Клас |
|
|
Прізвище, ім’я |
|
Підсумкова контрольна робота
з української мови
1. Дайте визначення:
Словосполучення -___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Наголос - ___________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Скільки літер налічує український алфавіт?
А) 38 літер
Б) 33 літери
В) 36 літер
Г) 32 літери
3. Знайдіть рядок, у якому в усіх словах однакова кількість букв і звуків.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А) бабуся, щавель
Б) місяць, полум’я
В) їжа, рахувати
Г) футбольний, окунь
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. Оберіть слово, у якому наголос падає на другий склад.
А) вантажівка
Б) зима
В) солодощі
Г) випадок
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
5. Оберіть слово, у якому замість крапок буде вживатись «е».
А) д...ректор
Б) п...ріг
В) абр...кос
Г) л...вада
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
6. Знайдіть рядок, у якому допущено орфографічну помилку:
А) піцца, керівник, система
Б) свято, мільйон, розговоритися
В) хобі, морквяний, тривога
Г) більше, різдвяний, черв’як
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
7. У всіх словах відбувається спрощення на письмі в рядку.
А) совіс...ний, облас...ний, компос..ий
Б) хвас..ливий, чес..но, пес...ливий
В) тиж..невий, перс...ня, корис..ний
Г) констрас...ний, хворос...няк, шіс...надцять
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
8. Позначте антонім до фразеологізму «байдики бити».
А) бити ключем
Б) працювати як мокре горить
В) працювати не розгинаючи спини
Г) бити по кишені
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
|
|
|
|
|
|
|
9. Оберіть рядок, у якому в словах потрібно писати префікс з-, пре-, без-, роз-, при-. прі-.
1. |
З- |
А |
…клеїти, …фотографувати |
2. |
Пре- |
Б |
…вабливий, …бігти |
3. |
При- |
В |
…бігатися, …звязувати |
4. |
Роз- |
Г |
…квитковий, …чесний |
5. |
Без- |
Д |
…звище, …звисько |
6. |
Прі- |
Е |
…шити, …чепитися |
7. |
С- |
Є |
…мудрий, …тихий |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
10. Оберіть рядок, у якому в усіх словах треба ставити апостроф
А) духм…яний, моркв…яний, св…ято
Б) комп…ютер, п…єса, прем…єра
В) буль…йон, сер…йозний, в…юн
Г) дит…ясла, в…їхати, буряк
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
11. Визначте, у якому рядку в усіх словах правильно позначені переноси
А) Осін-ній, чор-но-бри-вий, від-літати.
Б) Рі-лля, сад-жати, ви-орати.
В) Цукро-варіння, кольо-ровий, зір-вати.
Г) Жовтін-ня, га-йок, дос-тиглий.
12. Визначте вид словосполучення за способом вираження
1. |
Іменні |
А |
прочитана вчора |
2. |
Дієслівні |
Б |
особливо весело |
3. |
Прислівникові |
В |
шкільний музей |
1. |
2. |
3. |
|
|
|
13. Зробіть синтаксичний розбір речень та підкресліть члени речення.
Земля наша прекрасна!
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Юний друже, оберігай природу!
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На кущах шипшини з’явились вогнисті ягідки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________