Підсумкова к/р алгебра 9

Про матеріал
Робота містить 2 варіанта різнорівневих завдань для підсумкової контрольної роботи з алгебри,
Перегляд файлу

В-1

  1. З’ясуйте, які числа належить проміжку [7; 4]:

 1) 10;     2) 6,5;     3) 3;     4) 1;         5) .

  1.  Укажіть найбільше ціле число з проміжку: 1) [1; 4];    2) (∞; 3).

Виконайте зображення даних числових проміжків на одній координатній прямій. Знайдіть переріз та об'єднання даних числових проміжків.

  1. Побудуй графік функції у = х2 + 1, вказавши початкову функцію та шляхи її перетворення.
  2. Розв’яжіть нерівність  1) (х + 1)2  – х2  ≥ 4х – 7;

     2) 2х2 + 3х– 5 ≥ 0.

  1. Побудуйте графік функції у = х2 + 2х – 3. Вкажіть проміжки зростання та спадання функції.

 

 

 

 

В-2

  1.  З’ясуйте, які числа належить проміжку (4; 2):

 1) 3,5;      2) 1;     3) 1,2  4) ;             5)

2.  Укажіть найбільше ціле число з проміжку:

  1) [-1; 4];      2) (∞; 2,5).

Виконайте зображення даних числових проміжків на одній координатній прямій. Знайдіть переріз та об'єднання даних числових проміжків.

3. Побудуй графік функції  у = вказавши початкову функцію та шляхи її перетворення.

4. Розв’яжіть нерівність 1)(х+5)(х5) ≤ х2 5х;

   2)2 – 20х + 25 < 0.

5. Побудуйте графік функції    у = х2 + 4х + 4.  Вкажіть проміжки зростання та спадання функції. 

 

 

В-1

  1. З’ясуйте, які числа належить проміжку [7; 4]:

 1) 10;     2) 6,5;     3) 3;     4) 1;         5) .

  1.  Укажіть найбільше ціле число з проміжку: 1) [1; 4];    2) (∞; 3).

Виконайте зображення даних числових проміжків на одній координатній прямій. Знайдіть переріз та об'єднання даних числових проміжків.

  1. Побудуй графік функції у = х2 + 1, вказавши початкову функцію та шляхи її перетворення.
  2. Розв’яжіть нерівність  1) (х + 1)2  – х2  ≥ 4х – 7;

     2) 2х2 + 3х– 5 ≥ 0.

  1. Побудуйте графік функції у = х2 + 2х – 3. Вкажіть проміжки зростання та спадання функції.

 

 

 

 

В-2

  1.  З’ясуйте, які числа належить проміжку (4; 2):

 1) 3,5;      2) 1;     3) 1,2  4) ;             5)

2.  Укажіть найбільше ціле число з проміжку:

  1) [-1; 4];      2) (∞; 2,5).

Виконайте зображення даних числових проміжків на одній координатній прямій. Знайдіть переріз та об'єднання даних числових проміжків.

3. Побудуй графік функції  у = вказавши початкову функцію та шляхи її перетворення.

4. Розв’яжіть нерівність 1)(х+5)(х5) ≤ х2 5х;

   2)2 – 20х + 25 < 0.

5. Побудуйте графік функції    у = х2 + 4х + 4.  Вкажіть проміжки зростання та спадання функції. 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
4107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку