
С.29 № 4 |
|
|
Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту) стор 65-66 впр 1-8 |
С. 30 № 1-3 |
|
|
Діагностична робота: Диктант |
|
|
|
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами стор 69-70 впр 1-11Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви. |
С. 31 № 1-5 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю» |
|
|
|
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами стор 67-68 впр 1-11 |
|
|
|
Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації стор 70-71 впр 1-7 |
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|