Підсумкова контрольна робота

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за ІІ семестр для учнів 5-го класу.
Перегляд файлу

Клас

 

 

Прізвище, ім’я

 

 

Підсумкова контрольна робота

з української мови

1. Дайте визначення:

Словосполучення -___________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Наголос - ___________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

2. Скільки літер налічує український алфавіт?


А) 38 літер

Б) 33 літери

В) 36 літер

Г) 32 літери


 

3. Знайдіть рядок, у якому в усіх словах однакова кількість букв і звуків.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А) бабуся, щавель

Б) місяць, полум’я

В) їжа, рахувати

Г) футбольний, окунь

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

4. Оберіть слово, у якому наголос падає на другий склад.


А) вантажівка

Б) зима

В) солодощі

Г) випадок


 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

5. Оберіть слово, у якому замість крапок буде вживатись «е».


А) д...ректор

Б) п...ріг

В) абр...кос

Г) л...вада


 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

6. Знайдіть рядок, у якому допущено орфографічну помилку:

А) піцца, керівник, система

Б) свято, мільйон, розговоритися

В) хобі, морквяний, тривога

Г) більше, різдвяний, черв’як

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

7. У всіх словах відбувається спрощення на письмі в рядку.

А) совіс...ний, облас...ний, компос..ий

Б) хвас..ливий, чес..но, пес...ливий

В) тиж..невий, перс...ня, корис..ний

Г) констрас...ний, хворос...няк, шіс...надцять

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

8. Позначте антонім до фразеологізму «байдики бити».

А) бити ключем

Б) працювати як мокре горить

В) працювати не розгинаючи спини

Г) бити по кишені

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

 

 

 

 

 

 

 

9. Оберіть рядок, у якому в словах потрібно писати префікс з-, пре-, без-, роз-, при-. прі-.

1.

З-

А

…клеїти, …фотографувати

2.

Пре-

Б

…вабливий, …бігти

3.

При-

В

…бігатися, …звязувати

4.

Роз-

Г

…квитковий, …чесний

5.

Без-

Д

…звище, …звисько

6.

Прі-

Е

…шити, …чепитися

7.

С-

Є

…мудрий, …тихий

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

10. Оберіть рядок, у якому в усіх словах треба ставити апостроф

А) духм…яний, моркв…яний, св…ято

Б) комп…ютер, п…єса, прем…єра

В) буль…йон, сер…йозний, в…юн

Г) дит…ясла, в…їхати, буряк

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

11. Визначте, у якому рядку в усіх словах правильно позначені переноси

А) Осін-ній, чор-но-бри-вий, від-літати.

Б) Рі-лля, сад-жати, ви-орати.

В) Цукро-варіння, кольо-ровий, зір-вати.

Г) Жовтін-ня, га-йок, дос-тиглий.

 

12. Визначте вид словосполучення за способом вираження

1.

Іменні

А

прочитана вчора

2.

Дієслівні

Б

особливо весело

3.

Прислівникові

В

шкільний музей

1.

2.

3.

 

 

 

 

13. Зробіть синтаксичний розбір речень та підкресліть члени речення.

Земля наша прекрасна!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Юний друже, оберігай природу!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

На кущах шипшини з’явились вогнисті ягідки.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2023
Переглядів
2245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку