Підсумкова контрольна робота для учнів 11 кл.

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота призначена для учнів 11 класів. Мета роботи перевірити знання учнів з тем: - класифікація металів та неметалів; - властивості металів та їх сплавів перевірити вміння учнів: - давати характеристику металам згідно положення в періодичної системі; - розв’язувати завдання які ґрунтуються на використанні набутих теоретичних знань та вмінь під час лабораторних занять; - встановлювати генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук; - складати структурні формули та ізомери органічних речовин різних класів; - розв'язувати розрахункові задачі
Перегляд файлу

 

ІУДЕЙСЬКА РЕЛІГІЙНА ГРОМАДА У м. КАМ’ЯНСЬКЕ

СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ОР-АВНЕР»

 

 

 

 

 

Циклова комісія природничо - математичних дисциплін

 

 

 

 

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ДЛЯ УЧНІВ

 

11класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023н.р.

Укладач: Гінтер М.В., викладач хімії та біології, спеціаліст вищої  категорії,

викладач-методист

 

 

 

 

МЕТА ПІДСУМКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ:

перевірити знання учнів з тем:

  • класифікація металів та неметалів;
  • властивості металів та їх сплавів

перевірити вміння учнів:

  • давати характеристику металам згідно положення в періодичної системі;
  • розв’язувати завдання які ґрунтуються на використанні набутих теоретичних знань та  вмінь під час лабораторних занять;
  • встановлювати генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук;
  •              складати структурні формули та ізомери органічних речовин різних класів;
  •              розв'язувати розрахункові задачі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРИТЕРІЇ    ОЦІНОК

на підсумкову контрольну роботу з предмету

«ХІМІЯ» для учнів 11 класів

 

При оцінювання рівня навчальних досягнень з хімії враховується:

  • рівень засвоєння теоретичних знань;
  • оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища;
  • сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних дослідів, передбачених навчальною програмою;
  • здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці;
  • уміння розв'язувати розрахункові задачі.

За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено рівні навчальних досягнень учнів, що оцінюються за 12-бальною шкалою.

Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.

Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відбиваються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання хімії.

Перший рівень – початковий (1-3 балів). Відповідь учня фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Другий рівень – середній(4-6 балів). Учень відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

Третій рівень – достатній (7-9 балів). Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень.

Четвертий рівень – високий (10-12 балів). Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Кожне завдання комплексної контрольної роботи оцінюється  в 3 бали при повній, чіткій, грамотній відповіді. За всі вірно розв’язані  завдання учень має можливість одержати 12 балів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С5Н12. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин солі натрій сульфату Na2SO4. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині сульфат – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Ca + HCl→

KOH+H2SO4

C2H4 + Н2

  1. Задача. Який об’єм вуглекислого газу СО2 виділиться при спалюванні 50 л  метану СН4?

 

Варіант 2

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С5Н10. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин оцтового альдегіду СН3СОН. Запропонуйте якісну реакцію для альдегіду. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Na+ O2

AL(OH)3+ HCL →

C2H4 + НСІ →

  1. Задача. Яку масу солі магній сульфату MgSO4 можна одержати при взаємодії  150 г розчину  сульфатної кислоти H2SO4  з  металом Mg ?

  

 

Варіант 3

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С6Н14. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин солі калій карбонату K2CO3. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині карбонат – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Mg+ H2SO4

NaOH+ HCL →

 СН4 + СІ2

  1. Задача. Яку масу глюкози  C6H12О6 можна одержати при гідролізі 200 г крохмалю?

 

Варіант 4

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С6Н12. Дати назви речовинам
  2. В пробірці міститься розчин глюкози. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення глюкози .Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

СаO+ CO2

КОН+ HNO3

CH4 + O2

  1. Задача. Який обєм водню виділиться в наслідок взаємодії  23 г натрію Na  з розчином хлоридної кислоти HCL?

 

Варіант 5

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкіну С5Н8. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин солі амоній сульфату (NН4)2SO4. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині амоній – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

АL + HCL→

Fe (OH)2 +H2SO4

C2H2 + Н2

  1. Задача. Який об’єм вуглекислого газу СО2 виділиться при спалюванні  60 л   етану С2Н6?

 

Варіант 6

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С7Н16. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин оцтової кислоти СН3СООН. Запропонуйте якісну реакцію виявлення оцтової кислоти.Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Al + O2

 NaOH+ HCl →

C2H2 + НСl →

  1. Задача. Який об’єм водню Н2 утворюється при взаємодії  200 г розчину  сульфатної кислоти H2SO4  з  металом Mg ?

 

Варіант 7

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкіну С6Н10. Дати назви речовинам
  2. В пробірці міститься розчин солі калій хлориду  KCL. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині хлорид – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

NaOH + H2SO4

Mg + HCl →

 С2Н6 + СІ2

  1. Задача. Яку масу крохмалю необхідно взяти для одержання 360 г глюкози  C6H12О6?

Варіант 8

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С7Н14. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин гліцерину. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення гліцерину. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

КОН + CO2

СаO + HNO3

C2H4 + O2

  1. Задача. Яка маса солі NaCl утвориться  в наслідок взаємодії  23 г натрію Na  з розчином хлоридної кислоти HCl?

 

Варіант 9

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкіну С7Н12. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься розчин солі амоній нітрату NН4NO3. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині амоній – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Fe (OH)2 + HCl→

Аl  +H2SO4

C6H6 + Н2

  1. Задача. Який обєм етану С2Н6    необхідно спалити для одержання 60 л   вуглекислого газу СО2?

 

Варіант 10

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С6Н12. Дати назви речовинам
  2. В пробірці міститься розчин фенолу С6Н5ОН. Запропонуйте якісну реакцію виявлення фенолу. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Al(ОН)3 + НСl→

 NaOH+ HCl →

C2H2 + O2

  1. Задача. Який об’єм водню Н2 утворюється при взаємодії  150 г розчину  хлоридної  кислоти HСl  з  металом Са ?

  

 

 

 

 

 

Варіант 11

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С8Н18. Дати назви речовинам
  2. В пробірці міститься розчин солі калій сульфату  K2SO4. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині сульфат – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Fe(OH)3 + H2SO4

Mg + Сl2

 С2Н6 + O2

  1. Задача. Яку масу оцтового альдегіду СН3СОН необхідно взяти для одержання 36 г оцтової кислоти  СН3СООН?

  

 

Варіант 12

  1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С8Н16. Дати назви речовинам.
  2. В пробірці міститься  ненасичений вуглеводень етилен C2H4. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення етилену.Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.
  3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

КОН + HNO3

Са + O2

C2H4 + Н2O→

  1. Задача. Яка маса солі NaCl утвориться  в наслідок взаємодії натрію Na  з розчином хлоридної кислоти HCl масою 80 г

 

Варіант 13

1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С6Н14. Дати назви речовинам

2. В пробірці міститься розчин солі калій хлориду  KCl. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині хлорид – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.

3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

NaOH + H2SO4

Mg + HCl →

 С2Н6 + O2

4. Задача. Яку масу крохмалю необхідно взяти для одержання 360 г глюкози  C6H12О6?

 

 

 

 

 

Варіант 14

1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкену С7Н14. Дати назви речовинам.

2. В пробірці міститься розчин гліцерину. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення гліцерину. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції.

3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

КОН + CO2

СаO + HNO3

C2H4 + O2

4. Задача. Яка маса солі NaCl утвориться  в наслідок взаємодії  23 г натрію  з розчином хлоридної кислоти HCl?

 

Варіант 15

1. Скласти структурні формули  двох ізомерів та одного гомолога для  алкану С7Н16. Дати назви речовинам.

2. В пробірці міститься розчин солі амоній нітрату NН4NO3. Запропонуйте якісну реакцію для виявлення в розчині амоній – йону. Запишіть хід визначення, спостереження і рівняння хімічної реакції

3. Закінчити рівняння хімічної реакції:

Fe (OH)2 + HCl→

Са  + H2SO4

C6H6 + Н2

4. Задача. Який об’єм етану С2Н6    необхідно спалити для одержання 60 л   вуглекислого газу СО2?

docx
Додав(-ла)
Гінтер Марина
Додано
16 червня 2023
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку