Підсумкова діагностувальна робота з мови " Узагальнення та закріплення вивченого за рік" , 3 клас

Про матеріал
Діагностувальну роботу можна використати для учнів 3 класу в кінці року, щоб перевірити рівень сформованих умінь і навичок з мови за рік. Завдання розраховані на високий рівень підготовки учнів. Кількість завдань можна зменшити в залежності від підготовки учнів свого класу.
Перегляд файлу

 

    Підсумкова діагностувальна робота з мови

                  І варіант

1). Зробити звуко – буквений  аналіз слова

       Темніє

2). Розібрати слова за будовою.

      Морозний, підберезник.

3). Встановити зв’язок слів у реченні.

Визначити частини мови, підписати над кожним словом вгорі.

Стоїть при дорозі червона калина.

 

4). Зі слів кожного рядка скласти речення. Підкреслити дієслова.

повернулися,, вирію, ластівки, з.

дахом, гнізда, під, вони, ліплять.

грудочки, з, річки, носять, глини, ластівки.

пташенятам, м’яко, у, буде, гнізді.

 

5). Визначити й надписати рід іменників.

Дятел, дерево, щілина, дзьоб, крило, пташка.

 

 6). Вставити букву е чи и. Дібрати перевірні слова.

 З…рно -                  с…ло

 з…ма –                   в…шневий –

 7). Записати слова в алфавітному порядку. Поставити наголос. З одним на вибір словом скласти речення.

 

  Бджола, айстра, квасоля, сукня, дзвінок, м’який,

 вівторок, заїхав, жовтень, їжак.

       

 

          Підсумкова діагностувальна  робота з мови

                                 І І варіант

1). Зробити звуко – буквений  аналіз слова

         Півень

2). Розібрати слова за будовою

    Безхмарний, книжечка.

3). Встановити  зв’язок слів у реченні. Визначити частини мови, надписати над кожним словом.

            У небі миготять яскраві зірки.

 

4). Зі слів кожного рядка скласти речення. Підкреслити дієслова.

Гніздо, весела, пташка, дахом, , звила, під;

випало, з, якось, гнізда. пташеня;

побачив, його , Василько, хлопчик;

у, він, поклав, гніздо, пташеня.

 

5).Визначити  і надписати рід іменників.

       Здоров’я, будинок, земля, пальто, квартира, небо.

 

 

 6). Вставити потрібну букву е чи и. Дібрати перевірні слова.

Сл…вовий –                 кр…ло -

з…мля -                         м…довий -.

7). Записати слова в алфавітному порядку. Поставити наголос. З одним на вибір словом  скласти речення.

 

Кукурудза, джерело, апельсин, зозуля, горіх, четвер, яблуня, ведмідь, п’ятниця, календар.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузіна Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня 2022
Переглядів
5636
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку