20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Підсумкова контрольна робота з алгебри за 2 семестр, 8 клас

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр для 8 класу складається з трьох рівнів. Початковий та середній рівні навчальних досягнень містять шість тестових завдань лише з однією правильною відповідю, за які в сумі можна отримати 6 балів(по 1 балу). Достатній рівень навчальних досягнень містить 2 завдання, за які в сумі можна отримати 3 бали(по 1,5 бали). Високий рівень навчальних досягнень містить одне завдання, за яке можна отримати 3 бали.

Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 1

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 2;

Б) ;

В) ;

Г) .

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) -2;

Б) 8;

В) 14;

Г) 4.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 2;

Б) -2;

В) 9;

Г) -9.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -5;

Б) -2;

В) 2;

Г) 5.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0;

Б) 18;

В) 0; 18;

Г) 0; -18.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. На шлях із села до міста, що дорівнює 90 км, один мотоцикліст витрачає на 18 хв більше, ніж другий, оскільки його швидкість на 10 км/год менша від швидкості другого. Знайдіть швидкість кожного мотоцикліста.


Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 2

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) ;;

Б) 5;

В) ;

Г) .

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) -1;

Б) 7;

В) 5;

Г) 1.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 7;

Б) -7;

В) 4;

Г) -4.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) 10;

Б) 3;

В) -10;

Г) -3.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0; -12;

Б) 0; 12;

В) 0;

Г) 12.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. На шлях, що дорівнює 18 км, велосипедист витратив часу на 1 год 48 хв менше, ніж пішохід, оскільки за 1 год проїжджав на 9 км більше, ніж проходив пішохід. Знайдіть швидкості велосипедиста й пішохода.


Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 3

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 2;

Б) -2;

В) 3;

Г) -3.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) ;

Б) 2;

В) 1;

Г) 2.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 12;

Б) 5;

В) -12;

Г) -5.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) 16;

Б) -16;

В) -15;

Г) 15.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0;

Б) -2;

В) 0; 2;

Г) 0; -2.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. З одного міста в інше, відстань між якими дорівнює 240 км, виїхали одночасно автобус і автомобіль. Автобус, рухаючись зі швидкістю на 20 км/год меншою, ніж автомобіль, прибув до пункту призначення на 1 год пізніше. Знайдіть швидкості автомобіля і автобуса.


Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 4

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) -2;

Б) -1;

В) 2;

Г) 1.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 2;

Б) 2;

В) ;

Г) 3.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) -9;

Б) 9;

В) -1;

Г) 1.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -22;

Б) 22;

В) -14;

Г) 14.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0;

Б) -3;

В) 0; 3;

Г) 0; -3.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. З одного міста в інше, відстань між якими дорівнює 300 км, виїхали одночасно дві машини. Одна з них рухалася зі швидкістю на 10 км/год більшою, ніж друга, а тому прибула до пункту призначення на 1 год раніше за другу. Знайдіть швидкість кожної з машин.

Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 5

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 7;

Б) 28;

В) 3,5;

Г) 12,5.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 6;

Б) 4;

В) 7;

Г) 3.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 2;

Б) -2;

В) 8;

Г) -8.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -4;

Б) -7;

В) 4;

Г) 7.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) -6; 0; 6;

Б) 0;6;

В) -6; 6;

Г) 0; 36.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. З міста А до міста В, відстань між якими дорівнює 350 км, виїхали одночасно вантажна і легкова машини. Швидкість вантажівки на 20 км/год менша, ніж швидкість легкової машини, через що вона прибула до міста В на 2 год пізніше за легкову. Знайдіть швидкість кожної машини.

Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 6

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 9;

Б) 3;

В) 18;

Г) 1.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 9;

Б) 8;

В) 6;

Г) 5.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) -18;

Б) -2;

В) 18;

Г) 2.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -7;

Б) 7;

В) 8;

Г) -8.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0; 7;

Б) -7; 0; 7;

В) 0; 49;

Г) -7; 7.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. Відстань між двома містами дорівнює 420 км. З одного міста до іншого виїхали одночасно дві машини. Швидкість однієї з них на 10 км\год більша за швидкість другої, через що вона приїхала в пункт призначення на 1 год раніше від другої машини. Знайдіть швидкість кожної машини.

Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 7

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 36;

Б) 108;

В) 54;

Г) 18.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 15;

Б) 5;

В) 25;

Г) 2.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 12;

Б) -12;

В) 13;

Г) -13.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -11;

Б) -28;

В) 11;

Г) 28.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0; 7;

Б) 0; -7;

В) 0;

Г) -7.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. Поїзд запізнювався на 20 хв. Для того щоб прибути на станцію призначення вчасно, він за 160 км від цієї станції збільшив свою швидкість на 16 км\год. Знайдіть початкову швидкість поїзда.


Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 8

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 3;

Б) 4;

В) 1,5;

Г) 2,5.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 16;

Б) 2;

В) 18;

Г) 4.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 8;

Б) -8;

В) 15;

Г) -15.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -15;

Б) -56;

В) 56;

Г) 15.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0;

Б) -5;

В) 0; -5;

Г) 0; 5.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. Мікроавтобус запізнювався на 12 хв. Для того щоб прибути у пункт призначення вчасно, він за 144 км від цього пункту збільшив свою швидкість на 8 км\год. Знайдіть початкову швидкість мікроавтобуса.


Підсумкова контрольна робота з алгебри за II семестр

8 клас

Варіант 9

Початковий та середній рівень навчальних досягнень.

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання оцінюється в 1 бал.

1. Обчисліть значення виразу при .

А) 0,4;

Б) 2;

В) 4;

Г) 2,5.

2. Спростіть вираз .

А) ;

Б) ;

В) ;

Г) .

3. Обчисліть значення виразу .

А) 4;

Б) -4;

В) 14;

Г) -14.

4. Чому дорівнює сума коренів рівняння ?

А) 4;

Б) -4;

В) 32;

Г) -32.

5. Чому дорівнює добуток коренів рівняння ?

А) -10;

Б) -21;

В) 10;

Г) 21.

6. Знайдіть корені рівняння .

А) 0;

Б) 7;

В) 0; 7;

Г) 0; -7.

Достатній рівень навчальних досягнень. Кожне завдання оцінюється в 1,5 бали.

7. Розв’яжіть рівняння .

8. Розв’яжіть рівняння.

Високий рівень навчальних досягнень. Завдання оцінюється в 3 бали.

9. З пункту А в пункт В автомобіль їхав шосейною дорогою завдовжки 210 км, а повертався з пункту В у пункт А по ґрунтовій дорозі завдовжки 160 км, витративши на зворотній шлях на 1 год більше, ніж на шлях з пункту А в пункт В. З якою швидкістю їхав автомобіль по ґрунтовій дорозі, якщо вона на 30 км/год менша, ніж його швидкість на шосе?

docx
Додав(-ла)
Савоник Надія
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
Додано
12 травня
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку