Календарно- тематичне планування з української мови 2 клас 1 семестр за підручником К. І. Пономарьової

Про матеріал
Пропоную календарно- тематичне планування за підручником "Українська мова та читання 2 клас" К. І. Пономарьової. У плануванні визначені програмні вимоги до навчального матеріалу та посилання на сторінки та номери вправ підручника та зошита з печатною основою. Також заплановані уроки Розвитку зв'язного мовлення за зошитом К. І. Пономарьової "Дружу зі словом".
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 2 класі

за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом» К. І. Пономарьової

(посібник «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової  частина 1

зошит «Українська мова та читання» К. І. Пономарьової  частина 1

зошит з розвитку мовлення «Малюю словом» К. І. Пономарьової)

Вчитель________________________________________

І СЕМЕСТР

4 години х 15 тижнів = 60 годин =__ уроків (святкові дні______________________________)

(51 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)

Дата

 

Тема

 

  1.    

 

Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. Створення усного висловлення за ілюстраціями          стор. 4-5,  впр.1-13

 

  1.  

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

Розрізнення мовних і немовних звуків. Позначення мовних звуків буквами на письмі. Складання і записування речень за малюнками           стор 6-7    впр.1-11 

С.1

№1-3

  1.  

 

Розрізнення голосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення)    стор.8-9 впр 1-11

С.2

№ 1-3

  1.  

 

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень з використанням допоміжних матеріалів (малюнок, словосполучення   стор.10-11, впр 1-9

 

  1.  

 

Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіді (казки) за малюнком та опорними словами             стор.11-12 впр 1-10

С.3

№ 1-4

  1.  

 

Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами    

С.4

№ 1-4

  1.  

 

Побудова усної розповіді за опорними словами     стор 13-14 впр 1-7  

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виражальними засобами мови (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Згадую про літо»              с4-5

 

  1.  

 

Дослідження слів з подовженими приголосними звуками. Складання усної розповіді про улюблене заняття   стор 14-15 впр 1- 9

С.5

№ 1-3

  1.  

 

Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками , , . Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.                           Стор 16-17 впр 1- 11

С.6

№ 1-3

  1.  

 

Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного тексту. Стор 17-18 впр 1-11

С.7

№ 1-3

  1.  

 

 Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком  стор 19-20  впр 1-10

С.8

3 1-3

  1.  

 

Пошук потрібної інформації в запрошенні. Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями                стор 21-22 впр 1-10

С.9

№ 1-3

  1.  

 

Діагностична робота Списування

 

  1.  

 

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. Побудова речень з поданими словами   стор 23-24  впр 1-7

С.10

№ 1-5

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Малюю осінній сад» с7-9

 

  1.  

 

Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і запитаннями   стор 24-25 впр 1-7

С.11

№ 1-3

  1.  

 

Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення деформованих речень        стор 26-27 впр 1-10

С.12

№ 1-3

  1.  

 

Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на запитання      стор 28-29  впр 1-8

С.13

№ 1-3

  1.  

 

Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. Побудова розповіді за опорними словами      стор 30-31   впр 1-11

С.14

№ 1-3

  1.  

 

Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про призначення прочитаного тексту         стор 32-33  впр 1-11

С.15

№ 1-3

  1.  

 

Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й.       стор 34-36  впр 1-5

С.16

№ 1-3

  1.  

 

Вправляння у переносі слів. Створення розповіді за опорними словами.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень образними словами. Тема для спілкування: «Жовте листячко летить, під ногами шелестить» с10-12

 

  1.  

 

Пригадування алфавіту. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом пошуку книжки за алфавітом. Правила переносу слів       стор 35-36 впр 1- 11

С.17

№ 1-3

  1.  

 

Діагностична робота Диктант

 

  1.  

 

Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. стор 36-37 впр 1-11 

С.18

№ 1-3

  1.  

 

Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. Робота зі словником   Стор 37-38  впр 1-9  ТЕМА

 

  1.  

 

Досліджую значення слова

Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з мультфільму. Стор 39-40 впр 1-9

С.19

№ 1-3

  1.  

 

Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями    стор 41-42 впр 1-12

С.20

№ 1-3

  1.  

 

Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами                            стор 43-44  впр 1-9

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді з деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» с13-15

 

  1.  

 

Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням        стор44-45  впр 1-7

С. 21

№1-3

  1.  

 

Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації          стор 46-47  впр 1-8

С.22

№ 1-4

  1.  

 

Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння (без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови      

С.23

№ 1-2

  1.  

 

Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) 

Діагностична робота: Діалог         

С.24

№1-2

  1.  

 

Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови. стор 47-48   впр1-8

С.25

№ 1-3

  1.  

 

Уживання ввічливих слів. Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями    стор 49-50 впр 1-10

 

  1.  

 

Побудова розгорнутої відповіді на запитання. Читання діалогу за ролями  Діагностична робота: Діалог  

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень з використанням допоміжного матеріалу. Тема для спілкування: «Розповідь про улюблене заняття»   с16-18  

 

  1.  

 

Об’єднання слів в групи за певною ознакою. Пошук у текстах потрібної інформації                           стор 51-52    впр 1-10

 

  1.  

 

Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків) Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі.

 

  1.  

 

Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків). Складання опису предмета та відгадування його назви. 

 

  1.  

 

  Діагностична робота:  Тематична перевірка

 

  1.  

 

Добір родової назви предметів до видових. Виконання дій за інструкцією                      стор 52-53 впр 1-8     ТЕМА

 

  1.  

 

Досліджую іменники

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком               стор 54-55 впр 1-11

С. 26

№1-3

  1.  

 

Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників, які відповідають на питання хто? і що?. Складання розповіді за малюнком        стор 56-57 впр 1-9

С.27

№ 1-3

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Тема для спілкування: «Малюю перший сніг» с19-21

 

  1.  

 

Добір  іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування речень за поданими запитаннями         стор 58-59    впр 1-12

С.28

№ 1-3

  1.  

 

Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення поданих речень                            стор 60-61   впр1-10

 С.29

№ 1-3

  1.  

 

Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Поширення поданих речень                  стор 62-63   впр  1-12

 

  1.  

 

Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень. Складання і записування речень за запитаннями                стор 64-65    впр 1-8

С.29

№ 4

  1.  

 

Написання з великої букви назв міст і сіл. Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення інформації з тексту на карту)  стор 65-66  впр 1-8

С. 30

№ 1-3

  1.  

 

Діагностична робота: Диктант  

 

  1.  

 

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. Складання розповіді за коміксами                        стор 69-70  впр 1-11Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви.

С. 31

№ 1-5

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. «Пишу листа Святому Миколаю»

 

  1.  

 

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами   стор 67-68  впр 1-11

 

  1.  

 

Змінювання іменників за числами (один багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті потрібної інформації      стор 70-71  впр 1-7    

 

  1.  

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

 

    

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вовк Любов Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
24 липня 2021
Переглядів
6539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку