Підсумкова контрольна робота 7 клас

Про матеріал
Річна підсумкова контрольна робота для 7 класу. Містить у собі тестові та практичні завдання (встанови відповідність; переклади текст; спиши текст, розкриваючи дужки).
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота 7 клас

І варіант

 

1. Укажіть, у якому рядку всі слова дієслова:

а) написати, написаний, написавши, написання;
б) писане, писали, писано, писавши;
в) пишуть, писали, писатимуть, будуть писати;
г) напис, підпис, запис, перепис.

 

2. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою не пишуть разом:

а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;
в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;
г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добавити, не/дочувати.

 

3. Укажіть серед поданих слів дієприкметник:

а) тремтливий:
б) тремтячи;
в) тремтіти:
г) тремтячий.

 

4. У якому рядку всі дієприкметники активного стану?

а) Задуманий, прочитаний, літаючий, сидячий;
б) посивілий, падаючий, крокуючий, сяючий;
в) посинілий, лежачий, підбитий, знесений;
г) заражений, замислений, стоячий, забруднений.

 

5. Укажіть речення з дієприкметниковим зворотом:

а) Степ, оповитий тишею, дихав пахощами.
б) Скошена запашна трава сохла під сонцем
в) Теплий квітневий вечір стояв над селом.
г) Обімлілі голі кущі гойдалися під вітром.

 

6. Укажіть рядок, у якому усі слова — дієприслівники:

а) сказати, написати, створити, зустріти;
б) ходять, думають, малюють, кажуть;
в) сказаний, створений, думаючий, ходячий;
г) пишучи, зустрічаючи, малюючи, кажучи.

 

7. У якому рядку допущено помилки в утворенні ступенів порівняння прислівників?

a) дружніше, активніше, менш сильно;
б) найбільш докладніше, більш натхненніше, найменш швидше;
в) найменш красиво, більш грамотно, найупевненіше;
г) більш впевнено, холодніше, менш морозно;

 

8. Через дефіс слід писати всі прислівники в рядку:

a) по/третє, на/одинці, у/цілому;
б) на/останок, по/братськи, по/українськи;
в) по/дружньому, раз/у/раз, де/не/де;
г)  по/юнацьки, по/солов’їному, по/моєму.

 

9. Прийменник – це:

а) змінна самостійна частина мови;
б) незмінна самостійна частина мови;
в) незмінна службова частина мови;
г) не є частиною мови;

 

10. Через дефіс слід писати всі прийменники в рядку:

а) із/під, на/перекір, по/серед

б) у/продовж, в/результаті, з/понад

в) із/за, з/за, з/поміж

 

11. Службова частина мови, що вживається для зв’язку однорідних членів речення і частин складного речення,— це:

а) частка;
б) сполучник;
в) прийменник;
г) вигук. 

 

12. Назвіть речення зі сполучником міри та ступеня:

а) Хліб пахне солодко, як пахнуть меду соти.
б) Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися.
в) І так утомився, що на порозі заснув.
г) Зранку випав сніг так, що тепер і слідів не побачиш.

 


13. Укажіть рядок, у якому всі слова — частки:

а) б, ані, і, в, на;
б) чи, не, хай, мовляв, з-понад:
в) хіба, невже, лишень, справді, чи;
г) мовби, ніби, із-за, що, тільки.

 

14. У якому рядку всі слова з частками слід писати окремо?

а)  будь/кого, не/писав, ні/що;
б) казна/як, як/то, як/небудь;
в) що/небудь, сказав/би, хай/живе;
г) нехай/іде, ти/ж, таки/взяли.

 

15. Встанови відповідність між прислівниками та способом їх творення

1. Двічі, глибоко                                             А. Складання слів

2. Зблизька, взимку                                        Б. Префіксальний

3. Завидно, невесело                                      В. Суфіксальний

4. Мимоволі, обіруч                                       Г, Префіксально-суфіксальний

 

16. Перекладіть з російської на українську. Підкресли прислівники, як член речення.

      Я добрался, наконец, до угла леса, но там не было никакой дороги. Некошеные, низкие кусты широко расстилались передо мною, а за ними далеко-далеко виднелось пустынное поле.

 

17. Спиши речення, вставляючи пропущені розділові знаки, підкресли члени речення, надпиши частини мови.

      1. В саду оркестр бджолиний награє обсівши густо соковиту гілку. 2. Усю ніч наша піхота плутаючись у лісових хащах бовтаючись у крижаній воді продиралися по п’ятах ворога. 3. Існують прекрасні дороги націлені на перемоги. 4. Строкатий сад колисаний вітерцем обізвався легким шелестом гілля. 5. Широко відомими в народній фітотерапії були лісові ягоди чорниця брусниця малина суниця.

 

 

ІІ варіант

1. Укажіть, у якому рядку всі слова дієслова:

а) прочитати, прочитаний, читання;
б) читають, читали, будуть читати;
в) пишуть, писали, писатимуть, написано;
г) напис, підпис, запис, перепис.

 

2. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою не пишуть разом:

а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/волити, не/здужати, не/зчутися;
в) не/хотіти, не/притомніти, не/навидіти;
г) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;.

 

3. Укажіть серед поданих слів дієприкметник:

а) тягнучий :
б) пишучи;
в) слухати:
г) тремтливий.

 

4. У якому рядку всі дієприкметники пасивного стану?

а) Задуманий, прочитаний, літаючий, сидячий;
б) заквашений, змитий, погашений;
в) посинілий, лежачий, підбитий, знесений;
г) сплячий, квітучий, пишучий.

 

5. Укажіть речення з дієприкметниковим зворотом:

а) Степ, дихаючи пахощами, підкорив своєю тишею.
б) У саді росли фруктові дерева: яблуня, груша, слива.

в) Твоє ім’я, нащадками зігріте, засяє сонцем в голубій імлі.
г) Обімлівши, голі кущі гойдалися під вітром.

 

6. Укажіть рядок, у якому усі слова — дієприслівники:

а) сказати, написати, створити, зустріти;
б) кажучи, полюючи, дихавши;
в) сказаний, створений, думаючий;
г) пишучи, зустрічають, малюючи, кажуть.

 

7. У якому рядку допущено помилки в утворенні ступенів порівняння прислівників?

a) швидше, більш гучно, найбільш корисно;
б) найбільш докладно, більш натхненно, найменш швидко;
в) більш швидко, найбільш гучніше, найменш корисніше;
г) більш впевнено, холодніше, менш морозно;

 

8. Через дефіс слід писати всі прислівники в рядку:

a) по/третє, на/одинці, у/цілому;
б) казна/коли, десь/то, вряди/годи;
в) ані/трохи, по/моєму, сяк/так;
г) мимо/волі,де/коли, як/раз.

 

9. Прийменник – це:

а) змінна самостійна частина мови;
б) незмінна самостійна частина мови;
в) незмінна службова частина мови;
г) не є частиною мови;

 

10. Через дефіс слід писати всі прийменники в рядку:

а) з/поміж, з/понад, з/над

б) у/продовж, в/результаті, з/понад

в) із/під, на/перекір, по/серед

 

 

11. Службова частина мови, що вживається для зв’язку однорідних членів речення і частин складного речення,— це:

а) частка;
б) сполучник;
в) прийменник;
г) вигук. 

 

12. Назвіть речення з причиновим сполучником:

а) Як пишно в кульбаб колосилися вії, коли дмухнув вітерець.
б) Він пішов звідти, тому що йому стало сумно.
в) Я так хотів, щоб ти була щаслива.
г) Зранку випав сніг так, що тепер і слідів не побачиш.

 


13. Укажіть рядок, у якому всі слова — частки:

а) майже, ледве, мовби, навряд;
б) чи, не, хай, мовляв, з-понад:
в) хіба, невже, лишень, але, і;
г) мовби, ніби, із-за, що, тільки.

 

14. У якому рядку всі слова з частками слід писати через дефіс?

а) будь/кого, не/писав, ні/що;
б) хтозна/коли; давай/но, знайшов/таки;
в) що/небудь, сказав/би, хай/живе;
г) нехай/іде, ти/ж, таки/взяли.

 

15. Встанови відповідність між прислівниками та способом їх творення

1. сильно                     А. основоскладання

2. праворуч                 Б. префіксально- суфіксальний

3. весною                    В. суфіксальний

4. зліва                        Г. перехід однієї частини мови в іншу

 

16. Перекладіть з російської на українську. Підкресли прислівники, як член речення.

      На улице было уже темно. Я медленно брёл по улице, бесцельно посматривая влево и вправо. Вдруг позади меня неожиданно вспыхнул яркий свет.

 

17. Спиши речення, вставляючи пропущені розділові знаки, підкресли члени речення, надпиши частини мови.

      1. Я змалку люблю ліс його таємничі сповнені сторожкої тиші нетри. 2. Біліє розквітла гречка де-не-де підсинена волошками. 3. Федько зітхнув і обережно ступаючи став обходити водяне плесо. 4. Я люблю тебе друже за те що в очах твоїх море синіє…

 

docx
Додано
30 травня 2022
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку