Підсумкова контрольна робота. Українська мова ( сімейна форма). ІІ семестр. 8 клас

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за ІІ семестр для учнів 8 класу за сімейною формою навчання. Завдання допоможуть узагальнити й систематизувати вивчений упродовж семестру матеріал, перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів з вивчених тем.
Перегляд файлу

                                                          Контрольна робота  №2

                                                  з української мови

                             за сімейною (домашньою) формою навчання

                                                

       Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4

(1) Із птахами в Україні пов’язано багато звичаїв, забав, прикмет. (2) Наприклад журавлів, зустрічаючи з вирію, називають веселиками.  (3) Якщо назвеш їх журавлями, будеш цілий рік журитися. (4) Особливо прихильні до людей лелеки. (5) Зрозуміло, у багатьох оселях їх вважали мало не за членів сім’ї.

1.Відокремлена  обставина є в реченні

А 1  Б 2  В 3  Г  5           (0,5 б.).

2. Однорідні члени  є в реченні

А 1  Б 2  В  4  Г 5            (0,5 б.).

3. Пунктуаційну помилку допущено  в реченні

А 1  Б 2  В 3  Г 4            (0,5 б.).

4. Вставні слова є в реченнях

А 1  Б 3

В 2, 3  Г 2, 5                                                    (0,5 б.).

 

5.  Неповним є речення                                                      (0,5 б.)

А  За вікнами місто святкове. 

Б  Чесність – найкраща звичка.

В  Поезія – це завжди неповторність.  

Г  Весна – художник дуже знаменитий.
Д Чужа душа – то, кажуть, темний ліс.

 

6. НЕ потребує редагування речення              (0,5 б.)

А Побачивши друзів, мене охопила радість.

Б  Прочитавши історичну повість, вона мені сподобалась.

В Відіграючи роль оберега, вінок був ще й прикрасою.

Г Створюючи виставу, було осучаснено текст класичної п’єси.

 

7.  Неправильно  виділено звертання в реченні     (0,5 б.)

  А   Спасибі вам, мамо, за ваше тепло.

  Б  Через усе моє життя ти, Дніпре протікаєш.

  В   Через тумани лихі, через велике горе ти світиш мені, моя зоре.

  Г   Дяка щира  тобі, ніченько-чарівниченько, що закрила ти моє личенько.

  Д Тільки в єдності, братове, наша краща доля.

 

8. Вставне слово є в реченні                        (0,5 б.)

А Я принаймні знаю правила поведінки в громадських місцях. 

Б  Видно шляхи полтавськії і славну Полтаву.

В Ніхто не може таке витримати.

Г Інколи найщиріша правда здається такою неправдоподібною.

Д Вочевидь доля моя невіддільна від долі народу.

 

9.Установити відповідність між характеристикою речення та прикладом     (1 б.)

1 просте, ускладнене відокремленою прикладкою

2 просте, ускладнене відокремленим означенням

3 просте, ускладнене відокремленою обставиною

4 складне речення

А  Виє вовк – ночей моїх соліст.

Б  Усе іде, але не все минає над берегами вічної ріки. 

В  Монастир розташований на схилі гори, укритої густим лісом. 

Г  Ні птиць, ані людей, опріч ясної зірки у високості.

Д  Наші предки, шануючи вербу, широко використовували її в медицині.

 

10. Правильно поставлені розділові знаки в реченні                    (1 б.)

А  Багато поетів, а саме: Б. Олійник, Л. Костенко, П. Тичина оспівували давню й нову красу Києва.

Б  Багато поетів, а саме: Б. Олійник, Л. Костенко, П. Тичина - оспівували давню й нову красу Києва.

В  Багато поетів а саме : Б. Олійник, Л. Костенко, П. Тичина - оспівували давню й нову красу Києва.

Г  Багато поетів, а саме Б. Олійник, Л. Костенко, П. Тичина - оспівували давню й нову красу Києва.  

11. Списати речення, розставити розділові знаки, відокремлені члени речення підкреслити.      (3 б.)

 1. Я крокував поруч з татом розмахуючи своїм вузликом і гордовито озираючись навколо . 2. Нас наздогнав віз повний тільки-но скошеної трави.     3. Усі дівчата зітхали та в’яли за ним але  в хлопця окрім кинджала зі срібним руків’ям і смолисто-чорних чобіт за душею не було нічого. 4. Туман осідав дрібними краплями згори ледь проглядало сонце розмите біле кружальце.       5. Прилетів до нас здалека чорногуз або лелека. 6.  А там за сивою горою зоріє Українонька моя.

 

12. Списати речення, розставити розділові знаки, підкреслити головні й другорядні члени,  указати частини мови, написати характеристику речення.     (3 б.)

Тамуючи дихання Арсен знову з найменшими деталями повторив розповідь про грозову хмару.

 

 

docx
Додано
28 липня
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку