"Розв'язування квадратних нерівностей"

Про матеріал

Пропоную конспект уроку на тему "Розв'язування квадратних нерівностей" ,який містить різноманітні форми та методи роботи. Мета уроку:закріпити вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати пізнавальну активність, взаємодопомогу, любов до математики.

Перегляд файлу

Тема: Розв’язування квадратних нерівностей

Мета: закріпити вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати пізнавальну активність, взаємодопомогу, любов до математики.

Тип уроку: закріплення знань, умінь та навичок

Ключові компетентності: математична, комунікативна, пізнавальна, інтелектуальна

 

 

 Хід уроку

І Організаційний момент

- Добрий день, діти! Рада вас всіх бачити. Перед тим, як ми розпочнемо свій урок виконаємо вправу «Самоналаштування».

Покладіть руки на парту, закрийте очі і промовте про себе:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці;

Я особистість творча;

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

 

ІІ Перевірка домашнього завдання

- Відкрили свої зошити і перевіримо домашнє завдання. На дошці ви бачите відповіді до нерівностей . Перевірили свої розв’яки і відзначили знаком плюс правильну відповідь, знаком мінус - неправильну. І зверніть увагу: у мене у відповідях є помилки. Знайдіть їх та виправте.

 

ІІІ Відтворення і корекція опорних знань учнів, навичок і умінь, необхідних учням для самостійного виконання практичного завдання.

 

Вправа «Незакінчене речення» (повторити теоретичний матеріал)

1.Графіком квадратичної функції є …

2. Знаки > ,< називаются знаками…

3. Знаки > ,<  називаються знаками…

4. Нерівність виду ах2+ вх+с>0 називається…

5. Якщо a>0, то вітки параболи напрямлені …

6. Якщо  a<0, то вітки параболи напрямлені…

7. Способи розв’язання квадратних нерівностей: ….

8. Скласти квадратну нерівність.

Вправа «Ланцюжок» (повторити алгоритм розв’язування квадратних нерівностей)

- Розв’язати квадратну нерівність. (3-4 учні по черзі виходять до дошки і розв’язують поетапно нерівність) 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми, мети і завдань уроку

 

- Тема нашого сьогоднішнього уроку «Розв’язування квадратних  нерівностей» і тому на сьогоднішньому уроці ми закріпимо  вміння  розв’язувати  квадратні нерівності  обираючи найзручніший спосіб, за їх допомогою  будемо розвивати мислення та пам’ять. Оскільки будемо працювати в групах , то  не забуваємо про взаємодопомогу один одному.

Розв’язання квадратних нерівностей тісно пов’язано з декартовою системою координат.

Тому епіграфом нашого уроку я взяла слова Рене Декарта «Недостатньо лише мати добрий розум, головне раціонально його використовувати». 

Доречі,  а що  означає слово «раціонально»? (відповіді учнів)

Раціональність (від лат.  Ratio розум)  означає розумність, свідомість. Свідоме використання різних способів розв’язання однієї проблеми. 

Отже, працюючи на уроці ми будемо поглиблювати ваші  знання , а їх раціональне використання допоможуть вам успішно скласти ДПА

V. Самостійне виконання учнями під контролем і з допомогою вчителя

-І почнемо ми з вправи, яка має назву «Експрес-тест» (самоперевірка)

Записати розв’язки нерівності за малюнком.

- Робота в групах. Вправа  «Чарівна скринька». Наша скринька містить завдання різної складності. Група обирає те, яке в силі розв’язати.(диференційовані завдання)

 

    «Хвилинка цікавинки»

-Я пропоную вам трохи відпочити і переглянути презентацію «Парабола навколо нас» (з елементами інтеграції –фізика). Ми з вами звикли до того, що з математикою ми зустрічаємось тільки в школі на уроках  алгебри та геометрії… Але якщо уважніше оглянути навколишній світ, можна побачити багато цікавого. Отже, увага!

 

VІ. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи

Самостійна робота

Завдання: замість N вписати номер свого завдання і розв’язати квадратну нерівність. (Для В-1  N=1,  для  В-2 N=2)

3x2 – (1+3N)x + N  0

Відповідь: [-1/3;N]

  • Давайте подивимося, які відповіді отримали кожен варіант.

(учні озвучують відповіді).

Отже, ми бачимо, що у всіх варіантах  х=-1/3, а у= N.

VІІ. Підведення підсумків

Отже, підійшов до кінця наш урок . І я хочу щоб ви дали письмову відповідь на такі питання: якщо ваша відповідь «так» ставимо біля номеру питання + , якщо  «ні», то –

Рефлексія.

 

1. Я знаю що таке квадратна нерівність

2. Я вмію розв’язувати квадратну нерівність графічним способом

3. Я вмію розв’язувати квадратну нерівність методом інтервалів

     4. На уроці я працював активно

     5. Своєю роботою я задоволений

     6. Я залишаю цей урок ось із таким настроєм… ( забразіть настрій у вигляді смайлика)

 

VIII Оцінювання . Домашнє завдання

 

doc
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку