Тема уроку. Розв'язування систем рівнянь з двома змінними.
Мета уроку: закріпити знання учнів про різні способи розв'язування систем рівнянь з двома змінними та випадки їх застосування. Закріпити вміння: за видом системи визначати оптимальний спосіб її розв'язування, описувати дії відповідно до обраного способу розв'язування системи рівнянь з двома змінними, а також виконувати дії відповідно до різних способів розв'язування систем рівнянь з двома змінними різних видів.
Тип уроку: відпрацювання вмінь та навичок.
Наочність та обладнання: опорний конспект № 20.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. Перевірка домашнього завдання
Для усвідомленої роботи учнів на цьому етапі уроку перевірку виконання вправ домашнього завдання можна провести за зразком.
III. Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Оскільки на попередньому уроці учням було надано досить великий обсяг навчального матеріалу, то основна мета цього уроку полягає в закріпленні вивченого матеріалу та подальшому формуванні в учнів сталих умінь та навичок використання цього матеріалу для розв'язування систем рівнянь з двома змінними, а також для розв'язування вправ, що передбачають складання та розв'язування систем рівнянь з двома змінними.
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Усні вправи
1) 2) 3) 4)
V. Відпрацювання вмінь
Письмові вправи
Зміст письмових вправ уроку може бути таким:
Методичний коментар
Для досягнення мети уроку під час розв'язування письмових та усних вправ учні мають свідомо виконувати дії за такою схемою.
VI. Підсумки уроку
Учитель проводив опитування учнів за запитаннями, аналогічними за змістом контрольним, запитанням попереднього уроку.
VII. Домашнє завдання
Самостійна робота
Варіант 1
Розв'язати систему рівнянь найраціональнішим способом:
1) 2)
3) 4)
Варіант 2
Розв'язати систему рівнянь найраціональнішим способом:
1) 2)
3) 4)