Контрольна робота з алгебри для учнів 9 класу. Складено до підручника О.С.Істер. Робота має 6 тестових завдань, 2 завдання достатнього рівня, 1 завдання високого рівня.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 1
1. Розв'яжіть нерівність х2-49.
А) (-∞;7); Б) (-∞;-7] υ [7;+∞); В)(-∞;-7)υ(7;+∞); Г)(-7;7)
2. У ящику є 30 пронумерованих від 1 до 30 жетонів. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого жетона буде кратним числу 7?
А) ; Б) ; В) ; Г) .
3. . Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо її перший член b1=6, а знаменник q=-2.
А) -48; Б) 48; В) 24; Г) -24.
4. . На малюнку зображено графік функції у=х2-2х-3.
Розв'яжіть нерівність х2-2х-3 0.
А) (-∞;-1)υ(3;+∞); Б) [-1;3]; В) (-∞;-1]υ[3;+∞);
Г) [3;+∞)
5. . Розв'яжіть систему нерівностей
А) х<2; Б) х<-2; В) 1<х<2; Г) -2<х<2
6. (аn) – арифметична прогресія, а1 = -2, а3= 4. Знайдіть різницю прогресії.
А) -6; Б) 3; В) 6; Г) 1.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. У кінотеатрі в кожному наступному ряді на 4 місця більше ніж у попередньому, а всього місць у залі – 640. Скільки рядів у кінотеатрі, якщо у першому ряді 10 місць.
8. Розв'яжіть систему рівнянь:
Високий рівень навчальних досягнень
9. Знайти область визначення функції у=
Підсумкова контрольна робота
Варіант 1
1. Розв'яжіть нерівність х2 – 16 ≤0
А) (-4;4); Б) [-4;4]; В) (-∞;4]; Г) (-∞;4]υ[4;+∞).
2. У ящику є 20 кубиків, пронумерованих від 1 до 20. Яка ймовірність того, що номер навмання взятого з ящика кубика буде кратним числу 7?
А) ; Б) ; В) ; Г)
3. У геометричній прогресії (bn) b3 =28, q=-2. Знайдіть b1.
А) -14; Б) 14; В) -7; Г) 7.
4. . На малюнку зображено графік функції
у=-х2+2х+3.
Розв'яжіть нерівність -х2+2х+3>0.
А) (-∞;-1)υ(3;+∞); Б) [-1; 3]; В) (-1;0); Г) (-1;3)
5.
6. (an)- арифметична прогресія, а2=5, d=-3. Знайдіть а4.
А)-4; Б) -1; В) 2; Г) 8.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. Знайдіть суму десяти перших членів арифметичної прогресії (ап), якщо а1=14 , а4=23.
8. Розв'яжіть систему рівнянь:
Високий рівень навчальних досягнень
9. Побудуйте графік функції у=х2-4х-5. Користуючись графіком знайдіть:
2) Проміжок зростання функції.